70 ccm w Jawie??
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mirzbir
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: k. Krakowa

PostWysłany: Pon 15:36, 14 Sie 2006    Temat postu: 70 ccm w Jawie??

Przeglądałem wałaśnie Jawki na Allegro i natrafiłem na takie oferty:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Goście piszą, że ich jawy mają 70 ccm pojemności. Zastanawie mnie w jaki sposób uzyskali taka pojemność, bo nie słyszałem o cylindrach 70 do Jawy. Jeżeli do tej pojemnosci rozwiercili zwykłą 50ccm to silnik długo nie pożyje.

Co o tym sądzicie??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miki1002
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Pon 18:09, 14 Sie 2006    Temat postu:

w którymś jest napisane około 70ccm, może ktos zrobił szlif 60ccm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mirzbir
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: k. Krakowa

PostWysłany: Pon 18:29, 14 Sie 2006    Temat postu:

Ale podobno szlif na 60 ccm (tak jak ja mam w moim Mustangu) to i tak jest jekies 55,6ccm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 18:33, 14 Sie 2006    Temat postu:

Pewnie rozwiercona 60 albo zupełnie nowy dorabiany. Wszystko da sie zrobić. Widzialem już silniki HD (Evo) rozwiercone z 1,2 na 2,0 i tez chodziły...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pon 18:52, 14 Sie 2006    Temat postu:

ale silnik na 60tkach czasami szybko siadaja a co dopiero na 70tce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miki1002
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Pon 19:08, 14 Sie 2006    Temat postu:

ja mam 60ccm rok jeźdzę , przejechałem 3000km i nic nie wskazuje na jego koniec

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mirzbir
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: k. Krakowa

PostWysłany: Pon 19:40, 14 Sie 2006    Temat postu:

Mój Mustang jest po szlifie na 60 ccm i w porównaniu ze stanem przed szlifem chodzi doskonale. Sam się zdziwiłem, że po przeregulowaniu zapłonu po wczesniejszym dotarciu jawa może mieć takie kopyto. Widocznie miałem w kiepskim stanie cylinder przed szlifem.

A co do tematu jak myślicie jaką moc może mieć taki 70 ccm??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:08, 14 Sie 2006    Temat postu:

czym większy cylinder tym bardziej mulasty silnik!! jeśli myślicie że cylinder wystarczy rozwiercić sużym wiertłem albo jeszcze czymś innym to chyba odejde z forum!! np. taki tłok!! wy myślicie że on jest okrągły?? to sie uczcie obsługiwać suwniarke!! a jak sie szlif robi to tak zazwyczaj mechanicy robią 0,25 mm!!

jeśli chodzi o cylinder 70!! mógł być robiony na zamówienie!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Wto 9:09, 15 Sie 2006    Temat postu:

wiertlem cylinder ?? :/ oczywiste jest ze silnik im wieksza pojemnosc tym wiecej paliwwa musi dostac a jawki gaznik raczej nie bedzie dawal tyle paliwa ile trzeba bedzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Wto 14:54, 15 Sie 2006    Temat postu:

Gaźnik może i obsłużyłby taki cylinder (na wiekszych dyszach) ale moment obrotowy by sie zmienił-byłby najwiekszy na niższych obrotach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Robert
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią 15:41, 25 Sie 2006    Temat postu:

Ja mam cylinder 60ccm a w gaźniku musiałem odgiąć tą blaszke przy pływaku bo dawał za dużo paliwa nawet jak iglica była najniżej no a dysze mam te stare.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 18:31, 25 Sie 2006    Temat postu:

Ja czekam na cylinder 60ccm, moze po dotarciu cos mi da, bo wczesniej jak jawka padła to ledwo 45 km/h jezdziła, a w te 70 nie wierze, bo chyba im sie pomyliło. 70ccm jest do simka Wink
Powrót do góry
miki1002
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Pią 20:23, 25 Sie 2006    Temat postu:

tam jest napisane około 70ccm, jesli ktos zaokrągla to moje 60ccm zaograglic można do stu ccm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 8:29, 26 Sie 2006    Temat postu:

Albo rozwiercili cylinder, do ok. 70 ccm i zrobili szlif. Jak ktoś ma tokarke to dla niego nie ma problemu zrobic cos takiego Wink
miki1002 sorki, że wczesniej nie napisałem około Razz
Powrót do góry
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 9:48, 28 Sie 2006    Temat postu:

Ludzie, nauczcie się czytać Exclamation Exclamation Gościu pisze, że Jawka ma pojemność 70 dm3, a nie 70 cm3 Exclamation Gościu jest beznadziejny, wymyśla jakieś bajki, żeby sprzedać sprzęta. Niezły shit Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin