50/4/3 czy warto?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xeniux
Nowy
Nowy



Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:49, 04 Maj 2010    Temat postu: 50/4/3 czy warto?

witam wszystkich użytkowników jestem tu nowy i mam pytanie do was czy warto zrobić w ogarze 50/4/3 i do tego gaźnik i wydech od Simsona

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kr1s_56
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Brzesko

PostWysłany: Śro 14:38, 05 Maj 2010    Temat postu:

Zrób na 4 szlif ;] dobrze wyregulowany jikova i będziesz miał takie same osiagi na simsonowskim ;] tylko ze spalanie będzie wyższe ;] a wydech raczej nic nie da, bedzie tylko ciszej chodził.

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xeniux
Nowy
Nowy



Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:11, 05 Maj 2010    Temat postu:

ale nie robić tego 50/4/3 tylko szlifa na 60ccm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Śro 16:40, 05 Maj 2010    Temat postu:

A umiesz zrobić to 50/4/3? No i najważniejsze masz tłok 1p?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xeniux
Nowy
Nowy



Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:10, 05 Maj 2010    Temat postu:

znam gościa co umie to zrobić ale tłoka nie mam z jednym pierścieniem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Śro 17:17, 05 Maj 2010    Temat postu:

Można trochę po sztukować i z 2p zrobić 1. Po prostu wstawić kołki blokujące przepływ mieszanki ale to musi być strasznie precyzyjne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xeniux
Nowy
Nowy



Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:38, 05 Maj 2010    Temat postu:

ale opłaca się to zrobić czy lepiej zrobić szlifa na 60ccm zmienić przełożenie na 12/55

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 18:34, 05 Maj 2010    Temat postu:

a tak na marginesie to nie można zrobić 60ccm z tego cyla,a max 57,5ccm ;] Polecam kanały,jeżeli znasz kogoś,kto je zrobi dokładnie. Tyle,że to będzie niezłą sumkę zielonych kosztowało ;]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ziomal199412 dnia Śro 18:36, 05 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xeniux
Nowy
Nowy



Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:40, 05 Maj 2010    Temat postu:

no ja znam jednego gości co to robi i bierze 80zł. A jak bym zrobił te kanały i szlifa na 60ccm to co byście radzili zrobić jeszcze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 18:48, 05 Maj 2010    Temat postu:

Wymienić wał,bo zapewne nie wytzyma ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xeniux
Nowy
Nowy



Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:03, 05 Maj 2010    Temat postu:

a gaźnik i tłumnik ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Śro 19:57, 05 Maj 2010    Temat postu:

Jak zrobisz szlif na "60cc" to doloty kanałów będą prowadzone w tulei jak w 225. Ja proponuje 50/3/3. Wsiąść się za ten tłok 2p dorobić dolot 3 kanału dodatkowe wydechy i machnąć 1 szlif i będzie to latać. JA chciałem tak robić ale zostałem przy 50/4 z braku nowej tulei. Przynajmniej zasilanie tego 3 kanału będziesz miał jak "Bóg przykazał" a nie jakieś mikro doloty.
A co do wału to jak masz oryginał to zostaw wytrzyma , chyba ze masz już luzy góra dół.
Co do tłumika to raczej spawak , co do gaźnika to przydało by się coś lepszego od jikova bo na JIkovie ogar dużo pali po tuningu może coś od simka rozwiercone na 18-19mm.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mucie] dnia Śro 20:07, 05 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xeniux
Nowy
Nowy



Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:44, 06 Maj 2010    Temat postu:

wał nie był wymieniany i luzów nie ma. To zrobię chyba jak mi radzisz 50/3/3 a tłumnik spawak ile może kosztować. A tobie ile v max wyciąga ogar?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez xeniux dnia Czw 12:45, 06 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Czw 14:03, 06 Maj 2010    Temat postu:

Nie mam licznika , ale na spawaku jak jechałem obok quada to pokazywało 83 km/h ,także ponad 70 jedzie napewno. Tłumik to nie wiem sam sobie robiłem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xeniux
Nowy
Nowy



Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:32, 06 Maj 2010    Temat postu:

a zrobił byś mi ten tłumnik ? Jak tak to ile by to kosztowało?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin