Cylinder 60
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Sob 20:03, 10 Lut 2007    Temat postu:

Szczerze to nie wiem czemu krytykujecie części z allegro bo są to te same części co w agmocie. Prawdą jest to że nie są one najlepszej jakości ale chyba lepiej kupic nowy cylek niż robic kolejny szlif bo po trzecim czy drugim szlifie motor może ma kopa ale długo tak już nie pociągnie. Na początku sam nie miałem przekonania do cylindra 60 cm3 bo w praktyce to jest 50 z "kawałkiem " ale nigdy nie słyszałem by w trakcie używania tego cylindra stanął wał bo takie opinie się na forum pojawiały, prędzej wał stanie od mocniejsze gaźnika bo po prostu są to za duże obroty jak na tego typu sprzęt. sorry za offtop ;p Dodam że sam poszukuje cylindra czeskiego ale tego okrągłego tuningowanego znacznie większego niż te dostepne w polsce. W tym celu załozylem pare kont w czeskich sklepach interentowych , ale nic nie znalazłem........ pociesza mnie fakt ze allegro otwiera swój oddział w czechach.

A tak na marginesie znalazł ktoś gdzieś oferte z tymi cylkami okrągłymi ???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Nie 8:23, 11 Lut 2007    Temat postu:

Ja się już kilkakrotnie pytałem i się nie dowiedziałem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Nie 9:16, 11 Lut 2007    Temat postu:

no wlasnie sa tesame co na agmocie a drozsze Razz jeden koles sprzedaje kosz sprzeglowy do sima (daje przyklad) i na agmocie kosztuje 75zl a on niedosc ze sprzedaje za 100zl to nawet fotki frajer nie zmienil ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
omenn
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Nie 14:50, 11 Lut 2007    Temat postu:

capitan2 napisał:

A tak na marginesie znalazł ktoś gdzieś oferte z tymi cylkami okrągłymi ???

Mozecie zapodać fotke tych cylindrów okrągłych?? Bo niigdy nie widziałem:PP


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 14:56, 11 Lut 2007    Temat postu:

bardzo ciekawie musi to wyglądać ... okragłe cylindry : jeszcze sie z czyms takim nie spotkałem ... prosimy o foty ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gustaw
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Nie 15:56, 11 Lut 2007    Temat postu:

pamętajcie o tym ze jak kupicie juz ten cylinder 60cm to padnie wam wał na 100 % wybija mi 20 lat i mam jawe350 i miałem wał dobry bez luzów itp itd zrobiłem szlify cylindrów i wał pad po 3500km więc myśle że jeźeli ktoś chce mieć z głowy remąty to niech da wał do regeneracji i przy okazji zakupi specjalne potwardzane łożysko igiełkowe to tyle w tym temacie
o i nie zapominajcie ze silnik jawki jest wysoko obrotowy co bardziej ma wpływ na obciążenia wału


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 16:00, 11 Lut 2007    Temat postu:

no warto by było zregenerowac i umocnić wał tak dla pewności ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gustaw
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Nie 16:41, 11 Lut 2007    Temat postu:

ja bym proponował zachować silnik w oryginale może nie będzie należał do najszybszych ale na pewno przejedzie więcej km niż te z większymi cylindrami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gustaw
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Nie 16:42, 11 Lut 2007    Temat postu:

ja bym proponował zachować silnik w oryginale może nie będzie należał do najszybszych ale na pewno przejedzie więcej km niż te z większymi cylindrami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 16:59, 11 Lut 2007    Temat postu:

chyba masz jakies problemy ... napisałes double posta ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oloslawusus123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Nie 17:04, 11 Lut 2007    Temat postu:

Właśnie mam jeszcze jedno pytanie. Co sie według was bardziej opłąca: zplanować głowice czy kupić nową? Nowa pewno jest lepsza i daje wiecej mocy. I tak w ogóle po czym poznać, ze głowica już nie najlepiej ciągnie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 17:07, 11 Lut 2007    Temat postu:

jak głowica jest porysowana to słabiej ciągnie i lepiej kupić nowa ,najlepiej sprowadzic z czech ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oloslawusus123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Nie 17:08, 11 Lut 2007    Temat postu:

Aha, thnx za info

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Nie 19:30, 11 Lut 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] okrągly może nie dokońca ale o takie coś mi chodzi , a apropo głowicy sprowadzonej z czech ??co da ci głowica sprowadzona z czech jeśli jest ona robiona w takich samych małych zakładach jak w polsce i jest wykonana z tych samych materiałów ?? oryginalnej już nigdzie nie dostaniesz chyba że z drugiej ręki, a swoją drogą planowania głowicy czy jak to sie tam mądrze zwie nie polecam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 12:55, 12 Lut 2007    Temat postu:

Chrzanisz stary Exclamation Ja mam zamiar planować głowicę, obniżę ją o 2,5mm i będzie większy stopień sprężania. Oddam do regeneracji wał, ale i tak nie ma luzów. Nowe simmeringi, łożyska, tarcze sprzęgłowe. Cylinder do szlifu, do tego zakład dobierze mi tłok i pierścionki i będę śmigał ponad 80km/h. Jeszcze rozwierce do 18 mm gaźnik Jikova Very Happy
Fajny ten cylinder okrągły, ale gdzie go kupić Rolling Eyes ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin