4 bieg w Ogarze 200 :D
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boczek
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 19:25, 06 Lip 2010    Temat postu:

Sory za odkop...
Ale przyczytajcie: [link widoczny dla zalogowanych]
Tak kiedys był już taki temat że silniki 223 miały 4 bieg.Lecz 90% cfaniakowało i pletło smuty że nie było takich silników.Kiedyś było też coś napisane że w czechosłowackich silnikach jawy 223 trzeba były coś zpiłować...lub uciąć i był 4 bieg.Na 99% było to w mustangach bodajże produkowanych w latach 71-76.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mlody1432
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:27, 06 Lip 2010    Temat postu:

Znamy te informacje z wikipedii. Nie raz się ten link przewijał w tych tematach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
boczek
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 19:30, 06 Lip 2010    Temat postu:

Dokładnie a nie którzy i tak wiedzą swoje i cfaniakują!A tak pozatym kiedyś już chyba ktoś mówił że w jego jawie jest jeszcze jedna zębatka (standardowe 3 i 1 dodatkowa) ale niema 4 biegu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 19:42, 06 Lip 2010    Temat postu:

Jeśli chodzi o ten tekst to doczytaj kolego Laughing . Tak, były takie silniki, ale były to tylko prototypy..
PS. w wiki pisze, że jawka miała oryginalnie 3 pierścienie, to jest prawda? A mi się zdawało, ze to tylko taki tuning konstruktorów.. Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez plusminus dnia Wto 19:43, 06 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
boczek
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 20:25, 06 Lip 2010    Temat postu:

No tak ale na wiki. nie zawsze są prawdziwe rzeczy Wink Musze poszukać prawdziwych dokumentów i ci to udowodnie (jak bede miał czas).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 20:50, 06 Lip 2010    Temat postu:

Ale ja wiem, że były takie silniki, tylko że to były prototypy..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
boczek
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 8:41, 07 Lip 2010    Temat postu:

Ale i były produkowane seryjnie w mustangach... Wink Niektórych możesz zapytać którzy mieli mustanga prod. 71-7X miały 4 bieg lecz był zablokowany...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 8:55, 07 Lip 2010    Temat postu:

Taak korkiem spustowym od trabanta Laughing Człowieniu przeczytaj temat, który podałem wyzej, a dopiero potem się wypowiadaj, a nie się ośmieszasz..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Śro 8:57, 07 Lip 2010    Temat postu:

o mało na glebę nie padłem czytając twoje pierd*lenie... "D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
boczek
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 8:58, 07 Lip 2010    Temat postu:

Oj kolo idź się utop i powiedz jak było...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Śro 9:31, 07 Lip 2010    Temat postu:

Bez obrazy ale przemo i plusminus mają rację, były 4biegi ale to prototypy i wyglądały całkiem inaczej bo kiedyś na czeskiej stronie widziałem bak mieli coś jak w Simsonie i wgl różniły się.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Śro 10:11, 07 Lip 2010    Temat postu:

buczek napisal:
Cytat:
"Ale i były produkowane seryjnie w mustangach... Niektórych możesz zapytać którzy mieli mustanga prod. 71-7X miały 4 bieg lecz był zablokowany..."


Taa, a Ogary po 1986 roku mialy dodatkowo wyprowadzony ze skrzyni biegow wal kardana,
ktory z czasem ludzie (szczegolnie na wsiach) zaczeli wykorzystywac do napedzania wszelkich opryskiwaczy, kosiarek rotacyjnych czy glebogryzarek - spelnial bowiem, zadanie przekaznika mocy. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kudec4
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Legnicy

PostWysłany: Śro 10:49, 07 Lip 2010    Temat postu:

Mój napędza młuckarnie i czasem mikser;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
boczek
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 13:07, 07 Lip 2010    Temat postu:

taa? To fajnie!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Śro 16:24, 07 Lip 2010    Temat postu:

boczek napisał:
Sory za odkop...
Ale przyczytajcie: [link widoczny dla zalogowanych]
Tak kiedys był już taki temat że silniki 223 miały 4 bieg.Lecz 90% cfaniakowało i pletło smuty że nie było takich silników.Kiedyś było też coś napisane że w czechosłowackich silnikach jawy 223 trzeba były coś zpiłować...lub uciąć i był 4 bieg.Na 99% było to w mustangach bodajże produkowanych w latach 71-76.

chyba przeczytałeś ten temat który był założony przez kolegę moderatora macq w dzień prima aprilis w celu zrobienia użytkowników w bambo Very Happy ( w związku z obowiązującą tradycją) ale wszystko tam pisane było nieprawdą................. nie wiem czy czytałeś czy nie ale to nie prawda co mówisz..... PZDR


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin