Jawa Robby osiągigi
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zajac405
Nowy
Nowy



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Śro 14:51, 20 Maj 2009    Temat postu: Jawa Robby osiągigi

Witam! Wiem że to forum raczej nie jest przwidziane do jaw robby ale juz zdesperowny jestem... Otóż mam właśnie taką jawe. Wymieniłem cylinder na 72 cm3 i zebatki z 14/56 na 15/39 i dalo mi to zaledwie 10 km/h a na forum pisza ludzie ze im ida po 70km/h( moja wlasnie troche ponad tyle wyciaga) bez prawie zadnych przeróbek. Ah i rozwiercilem jeszcze krocies ssacy. Macie moze jeszcze jakeiś pomysly??
Chcialem zaznaczyc ze dostaje dosyc duze obroty.....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Śro 14:59, 20 Maj 2009    Temat postu:

takie właśnie są chińskie silniki...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bobinczi
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Osiny( Lubelskie )

PostWysłany: Śro 15:44, 20 Maj 2009    Temat postu:

A wydech prubowałeś coś

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Śro 20:13, 20 Maj 2009    Temat postu:

bobinczi napisał:
A wydech prubowałeś coś


to jest 4T, wydech nie gra tak dużej roli.

Większy cylinder dal tylko moc, obrotów nie zwiększył więc i v max dużo się nie zmieni. Ja bym przełożenia jeszcze większe. Nie wiem czy do tych silników są 16, 17z? mejbe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 7:58, 21 Maj 2009    Temat postu:

Tuningowanie takiego małego 4T to rzeźbienie w gównie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zajac405
Nowy
Nowy



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Pią 23:42, 22 Maj 2009    Temat postu:

macq... no zablysles ze jestes orginalny a mimo to ludzie prawie bez zadnych przerobek sobie 70 jezdza....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 9:34, 23 Maj 2009    Temat postu:

Napisałeś, że Ci idzie trochę ponad 70km/h, to o co chodzi? Szukaj blokad na module, gaźniku, ale taka prędkość wskazuje na to, że na zapłonie raczej zablokowana nie jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LoKo994
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Oborniki WLKP

PostWysłany: Sob 10:35, 23 Maj 2009    Temat postu:

70 km/h to napewno ma odblokowany silnik. Jak chcesz zwiększyć troche tą prędkość to zmień zębatki ale to dużo NIE da Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zajac405
Nowy
Nowy



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Sob 12:10, 23 Maj 2009    Temat postu:

no zebatki mam juz zmienione na 15/39 z 14/56 i mialo to dac spokojnie 80 ile takie predkosci rozwijaja jak sie czyta wszedzie... hmmm a moduł odblokowany daje lepsze obroty czy co jakie ma zadanie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 16:29, 23 Maj 2009    Temat postu:

Właśnie, do jakich obrotów dobija moto? I inna sprawa- sprawdzałeś czy nie ma zwężek w dolocie bądź wydechu? Jeśli nie ruszałeś nic z modułem, to może być zablokowany. Posłuchaj (czy zobacz, nie wiem czy to ma obrotomierz) do ilu się kręci na jedynce, a do ilu na najwyższym biegu. Zwykle przy zablokowanym module jest duża różnica.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zajac405
Nowy
Nowy



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Nie 9:43, 24 Maj 2009    Temat postu:

no jest róznica i to nawet duza.... na jedynce az caly wibruje na 4 jak juz sie rozpedzi niby tez sie lekko wibruje ale nie az tak.... obrotomierza nie ma....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Nie 10:17, 24 Maj 2009    Temat postu:

Skoro nie masz obrotka, to wykorzystaj zwykly mierniczek Metex`a czy Fluk`a ustawiajac na voltomierz. Porownujesz sobie napiecia przy max. obrotach na pierwszym i ostatnim biegu; jezeli znacznie sie roznia sprawa jest jasna. Wowczas nalezaloby przesledzic elektronike; byc moze za ukladem prostujacym po przekroczeniu okreslonej wartosci tranzystor wylacza, lub minimalizuje przeplyw pradu, zmniejsza impuls.

Jezeli nie lapiesz sie za bardzo w elektronice, to najprostszym rozwiazaniem byloby zalozenie iskrownika, bez zadnych czujnikow Halla, modulow, itd... Wowczas masz 100% pewnosci, ze zaplon nie jest blokowany. A ladowanie sobie juz sam bez problemu zrobisz... - chociaz jesli dobrze kojarze, to w tych instalacjach nie ma akumulatora,mimo tego ze sa kierunkowskazy...
Najwiecej zabawy bedzie ze spasowaniem krzywki, aby w odpowiednim polozeniu tloka, platyna sie otwierala...
P.S
A dysze sprawdzales w gazniku? W dolocie nie masz zadnych wcisnietych rurek; zdejmij gaznik i podeslij nam foty krucca jak mozesz...
Choc prawde powiedziec musze, ze osiagi 70 km/h to w miare zadowalajacy wynik , jak na chinszczyzne Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 14:33, 24 Maj 2009    Temat postu:

Cytat:
Jezeli nie lapiesz sie za bardzo w elektronice, to najprostszym rozwiazaniem byloby zalozenie iskrownika, bez zadnych czujnikow Halla, modulow, itd... Wowczas masz 100% pewnosci, ze zaplon nie jest blokowany.
Sorki, ale to by była groteska w czystej postaci Laughing Platynki nie wytrzymałyby takich prędkości obrotowych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Nie 20:56, 24 Maj 2009    Temat postu:

Nie sadze. zeby tak sie stalo - najwyzej nalezaloby krzywke i stopke platyny poddac cementowaniu, co uchroniloby je od szybkiego scierania/zuzywania sie.
Analogiczny przerywacz przynajmniej nie sprawia niespodzianek, natomiast te wszystkie przelaczniki elektroniczne (bezstykowe) wiemy jak potrafia byc psikusne.. Idea
Wem, ze to graniczy z ekstrema, ale dla chcacego nic trudnego; na tym koncze ten maly offtop. Razz
Pozdrawiam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zajac405
Nowy
Nowy



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Sob 20:04, 30 Maj 2009    Temat postu:

ale panowie mi to duzo nie mowi z elektornika w takim stopni sie jeszcze nie bawilem... a jaki modul musialbym kupic? a korbowod wytrzyma? ale na 4 ma o wiele mniejsze obroty... jeszcze teraz zamowilem wiekszą opone do tylu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin