Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Magazynier
Początkujący

Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 9:30, 27 Mar 2013 Temat postu: cylinder tuning ogar 200 |
|
|
Witam zamierzam sobie kupic cylinder do mojego ogara i znalazłem
taki na alegro [link widoczny dla zalogowanych]
jak myslicie różni się czyms od pozostałych,będzie odczuwalna większa moc na tych poserzonych kanałach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
bury159753
Częsty bywalec

Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 12:54, 27 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem lepiej bedzie kupić czeski cylinder i oddać do szlifu. Bo co teraz produkują to wiadomo..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nowicjusz
Wymiatacz

Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 14:00, 27 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
No nie popadajmy w paranoję to co teraz robią wcale nie jest aż tak tragiczne jak piszesz. Do serii silnika (bez tuningu) przy normalnym użytkowaniu dają radę (cylindry), co do tłoków już jest gorzej jawka sama z siebie lubi 'przegrzewać" tłoki a współczesne jeszcze bardziej, ale na to już "weterani" znaleźli kilka patentów. Wiadomo czech lepszy z powodów oczywistych, ale nie rzadko ciężko o takie części a nie każdemu się uśmiechać płacić za przesyłkę 3X bo tłok osobno od kogoś z Krakowa, cylinder z Warszawy no i sworzeń z Gdańska. Może troszkę koloryzuję ale rozumiem dlaczego jest takie zainteresowanie tymi częściami o obniżonej jakości. Moja rada jest taka jak masz cylinder czeski - daj do szlifu, jak nie masz cylindra (lub nie nadaje się do szlifu) to możesz zainwestować w cylinder almot (miałem i jakoś zły nie był) ale ja osobiście bym kupił nominalny (38mm) i nieco popraw kanały papierem ściernym czy czymś bo oni lubią nie wykańczać ładnie części.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bury159753
Częsty bywalec

Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 14:58, 27 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Nowicjusz napisał: | No nie popadajmy w paranoję to co teraz robią wcale nie jest aż tak tragiczne jak piszesz. Do serii silnika (bez tuningu) przy normalnym użytkowaniu dają radę (cylindry), co do tłoków już jest gorzej jawka sama z siebie lubi 'przegrzewać" tłoki a współczesne jeszcze bardziej, ale na to już "weterani" znaleźli kilka patentów. Wiadomo czech lepszy z powodów oczywistych, ale nie rzadko ciężko o takie części a nie każdemu się uśmiechać płacić za przesyłkę 3X bo tłok osobno od kogoś z Krakowa, cylinder z Warszawy no i sworzeń z Gdańska. Może troszkę koloryzuję ale rozumiem dlaczego jest takie zainteresowanie tymi częściami o obniżonej jakości. Moja rada jest taka jak masz cylinder czeski - daj do szlifu, jak nie masz cylindra (lub nie nadaje się do szlifu) to możesz zainwestować w cylinder almot (miałem i jakoś zły nie był) ale ja osobiście bym kupił nominalny (38mm) i nieco popraw kanały papierem ściernym czy czymś bo oni lubią nie wykańczać ładnie części. |
Nie trzeba sciągać częsci z całej polski : ) u mnie w 25 tyś mieście znajdziesz wszystkie części do jawek wystarczy mieć znajomości to i części bd : )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Magazynier
Początkujący

Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 8:36, 31 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Miał juz ktos z was taki tłok?jak widac on jest jakis inny
jak myslicie jest lepszy czy tez gorszy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sikorek
Częsty bywalec

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
Wysłany: Nie 9:08, 31 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Ją miałem taki zestaw! Nie kupujcie tego, na początku jeździło się fajnie mocny, zrywny itp. Ale po może 100km prprzebiegu coraz słabszy aż zdech... Tłok się wyrobił pierścienie jak z papieru
Dajcie spokój lepiej oddac stary do szlifu, lub za większe pieniądze zrobić wieksze kanały i będziecie mieli w tedy moc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
snikers1991
Wymiatacz

Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Nie 10:16, 31 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Sikorek napisał: | Ją miałem taki zestaw! Nie kupujcie tego, na początku jeździło się fajnie mocny, zrywny itp. Ale po może 100km prprzebiegu coraz słabszy aż zdech... Tłok się wyrobił pierścienie jak z papieru
Dajcie spokój lepiej oddac stary do szlifu, lub za większe pieniądze zrobić wieksze kanały i będziecie mieli w tedy moc  |
Zależy jak użytkowałeś go.. 100 km to nawet dotarte nie było:/ w "garach" dawałeś i ba?:p Części jak części dopóki nie dasz ich do analizy pod względem wymiarów i matriałów z jakich został wykonany cięźko coś mówic eięcej poza opinią x posdaczy. Z czego y będzie szczęśliwa a z rozpaczona.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Magazynier
Początkujący

Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:01, 31 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
kurcze drogi troche ten cylinder almotu wkoncu 150zł
no ale nic bede musiał chyba jednak kupic.Najlepiej by było dac stary do szlifu i kupic org czeski tłok ale niestety w pobliżu nie mam takiego zakładu.
Najbardziej mi zależy żeby tłok nie puchł,teraz co mam to jak sie nagrzeje to jak uderze z kopniaka to tłok ledwo co sie ruszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 13:25, 31 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Zawsze można alternatywnie dać inny tłok. Ja nie widzę w tym problemu, skoro masz kupować coś za 150zł nie znając jego trwałości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
snikers1991
Wymiatacz

Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Nie 13:28, 31 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
W Poznaniu gość robi pożądnie szlify;) tylko też to kosztuje więcej niż u mietka w garażu... Tłok najlepiej wygotowac w gotującym się oleju silnikowym + odpowiedni luz, dodatkowo odpowiednie dobre pierścienie z dobrym luzem na zamkach i nie ma prawa puchnąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Magazynier
Początkujący

Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:21, 31 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Mam jeszcze jedno pytanie
jaki jest największy org czeski tłok do jawki
znalazłem na allegro na 4 szlif są jeszcze większe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
holipa
Wymiatacz

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 14:56, 31 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
być to i było do 10tego szlifu , ale czy uda ci się kupić taki dobrej jakości to ciężko powiedzieć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Magazynier
Początkujący

Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:01, 31 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Chodzi mi o oryginalne czeskie
a od czeskich to lepszych nie znajdzsiesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
snikers1991
Wymiatacz

Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Nie 15:35, 31 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
to że na allegro pisze "czeski oryginalny tłok/ pierścienie" nie znaczy że jest to z zapasów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|