Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Wto 15:30, 18 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
O fak:) Nic nie wiedziałem o tym niby sitku. Ale nic tam nie było, zadnego sitka-nic mi później nie wylatywało z tłumika. A twoją metodą się nie dało tego wyjąć;/
A jak patrzyłem później do tłumika to się okazało, że mam przewiercony dławik-poprzedni, głupi właściciel nie rozwiercił fabrycznych dziur tylko wywiercił dwie nowe:( Idiota! To przez to moje moto chodzi jak Bizon:( A prpopo poprzedniego włąściciela-przynajmniej miałem rozwiercony kruciec:) ale i od strony koła zamachowego wał fleksem spiłowany prawie że na kwadratowo:((( Co za inteligent:((( I to on pewnie ten dławik tak założył że się go teraz wyjąć nie da:(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
miki1002
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Nie 19:17, 23 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
przepalanie to dla mnie nie jest dobry pomysł, ogień zostawia osad, dla mnie lepiej jest wyciągnąć wszystkie dławiki i papierkim je a sam tłumnik ta jakimś drutem czy coś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
darcia
Gość
|
Wysłany: Czw 6:29, 27 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
te a don jak sie pyta to on nie widzi ile mozna skrocic ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piątal
Emerytowany Moderator
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 10:31, 04 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Słuchajcie, mam takie pytanie:
mam w jawce przerobiony kruciec, ale dławik w wydechu pozostał. Czy rozwiercenie da mi duzo mocy (gdy kruciec juz jest przerobiony) czy nie warto się z tym bawić? Mam silnik na dotarciu, może warto byłoby poczekać z pełnym odblokowaniem i dać mu chwilę na dotarcie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 14:32, 04 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Czytaj Piątal. Rozwiercenie dławika nic nie daje(nie biorąc po uwagę głośniejszą pracę motorku). Zwięszenie mocy polega na przerabianiu komory rozprężającej w tłumiku, więc głupie rozwiercanie nic nie daje Jeżeli chcesz w pewnym stopniu zwięszyć moc motorku, to skruć kolanko, żeby wchodziło na ok. 3cm do tłumika i wyczyść porządnie tłumik(wyjmij dławik, jeżeli nie odzie dobrze, to postukaj w obudowę tłumika młotkiem, najlepiej gumowym i uderzaj tłumikiem o podłoże, podłuż coś, żeby do nie zniszczyć i ewentualnie podłoża). No i kruciecrozwierć, albo wymień, dysza główna 70 i będzie Ci ładnie chodzić. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiśl@k
Wymiatacz
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z zaskoczenia
|
Wysłany: Pon 15:08, 04 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Ale jezeli masz 13Z to zapomnij o podjeżdżaniu pod górke na 3.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|