60cm3
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mauy3!!
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: z domu

PostWysłany: Śro 20:18, 08 Lut 2006    Temat postu:

z tym wysigiem to nie wiem po co to napisales i te linki. każdy chyba ma na "podwórku" ( nie czajacym mówie o meijscówkach) miejsce jakies np. kawałek prostej długiej drogi.. a co do 60. hmm moim zdaniem o shit i tyle. nie radze zakladac nawet. szybko si eniszczy taki cylinder. mao wytrzymałuy i wgoóle. odradzam :O

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pon 17:45, 20 Mar 2006    Temat postu:

najlepszy jest oryginalny w taki azie i tyle!!

spoko trase macie ;]

Zdazylem zdjac ostrzezenie a tu widze dabylposta. Nie rob tego wiecej Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 23:41, 23 Maj 2006    Temat postu:

ja sie nie zgodze, zalozylem cylinder 60 i jesy wypas.
na brak mocy juz nie narzekam,kula sie aż miło.
ten cylinder,nie wiem jaki jest na allegro,ale ten z agmotu ma fi tłoka 40 mm,a nominał 38mm.
1 szlig to jest 0,25 mm
8 szlifów -2mm

Czyli nie jak niektórzy mówia po 5 szlifach,a po 8 szlifach
A moc silnika, nie ogranicza sie na samym cylindrze,ale i innych rzeczach.
Cylinder troche sie bardziej nagrzewa od zwykłego,ale to mu nic nie powinno zaszkodzić,można lać więcej oleju i nic mu nie będzie Smile

pozdro
Powrót do góry
slawek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: warszawa

PostWysłany: Śro 13:01, 24 Maj 2006    Temat postu:

którebz agmotu wziełes? wzmacniany kpl za 60?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Śro 20:00, 24 Maj 2006    Temat postu:

ja nie widzialem na agmocie zestawu 60ccm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 20:57, 24 Maj 2006    Temat postu:

tak, to jest wlasnie ten cylinder wzmocniony kpl,czyli tak zwana 60
w zestaw wchodzi cylinder,tłok,3 pierścienie i sworzeń.
Powrót do góry
0VV
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z kątowni

PostWysłany: Czw 14:05, 25 Maj 2006    Temat postu:

ja tam czuje różnice na 60 ccm, jeszcze nie dotarty (około 50 km dopiero) ale czuć jak przyspiesza, może dlatego że kupiłem zestaw cylinder tłok pierścienie sworzeń + głowica "60"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slawek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: warszawa

PostWysłany: Pią 7:13, 26 Maj 2006    Temat postu:

ja niewiedziałem ze to 60 kr**

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin