Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
cylinder tuning ogar 200

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Magazynier
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:30, 27 Mar 2013    Temat postu: cylinder tuning ogar 200

Witam zamierzam sobie kupic cylinder do mojego ogara i znalazłem
taki na alegro http://allegro.pl/tuning-jawka-romet-ogar-cylinder-s60-40mm-kpl-i3097806175.html
jak myslicie różni się czyms od pozostałych,będzie odczuwalna większa moc na tych poserzonych kanałach?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bury159753
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 12:54, 27 Mar 2013    Temat postu:

Moim zdaniem lepiej bedzie kupić czeski cylinder i oddać do szlifu. Bo co teraz produkują to wiadomo..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 14:00, 27 Mar 2013    Temat postu:

No nie popadajmy w paranoję to co teraz robią wcale nie jest aż tak tragiczne jak piszesz. Do serii silnika (bez tuningu) przy normalnym użytkowaniu dają radę (cylindry), co do tłoków już jest gorzej jawka sama z siebie lubi 'przegrzewać" tłoki a współczesne jeszcze bardziej, ale na to już "weterani" znaleźli kilka patentów. Wiadomo czech lepszy z powodów oczywistych, ale nie rzadko ciężko o takie części a nie każdemu się uśmiechać płacić za przesyłkę 3X bo tłok osobno od kogoś z Krakowa, cylinder z Warszawy no i sworzeń z Gdańska. Może troszkę koloryzuję ale rozumiem dlaczego jest takie zainteresowanie tymi częściami o obniżonej jakości. Moja rada jest taka jak masz cylinder czeski - daj do szlifu, jak nie masz cylindra (lub nie nadaje się do szlifu) to możesz zainwestować w cylinder almot (miałem i jakoś zły nie był) ale ja osobiście bym kupił nominalny (38mm) i nieco popraw kanały papierem ściernym czy czymś bo oni lubią nie wykańczać ładnie części.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bury159753
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 14:58, 27 Mar 2013    Temat postu:

Nowicjusz napisał:
No nie popadajmy w paranoję to co teraz robią wcale nie jest aż tak tragiczne jak piszesz. Do serii silnika (bez tuningu) przy normalnym użytkowaniu dają radę (cylindry), co do tłoków już jest gorzej jawka sama z siebie lubi 'przegrzewać" tłoki a współczesne jeszcze bardziej, ale na to już "weterani" znaleźli kilka patentów. Wiadomo czech lepszy z powodów oczywistych, ale nie rzadko ciężko o takie części a nie każdemu się uśmiechać płacić za przesyłkę 3X bo tłok osobno od kogoś z Krakowa, cylinder z Warszawy no i sworzeń z Gdańska. Może troszkę koloryzuję ale rozumiem dlaczego jest takie zainteresowanie tymi częściami o obniżonej jakości. Moja rada jest taka jak masz cylinder czeski - daj do szlifu, jak nie masz cylindra (lub nie nadaje się do szlifu) to możesz zainwestować w cylinder almot (miałem i jakoś zły nie był) ale ja osobiście bym kupił nominalny (38mm) i nieco popraw kanały papierem ściernym czy czymś bo oni lubią nie wykańczać ładnie części.


Nie trzeba sciągać częsci z całej polski : ) u mnie w 25 tyś mieście znajdziesz wszystkie części do jawek Smile wystarczy mieć znajomości to i części bd : )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Magazynier
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 8:36, 31 Mar 2013    Temat postu:

Miał juz ktos z was taki tłok?jak widac on jest jakis inny
jak myslicie jest lepszy czy tez gorszy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sikorek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Woźniki

PostWysłany: Nie 9:08, 31 Mar 2013    Temat postu:

Ją miałem taki zestaw! Nie kupujcie tego, na początku jeździło się fajnie mocny, zrywny itp. Ale po może 100km prprzebiegu coraz słabszy aż zdech... Tłok się wyrobił pierścienie jak z papieru Very Happy
Dajcie spokój lepiej oddac stary do szlifu, lub za większe pieniądze zrobić wieksze kanały i będziecie mieli w tedy moc Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snikers1991
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251

PostWysłany: Nie 10:16, 31 Mar 2013    Temat postu:

Sikorek napisał:
Ją miałem taki zestaw! Nie kupujcie tego, na początku jeździło się fajnie mocny, zrywny itp. Ale po może 100km prprzebiegu coraz słabszy aż zdech... Tłok się wyrobił pierścienie jak z papieru Very Happy
Dajcie spokój lepiej oddac stary do szlifu, lub za większe pieniądze zrobić wieksze kanały i będziecie mieli w tedy moc Very Happy

Zależy jak użytkowałeś go.. 100 km to nawet dotarte nie było:/ w "garach" dawałeś i ba?:p Części jak części dopóki nie dasz ich do analizy pod względem wymiarów i matriałów z jakich został wykonany cięźko coś mówic eięcej poza opinią x posdaczy. Z czego y będzie szczęśliwa a z rozpaczona.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Magazynier
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:01, 31 Mar 2013    Temat postu:

kurcze drogi troche ten cylinder almotu wkoncu 150zł
no ale nic bede musiał chyba jednak kupic.Najlepiej by było dac stary do szlifu i kupic org czeski tłok ale niestety w pobliżu nie mam takiego zakładu.
Najbardziej mi zależy żeby tłok nie puchł,teraz co mam to jak sie nagrzeje to jak uderze z kopniaka to tłok ledwo co sie ruszy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 13:25, 31 Mar 2013    Temat postu:

Zawsze można alternatywnie dać inny tłok. Ja nie widzę w tym problemu, skoro masz kupować coś za 150zł nie znając jego trwałości.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snikers1991
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251

PostWysłany: Nie 13:28, 31 Mar 2013    Temat postu:

W Poznaniu gość robi pożądnie szlify;) tylko też to kosztuje więcej niż u mietka w garażu... Tłok najlepiej wygotowac w gotującym się oleju silnikowym + odpowiedni luz, dodatkowo odpowiednie dobre pierścienie z dobrym luzem na zamkach i nie ma prawa puchnąć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Magazynier
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:21, 31 Mar 2013    Temat postu:

Mam jeszcze jedno pytanie
jaki jest największy org czeski tłok do jawki
znalazłem na allegro na 4 szlif są jeszcze większe?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie 14:56, 31 Mar 2013    Temat postu:

być to i było do 10tego szlifu , ale czy uda ci się kupić taki dobrej jakości to ciężko powiedzieć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Magazynier
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:01, 31 Mar 2013    Temat postu:

Chodzi mi o oryginalne czeskie
a od czeskich to lepszych nie znajdzsiesz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snikers1991
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251

PostWysłany: Nie 15:35, 31 Mar 2013    Temat postu:

to że na allegro pisze "czeski oryginalny tłok/ pierścienie" nie znaczy że jest to z zapasów Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin