wieksza kompresja - przyrost mocy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mylfon016
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:26, 27 Cze 2009    Temat postu: wieksza kompresja - przyrost mocy

Witam ponownie wpadłem na pomysl jak zwiekszyc moc w ogarze 200 to dopiero moja teoria i prosze o wasze rady.
Pod cylindrem znajduje sie próg 1 mm który nalezy spilowac i 1mm spilowac na karterach tak zeby cylindra 4 łopatki tuleji weszły to końca w karterze, czyli razem 2mm.Później nalezy tłok spilowac 1mm od góry 1 mm od kolu (kanalu dolotowego i w srodku. a w głowicy po bokach mam taki próg do wewnatrz i tez by trzeba bylo go spilowac tak zeby tłok wchodził lekko główką. co wy otym myslicie czy jak kanały bedą przesunięte to bedzie go mulilo? albo wytlumaczcie mi jak splanowac glowice gdyc ma ona rowek zamiast uszczelki?


Albo lepsza bedzie taka przerubka:
wyszlifowac tlok jak jak poprzednio 1mm
wyszlifowac próg z góry cylindra tak zeby byl równo z tlokiem i chyba powinien juz ten maly rowek zniknąć .
potem w srodku glowicy wypilowac prog zeby pozniej tlok w niego nie udezal i spilowac glowice od dolu na równo ok 1mm albo 2 jeszcze niewiem ile.
na koniec mysle dac uszczelke miedzy glowicą a cylindrem z rometa(przerobic je wejscia na szpilki)


Realniejszy i lepszy wydaje mi sie mój 2 pomysł. A myslicie ze taka uszczelka moze niebyc do konca szczelna?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mylfon016 dnia Sob 18:32, 27 Cze 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 22:37, 27 Cze 2009    Temat postu:

Cytat:
co wy otym myslicie czy jak kanały bedą przesunięte to bedzie go mulilo?
Poprzesuwa rozrzad i koniec końców silnik będzie muliło, ewentualnie będzie przerywał, etc. Sprawdzane wielokrotnie- jak się nie ma trochę zdolności, cierpliwości i wprawy, to nie ma co ingerować w rozrząd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Nie 8:56, 28 Cze 2009    Temat postu:

Teoretycznie chcesz piłować żeby zmniejszyć komorę a potem chcesz dodać uszczelkę żeby wyszło na 0 ? Nie rozumiem tego Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mylfon016
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:02, 28 Cze 2009    Temat postu:

ale jak bym spilowal 2mm a uszczelka ma 0,5mm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Nie 9:12, 28 Cze 2009    Temat postu:

mylfon016 napisał:
ale jak bym spilowal 2mm a uszczelka ma 0,5mm


Z tego co wiem ta uszczelka ma " w środku " miedź , a jeśli nie będzie pasowała ? Poza tym chyba jest grubsza ..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mylfon016
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:17, 28 Cze 2009    Temat postu:

przymierzylem i srednica tej uszczelki jest za duza o 1mm a gruba tez 1mm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Nie 11:42, 28 Cze 2009    Temat postu:

mylfon016 napisał:
przymierzylem i srednica tej uszczelki jest za duza o 1mm a gruba tez 1mm


Czyli po problemie , nie nada Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mylfon016
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:58, 28 Cze 2009    Temat postu:

Czyli trzeba by bylo pójść z glowicą do tokarza?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mylfon016 dnia Nie 11:59, 28 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Nie 12:00, 28 Cze 2009    Temat postu:

Żeby zwiększyć średnice o 1 mm ? O to Ci chodzi ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mylfon016
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:57, 28 Cze 2009    Temat postu:

ja mam taki maly próg do okola glowicy go bym musial zeszlifowac a potem sie bawic w szlifowanie tego rowka ponieważ zrezygnowalem z uszczelki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Nie 20:59, 28 Cze 2009    Temat postu:

Nie musisz isc do tokarza; na allegro znajdziesz planowana glowice; prosze:
[link widoczny dla zalogowanych] .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin