Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Gaźnik
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Sob 21:05, 07 Paź 2006    Temat postu:

oj zdziwiłbyś się!! juz znalazłem pare sprawnych gaźników do rometa a czasami trafiają sie całe kompletne motory wiec tylko chodzić i szukać!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 20:08, 15 Lis 2006    Temat postu:

Elo koledzy. Mam ogara 200 ale mało sie na nim znam jak mam rozwiercić ten kruciec? Pomużcie
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 21:26, 15 Lis 2006    Temat postu:

krzysiek 212 napisał:
Elo koledzy. Mam ogara 200 ale mało sie na nim znam jak mam rozwiercić ten kruciec? Pomużcie
odkręcasz gaźnik od krócca i króciec od cylindra. Jak już odkręcisz to zbobacz czy od strony gaźnika jest małe koło czy prostokąt jaśli masz kolo to musisz rozwiercic ( np wiertarka ) lub kupic nowy juz odblokowany Wink
Powrót do góry
darcia
Gość






PostWysłany: Nie 8:18, 26 Lis 2006    Temat postu:

ja mam gaznik w domq od wsk i nie omieszkam sprobowac ! :d
Powrót do góry
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 12:32, 14 Sty 2007    Temat postu:

ej a co wy na to żeby dać gażnik od jawy 350 ...(powinien pasować) Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Nie 16:12, 14 Sty 2007    Temat postu:

Mam tylko jedno malle ale... Czy wał wytrzyma tą modyfikacje ????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bąbel021
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świetokrzyskie

PostWysłany: Nie 20:16, 14 Sty 2007    Temat postu:

taa napewno na 1 30 a na 2 50 czlowieku slyszales o takiej rzeczy jak przelozenie ( ja zalozylem wtrysk od bmw i na1 mi leci 10 a na 2 203)pozdro p.s to do poczatkowych wypowiedzi oko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: z nikąd- Iłowa

PostWysłany: Śro 13:27, 21 Mar 2007    Temat postu:

nie wierzysz twoja sprawa, a wał co ma do większego gaźnika, ludzie wał wytrzymuje różne żeczy, ja miałem tak wychechłany i ja latała, a co do przełorzenia to małem największa możliwą zębatkę do jawki , a gaźnik od 350 jest za duży

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 14:16, 21 Mar 2007    Temat postu:

Ja wolałbym od MZ 150.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Śro 20:56, 21 Mar 2007    Temat postu:

Można się bawić w zamianę gaźników. Trzeba jednak pamiętać iż wiąże to się z ingerencją w dolot, a od długości dolotu w dwusuwach zależy zakres tzw "mocy użytecznej", momentu obrotowego itp..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oloslawusus123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Czw 17:28, 19 Kwi 2007    Temat postu:

Chciałbym wznowić ten temat poprzez bardzo mnie nurtujące pytanie, na które cały czas nie mam jasnej jak dla mnie odpowiedzi.
Otóż:
Jeśli kupie gaźnik od WSK bądź od Simsona to co i jak muszę w nim przerobić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Czw 20:39, 19 Kwi 2007    Temat postu:

króciec nowy musisz dac i wyregulowac go porzanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oloslawusus123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Pią 13:12, 20 Kwi 2007    Temat postu:

Aha, a ten króciec to jaki? Taki od jakiego motoru gaźnik brałem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pią 14:54, 20 Kwi 2007    Temat postu:

mozesz sam zrobic powyliczac obietosci itd i bedzie git ale duzo roboty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czarny
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 17:38, 22 Kwi 2007    Temat postu:

tez bym chcial fotki baton255@wp.pl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 6 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin