HELP Moc

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
riley2pl
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kożuchów

PostWysłany: Pon 16:59, 04 Kwi 2011    Temat postu: HELP Moc

Witam wszystkich

Potrzebuję porady.Zacznę od tego że jawka jest oryginalna ale kolanko i gardziel odblokowane.Zamierzam się do zamontowania 13z ponieważ bardzo zależy mi na prędkości a jeżdżę sam więc aż takich problemów nie będę miał.Chodzi mi o to jak zwiększyć moc w jawce nie rozbierając silnika oraz nie szlifując cylindra tak akby jawka jako tako ciągła na 13z.Zauważyłem ,że w jawce bardzo pomaga aerodynamika ponieważ kładąc się na kierownicy jawka znacznie szybciej nabiera prędkości.Czy pomogła by coś owiewka typu TIGER?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JAWASAKI RIDER
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 17:01, 04 Kwi 2011    Temat postu:

Owiewka tiger nie da nic oprócz wsiowego wyglądu, bez rozkładania silnika nie podniesiesz mocy motorkowi i taka przykra prawda Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zamosc

PostWysłany: Pon 18:06, 04 Kwi 2011    Temat postu:

Fakt owiewka Tiger dodaje rasowego wiejskiego wyglądu . Możesz dać większe dyszę albo wogóle inny gażnik ale to można powiećze nić takiego nie da . Jest możliwość też innego zapłonu , widziałem ostatnio na allegro VAPE , ale to już duuuzo drosze opcję [link widoczny dla zalogowanych][/url]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yookez
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kąty walichnowskie

PostWysłany: Pon 19:45, 04 Kwi 2011    Temat postu:

ja jeżdżę na 13z na oryginalnym osprzęcie i lat ładnie:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuman
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 19:32, 05 Kwi 2011    Temat postu:

ja właśnie wczoraj założyłem zębatke 12z ale nie wypróbowałem jeszcze bo lało, Sad a tak to cały czas na 11z śmigałem i wyciągłem równe 60km/h, i takie pytanie o ile podniosłaby mi się prędkość na zębatce 12z ?

ile ci wyciągnie na tej 13z ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kuman dnia Wto 19:33, 05 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawkowicz223
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GLIWICE

PostWysłany: Śro 6:10, 06 Kwi 2011    Temat postu:

Mi sie wydaje ze jawka moze nie osiągnąć pełnych obrotów na 13z bo ja miałem raz 13 i nie wkrecała na najwyższe owszem na 2 biegu szła jak....... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kemot176
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koniecpol

PostWysłany: Śro 7:20, 06 Kwi 2011    Temat postu:

Ja w ogarze mam oryginalną zębatkę i na 2 biegu ok 40 km/h jedzie a na 3 biegu 63km/h ciągnie, a jeszcze mam kolanko nie skrócone ( nieodblokowany) Owiewka Tiger to WT Very Happy jawki to nie sprzęt do szybkiej jazdy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
riley2pl
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kożuchów

PostWysłany: Śro 10:30, 06 Kwi 2011    Temat postu:

mi na 12z kolego i na odblokowanej bez żadnego tuningu jedzie ok 65km/h

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Śro 11:22, 06 Kwi 2011    Temat postu:

Na 12z przy cholernym żyłowaniu 55/h na dwójce wyciągnę Wink
Wypoleruj gaźnik od środka, wypoleruj krucieć, wyszlifuj wlot tak żeby był trochę większy od wylotu gaźnika, wypoleruj kanał ssący i wydechowy w cylindrze, coś tam zawsze pomoże Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kemot176
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koniecpol

PostWysłany: Śro 12:01, 06 Kwi 2011    Temat postu:

Ja go nie chciałem katować na 2 ale też sie zdziwiłem ze na zablokowanym kolanku to 63 ciągnął:)dysza 68 i bez tuningu:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zamosc

PostWysłany: Śro 20:06, 06 Kwi 2011    Temat postu:

kemot176 napisał:
Ja go nie chciałem katować na 2 ale też sie zdziwiłem ze na zablokowanym kolanku to 63 ciągnął:)dysza 68 i bez tuningu:)


O no to ja na Twoim miejscu bał bym się 3 bieg wbijać zeby silnik szybszy od ramy nie był . Niemożliwe jest że na 2 biegu (ja tak zrozumiałem) jechałeś 63 jeszcze na zablokowanym wydechu . może licznik trochę przekłamuję ?

Bo dla przykładu kumpel ma simsona cylek 60/4 gaznik podróba dellorto 21 , zapłon malagutti i wydeszek leo vice , Przy czym zdjęliśmy końcówkę wydechu i na 2 biegu według simsonowskiego licznika jechałem ok 55-58 km/h i już prawię łapał odcinkę ale nie jechałem dalej bo szkoda sprzętu i w dodatku to nie mój .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kemot176
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koniecpol

PostWysłany: Śro 20:19, 06 Kwi 2011    Temat postu:

To troszkę źle zrozumiales na 3 jechałem 63 a na 2 biegu 40 Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kemot176 dnia Śro 20:20, 06 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zamosc

PostWysłany: Czw 17:30, 07 Kwi 2011    Temat postu:

A to zwracam honor , troszkę zle sprecyzowane zdanie i może dlatego ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bergu
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pon 21:15, 25 Kwi 2011    Temat postu:

Nie wiem co pisali poprzednicy ale owiewkie tiger wsać se do dupy jest to chujnia z grzybnią. Hmmm13z w jawce jest możliwe ale po co chcesz zrobić z jawki ściga ? Jawka to jawka a nie cbr tzn powiem ci tak jak miołech 16 lot to chciołech zrobić z mustanga potwora co skończyło sie tym że stoi rozjebany 2 lata i co z tego wyszło ? jedyn wielki NIE MAM NIC W GŁOWIE I PRZEKLINAM! Sry że pisza wulgarnie ale w żici mie ścisko jak czytom posty że z jawki chcom zrobić pogromcy chinoli kiery poleci 100km/h. Z jawkom trza obchodzić sie jak z laskom dbać czyścić polerować a czym wincyj przerubek tym to na grosze wyłaźi do jawy odnośi sie powiedzyni jak dbosz tak mosz i to je prowda po całej lini bo jak łaziłech do gimnazjum i żech przi jawce robił 5h na dziyń to jedynom awariom było brak byny a jak zacech łaxić do technikum to zaczyły sie [link widoczny dla zalogowanych] a'la mak gajwer NIE MAM NIC W GŁOWIE I PRZEKLINAM wiy jak sie to pisze i jawa zaczła sie jebać. Zmnierzajonc do sedna sprawy JESTEM GŁUPI, bo napisałem KU*WA zostowcie te piykności z lot 70 w spokoju jak chcesz tuningować to wroź do kibla 5 koła i poleci ci 150km/h JAWA INO W ORYGINALE !!!! Nie pisz aporawnie po polsku bo je żech SLONZOKIYM i w dupie mom jynzyk polski !

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Czw 10:29, 29 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin