Zapłon

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ozzi99
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 19:04, 30 Cze 2008    Temat postu: Zapłon

Możliwe, że ktoś już to poruszył, ale w wyszukiwarce znalazło 444 odnośniki a mnie zależy na czasie.... Otóż chciałbym się dowiedzieć od kogoś doświadczonego czy zapłon w naszych czechosłowackich silnikach ( jawka-ogar ) powiedzmy co jakiś czas może się sam przestawić...a jeśli tak to z jakiego powodu Question Question Mam już Jawkę 4 lata Cool i nadal mnie zaskakuje...
Proszę o pomoc Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pieruszyce

PostWysłany: Pon 19:12, 30 Cze 2008    Temat postu:

Oczywiscie ze sie przestawia samoczynnie... Niestety te drgania sa tak silne ze czasami srubki od trzymania zaplonu sie odkrecą i juz klopot gotowy... To wlasnie nazywamy czeską precyzją...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 20:14, 30 Cze 2008    Temat postu:

hary94 napisał:
Oczywiscie ze sie przestawia samoczynnie... Niestety te drgania sa tak silne ze czasami srubki od trzymania zaplonu sie odkrecą i juz klopot gotowy... To wlasnie nazywamy czeską precyzją...
Nigdy mi się to nie zdarzyło, a jeśli się komuś rzeczywiście coś takiego dzieje, to proponuje zastosować śruby z łbem na śrubokręt krzyżakowy. UWAGA na gwint! Można mocniej dokręcić, ale z czuciem. Normalnie między iskrownikiem a karterem jest na tyle ciasno, że nie powinno uciekać, ale jak widać realia są inne. Może mieć z tym związek również luz na łozyskach wału.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Pon 21:12, 30 Cze 2008    Temat postu:

Hmm..a czemu tu nikt nie wspomnial o nadpalaniu, wypalaniu sie platyny?
Przeciez to standard w tych silnkach; to rowniez wiaze sie ponownym ustawianiem zaplanu (czyt. regeneracja badz wymiania mloteczka#kowadelka). Idea

Edit:
Zapomnialem wspomniec o plastiku, po ktorym pracuje mloteczek; rowniez lubi sie zuzywac.. Neutral


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MiNiŚ dnia Pon 22:20, 30 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 21:48, 30 Cze 2008    Temat postu:

No i druga sprawa, to smarowanie filcu, bo sie cholernie wyciera ślizgacz i opóźnia zapłon Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ozzi99
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 8:31, 01 Lip 2008    Temat postu:

Dzięki za info, bo się troszkę uspokoiłem.... że nie tylko ja tak mam.... Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin