Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
50/4 8500 rpm

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jedrek707
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 12:54, 13 Sie 2011    Temat postu: 50/4 8500 rpm

Witam po dość długiej przerwie. Mam zamiar zrobić u siebie cylinder 50/4 strojony pod 8500 obrotów wg.[img] http://p1.bikepics.com/pics/2010/02/25/bikepics-1912447-full.jpg[/img] tego schematu i tutaj moje pytania :
1) Czy zamiast tych 2 okien mogę zrobić Jedno większe ?
2) Co muszę zrobić z tłokiem do tej modyfikacji ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jedrek707 dnia Sob 12:55, 13 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 13:23, 13 Sie 2011    Temat postu:

Troszke słaby ten setup. Jak chcesz mogę Ci wyliczyć mapę i ją rozrysować wg Twojego uznania. A co do pytań-
1. będziesz miał wyższy moment przy niższych obrotach silnika.
2. jeżeli nie będziesz instalował tam zaworu membranowego, to nic, chyba ze któryś z zamków będzie chodził po kanale, wtedy należy jego przestawić.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jedrek707
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 13:33, 13 Sie 2011    Temat postu:

To jaka konfiguracja będzie dobra dla jawki, bo szczerze mówiąc nie za bardzo się znam na liczeniu itp. Ale z wykonaniem nie będę miał problemu. więc jakbyś mógł rozrysować i podesłać tutaj / PW optymalną konfiguracje byłbym bardzo wdzięczny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Sob 18:58, 13 Sie 2011    Temat postu:

Miałem identyczny tylko że okno wydechowe na 27,5mm śmigało do dziś Smile Dobrze szło z dołu można było przy 30 załączyć 3 bieg i ciągło. Tyle że każdy cyl jest inny Razz
Podkowę sobie dołóż Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mucie] dnia Sob 18:59, 13 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jedrek707
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 18:35, 08 Wrz 2011    Temat postu:

Wiem, będe musiał zrobić podkowę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pieczer
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Czw 19:49, 08 Wrz 2011    Temat postu:

Mucie ] nawet standartowe 223 przy 30 km/h na 3 pociągnie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin