Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Co można przerobić?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luk1993
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 18:23, 08 Lis 2007    Temat postu: Co można przerobić?

doradźcie mi co przerobić w jawce i odrazu mówię ze podkowe ???

EDIT:
WEŹ CZŁOWIEKU NAUCZ SIĘ POPRAWNEGO FORMUŁOWANIA ZDAŃ


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian9944
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 18:29, 08 Lis 2007    Temat postu:

jaki masz sprzent do tuningu? Question ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
djszpileczka
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 18:37, 08 Lis 2007    Temat postu:

ja bym oddał cylinder do drugiego szlifu na 55 milimetrów żeby przeszlifowali i nowy tłok wstawił i pierscienie do tszeciego szlifu i na zamkach przypiłował pilnikiem i napłon ustawił na 0,3 milimetra i to starczy i to co wspomniałes podkowe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian9944
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 18:40, 08 Lis 2007    Temat postu:

zależy kto ile ma kasy natakie coś ale można

-cylinder do szlifu lub 60ccm

-sportowa głowica

-gaznik to jest taki za 100zł widziałem taki jest troszke inny od orginału


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 18:56, 08 Lis 2007    Temat postu:

djszpileczka napisał:
ja bym oddał cylinder do drugiego szlifu na 55 milimetrów żeby przeszlifowali i nowy tłok wstawił i pierscienie do tszeciego szlifu i na zamkach przypiłował pilnikiem i napłon ustawił na 0,3 milimetra i to starczy i to co wspomniałes podkowe


Zapłonu się nie ustawia na 0,3 mm przed GMP bo jest to za mało... Ustawia się na 1,8-2,0 przed GMP ale to zależy od Silniczka Wink. Może chodziło ci o przerwę między platynkami ?? Tak samo z cylindrem... Jak już byś chciała żeby było 55 ccm to na 40 mm ale to nie wykonalne ponieważ by się starła tuleja w cylindrze Wink. A żeby dac podkowę to trzeba i dać lepszy wał (na łożyskach igiełkowych) i wzmocniś sprzęgło.

damian9944 napisał:
zależy kto ile ma kasy natakie coś ale można

-cylinder do szlifu lub 60ccm

-sportowa głowica

-gaznik to jest taki za 100zł widziałem taki jest troszke inny od orginału


Nie warto kupować "60 ccm" bo mają dziadową jakość, i ci się będą rozpadać... A po za tym polskie cylindry mają mniejsze kanały płuczące Wink. Jak już piszemy o gażniku to lepiej dać gaznik od Simsona albo od WSK'i Wink. Nie ma czegoś takiego jak sportowa głowica Wink. Można głowicę dać do splanowania 2mm i wtedy masz lepsza kompresję a do tego przydałoby się ją wypolerować ponieważ lepiej mieszanka będzie chodziła...

A więć podsumowując:
*Wsadż podkowę tak jak mówisz,
*Wsadż lepsze łożyska na wał (SKF lub Koyo),
*Odadaj cylindre do szlifu (jeśli tego wymaga),
*Wypoleruj i powiększ do 18mm kanały w cylindrze,
*Zkoryguj i wypoleruj wszsytkie kanały (wylotowy i wlotowy),
*Zmień gażnik na od Simsona albo od WSK'i,
*Przerób wydech na przelotowy,
*Oczywiście odblokuj,
*Możesz pokombinować z większym kolankiem,
*Wzmocnij sprzęgło,
*Polerka komory korbowej,
*Wsadz lepszy wła korobowy (na łożyskach igiełkowych)

Prawa autorskie zastrzeżone

Myślę że to wszystko co mi teraz wchodzi do głowy jak coś mi jeszcze "przyleci" to napiszę... Jak zrobisz te wszsykie modyfikacje pwinieneś wyciągać powyżej 80 km/h Wink. W razie pytań pisz na gg Wink.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mangus dnia Czw 19:06, 08 Lis 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian9944
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 19:03, 08 Lis 2007    Temat postu:

zgadzam się z mangus dobrze gada !!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Czw 20:01, 08 Lis 2007    Temat postu:

hmm po co dawac pierscienie na 3 szlif a tłok na drugi i pierscienie piłowac? a piszesz ze cylek na 55ccm rozwiercic to pierścienie juz całkiem inne beda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luk1993
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 20:31, 08 Lis 2007    Temat postu:

a oco chodzi z tym wzmocnieniem sprzegła

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Czw 20:47, 08 Lis 2007    Temat postu:

twardsze sprężyny, lepsze tarcze np. ceramicnze. do jawki ich nie kupisz raczej Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Pią 6:40, 09 Lis 2007    Temat postu:

damian9944 napisał:
zgadzam się z mangus dobrze gada !!


Damian proszę nie rób spamu pisz jak chcesz powiedzieć coś wartościowego, bo takie dopiski "zgadzam się" są zbędne.

@Mangus: Na "55" przejechałem ponad 800km i jak narazie jest ok.

@Topic: Polecam ci wykonać tuning wg. Tomasza Sałka, wymaga od człowieka cierpliwości, ale dużo daje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziggas666
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekło

PostWysłany: Sob 12:01, 10 Lis 2007    Temat postu:

w sumie cylinder 55 za dużo nie daje lepiej z kanałami pokombinować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johnny Moped
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 13:08, 10 Lis 2007    Temat postu:

w jawce wlasnie kanaly sa niedorobione a nie pojemnosc-pojemnosc wystarczy, tylko kanaly sa za male. Jednak jesli poszerzysz to Jikov nie wyzywi tego powiekszonego cylka wiec przydal by sie ruski k60b, wskowy gm20 albo simsonowy nie pamietam jaki Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
garden92
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z Katowic

PostWysłany: Sob 15:49, 10 Lis 2007    Temat postu:

To tak jak mówiłeś potkowe, głowice splanować, nowy wał korbowy, powiekszyć kanały w cylku i dorobić nowe kanałki Smile gaznik ze simsona lub sportowe dysze i stąrzek Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mikołaj
Nowy
Nowy



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:09, 12 Lis 2007    Temat postu:

jak wmątowac silnik od jawki do motorynki pony 301

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mikołaj
Nowy
Nowy



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:13, 12 Lis 2007    Temat postu:

jak wmątowac silnik od jawki do motorynki pony 301

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin