gaźnik od simsona
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lewon14
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bukowo

PostWysłany: Czw 17:52, 07 Maj 2009    Temat postu: gaźnik od simsona

witam szukałem tego problemu na forum ale nie znalazłem
mianowicie wczoraj pomagałem kumplowi naprawiać jego simka i zauważyłem że gaźnik pasuje do krućca ssącego w zadławionej jawce oczywiście wpadłem na genialny pomysł aby wstawić ten gaźnik do mojego ogarka i mam pytania:
1) czy ktoś już tak montował i czy to coś dało?
2) czy trzeba po tym wyregulować zapłon?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ford_mustang
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: ...:::poznań:::....

PostWysłany: Czw 18:27, 07 Maj 2009    Temat postu:

http://www.youtube.com/watch?v=YaLCmOTYMyc

sprawdź


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Czw 18:36, 07 Maj 2009    Temat postu:

zapłonu nie musisz regulować jeśli oczywiście masz dobrze ustawiony tylko musisz wyregulować gaźnik i kruciec dopasować do gaźnika Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewon14
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bukowo

PostWysłany: Czw 19:02, 07 Maj 2009    Temat postu:

ale właśnie niepokoi mnie to że jak wersja zdławiona ma 1,5mm to chyba z tym mniejszym otworkiem a jak oddławiona to z tym większym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Czw 19:06, 07 Maj 2009    Temat postu:

1,5mm ale o co chodzi??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 19:18, 07 Maj 2009    Temat postu:

ale będziesz musiał cylinder "kroić" ponieważ ten gaźnik jest dłuższy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewon14
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bukowo

PostWysłany: Czw 19:20, 07 Maj 2009    Temat postu:

przemo napisał:
1,5mm ale o co chodzi??

ustawienie zapłonu zdławionego
jablko napisał:
ale będziesz musiał cylinder "kroić" ponieważ ten gaźnik jest dłuższy

jak kroić? normalnie do króćca przykręcę i powinno pasować
chciałbym tylko wiedzieć czy to coś da?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lewon14 dnia Czw 19:23, 07 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Czw 20:44, 07 Maj 2009    Temat postu:

Wczoraj udalo mnie sie tanio wyrwac gaznik od Sima, wiec jak tylko zdobede kruciec, podziele sie wrazeniami , efektami ; wszyscy mowia, ze to oplacalna inwestycja, dlatego tez m.in. dalem sie skusic - zobaczymy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 4:52, 08 Maj 2009    Temat postu:

no bo ten gaźnik jest po prostu za długi pod normalny kruciec i dlatego parę żeberek trzeba wyciąć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pią 5:25, 08 Maj 2009    Temat postu:

jablko napisał:
no bo ten gaźnik jest po prostu za długi pod normalny kruciec i dlatego parę żeberek trzeba wyciąć


Za długi Question Może chodzi Ci o to że jest za wysoki Question Mi się wydaje że nie trzeba nic kroić żeby go wcisnąć do jawki/ogara


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Pią 5:26, 08 Maj 2009    Temat postu:

Bo ty za przeproszeniem pie**olisz??? Nic kroić nie trzeba noobku...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Robert
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto 22:32, 23 Cze 2009    Temat postu:

są trzy sposoby:
-wyciąć jedno żeberko na cylindrze
-przerobić kruciec z jawki odpowiednio skleić 2 w 1
ja tak zrobiłem.Na zdjęciu troche widać łączenie krućców (wredny kabel WN Evil or Very Mad )

sklejony klejem z domieszką alu
-zrobić całkowicie nowy kruciec


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Robert dnia Wto 22:36, 23 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 6:40, 24 Cze 2009    Temat postu:

przemo a nie mówiłem że trzeba będzie żeberka wycinać ??? A jak się nie znasz, nie miałeś nigdy z ty doczynienia to zamknij ten ryj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Conqeror
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 6:44, 24 Cze 2009    Temat postu:

gaxnik ten zmienisjza spalanie diametralnie 2,5 litra na 100, spokojnie na taknowaniu za dyche mozna przejehcać 80 km. Gaźnik ten popraiwa troche moc na średnich obrotach , jest neico lepszy ale z teog co ja zalwazylem to v max torche spada o jakieś 2 km/h . Po prostu mniejsza gardziel . Na 19n1 by to napewno lepjej chodziło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Nie 22:44, 05 Lip 2009    Temat postu:

Zgodnie z obietnica, pragne podzielic sie wrazeniami; silnik ozyl przy mniejszych partiach obrotow, natomiast myslalem, ze bedzie szybszy, a okazuje sie, ze wcale nie bije rekordow w porownaniu do Jikova, mam problemy z odpalaniem - byc moze to tylko kwestia wyregulowania; na starter nie ma mowy uruchomienic silnika, na pych owszem, czego nie znalem majac zalozony oryginalny gaznik. Zobaczymy jeszcze aspekt ekonomiczny. czy rzeczywiscie spalanie sie zredukuje do 2,5l/100km...
Pozdrawiam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin