Gaźnik od WSK 125 w Ogarze
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafal
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rozalin

PostWysłany: Wto 18:17, 18 Mar 2008    Temat postu: Gaźnik od WSK 125 w Ogarze

Witam! Tak jak wcześniej pisałem chciałem założyć gaźnik od WSK 125. No i udało się!!!! Very Happy Very Happy
O to fotu: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cieply-kc
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 723
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Wto 18:20, 18 Mar 2008    Temat postu:

Napisz jak się sprawuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Wto 18:25, 18 Mar 2008    Temat postu:

wszystko wygląda bardzo fajnie Wink tylko napisz jak się sprawuje ten gaźnik Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafal
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rozalin

PostWysłany: Wto 18:54, 18 Mar 2008    Temat postu:

Tak to jest spoko, jeździ sie fajnie amocy to ma aż za duż jak na ten motor. Pali napewno wiecej ale na razie jeszcze nie wiem ile bo dopiero wczoraj go założłem i nie miałem okazji pojechać w dłuższą trasę.Przyspiesza bez żadnych problemów bez względu na to czy jedziesz na niskich czy wyskokich obrotach. No i wkońcu paliwo nie cieknie z niego jak to mnialo miejsce w przypadku Orginalnego. Smile Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawasaki
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Skarżysko-Ostrowiec

PostWysłany: Wto 20:08, 18 Mar 2008    Temat postu:

Taki myk to muszę w jawce zrobić Wink

Aha i wszedł ci bez zadnych przerobek ????


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawasaki dnia Wto 20:17, 18 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Conqeror
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:46, 18 Mar 2008    Temat postu:

nawet ładnie , a ten gażniczek w b dobrym stanie . A jak dajesz do max gazu ci nei przerywa na wysokich

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafal
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rozalin

PostWysłany: Śro 18:18, 19 Mar 2008    Temat postu:

Wejść to mi wszedł ale musiałem wlasny króciec zrobić.Gaźnik to postawowiłem kupić nowy bo chce żeby dłużej wytrzymał. A co do obrotów to jak wezmę na Full manetkę to trochę przerywa ale to jest chyba jedyny mankament tej przeróbki ,ale jak jeżdze normalnie to chodzi wszystko jak w szwajcarskim zegarku.
PS. A na jakim rowku masz iglicę ???? Bo ja na 1 od góry.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Conqeror
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 6:38, 20 Mar 2008    Temat postu:

A no widizsz . Wiec nei wiesz tak naprawde jak to działa . Idz do sklepu i spytaj sie o mniejszą dysze. Zapewne masz 85 . Jeśli nei będize kup dysze do kuchenki gazowej . Jeden typ pasuje na 100 % . Ja znalazłem 78 silnik gasł na niskich od powietrza . Ale miał zajeb wysokie oborty . Licznik pokazywał jakieś 48 km/h na 2 biegu . Przy więskzym tuningu zakręci jeszcze bardziej .
Szuklaj dyszy 82 81 cos takiego

Ja też miałem 1 od góry . Teraz będe powracał do g20m bo mnie 16n1 bardzo wkurwi....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johnny Moped
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 10:53, 20 Mar 2008    Temat postu:

Conqeror napisał:
Teraz będe powracał do g20m bo mnie 16n1 bardzo wkurwi....

Powiedz dlaczego cię wk**wił bo już nie wiem czy zakładać 16n1 czy gm20 każdy inaczej gada Confused Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Conqeror
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:18, 20 Mar 2008    Temat postu:

Ma lekkiego muła na niskich i każa nieszczelnośc to jazda max 5 km/h

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johnny Moped
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 20:58, 20 Mar 2008    Temat postu:

A jakie wady ma gm20?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Johnny Moped dnia Czw 20:59, 20 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Conqeror
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:18, 20 Mar 2008    Temat postu:

duze spalanie . takto jeszcze przejdzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafal
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rozalin

PostWysłany: Pią 7:20, 21 Mar 2008    Temat postu:

No ale duże spalanie jest cenną jaką płacimy za ogromne osiagi naszych maszyn. Coś za coś!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Conqeror
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:12, 21 Mar 2008    Temat postu:

Bez przesady daje troche większe obroty ale nie tyle co 4 rzt . Najważniejsze by dobrą dysze dobrać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 13:03, 22 Mar 2008    Temat postu:

Cytat:
No ale duże spalanie jest cenną jaką płacimy za ogromne osiagi naszych maszyn
Stary, nie wyobrazasz sobie jak to zdanie groteskowo brzmi Very Happy xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin