Trochę niska prędkość
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mimi
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żychlin

PostWysłany: Wto 19:54, 17 Sie 2010    Temat postu: Trochę niska prędkość

Witam.
Moja Jawka leci ok. 45~50 km/h. Wydaje mi się, że jak na czeski silnik bez blokad to mało. Co można zrobić, żeby polepszyć v-max?? Żeby nie wkładać cyla 60,itp. Czy nowy cylinder lub cały komplet pomógłby tutaj?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mimi dnia Wto 19:58, 17 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JAWASAKI RIDER
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 20:00, 17 Sie 2010    Temat postu:

Zobacz w jakim stanie jest stary cylinder, tłok, pierścienie mogą być już zużyte i wtedy będzie miał mało mocy i będzie powoli jeździł . Sprawdź kompresje. I jaką masz zębatkę, bo możesz mieć na moc i wtedy też będzie jeździł wolniej niż normalnie Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JAWASAKI RIDER dnia Wto 20:01, 17 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mimi
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żychlin

PostWysłany: Wto 20:07, 17 Sie 2010    Temat postu:

Poprzedni właściciel mówił, że wymianiał tłok i pierścionki, ale kto tam wie...
zębatkę mam 12z, bo to czeski silnik, co do kompresji, to jak ją sprawdzić? bo wsadzać palec w cylinder to trochę niedokładny pomiar Confused


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mimi dnia Wto 20:08, 17 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zuzia
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Wto 20:27, 17 Sie 2010    Temat postu:

Załatw sobie manometr.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JAWASAKI RIDER
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 7:01, 18 Sie 2010    Temat postu:

Czytałem gdzieś o pewnym sposobie sprawdzania kompresji Wink Do rzeczy :
Na zwyczajnie wkręconej świecy (tak jak do jazdy) ,wrzucasz 2 i pchasz motorek , tylko na nim nie siadaj jeśli na dwójce koło będzie się blokowało to kompresja jest dobra, jeśli nie to sprawdź jeszcze jak jest na jedynce, jeśli podczas pchania na pierwszym biegu koło się blokuje to kompresja ujdzie , jeśli nie to znaczy że jest słaba Very Happy Sam nie testowałem tego bo nie miałem potrzeby , dlatego nie chcę zostać zjechanym Laughing jeśli ten sposób nie jest zbyt dobry , po prostu gdzieś to czytałem i się z wami podzieliłem Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JAWASAKI RIDER dnia Śro 7:05, 18 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mimi
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żychlin

PostWysłany: Śro 9:08, 18 Sie 2010    Temat postu:

hej, a czy zbyt luźny łańcuszek sprzęgła może wpływać na osiągi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mlody1432
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:32, 18 Sie 2010    Temat postu:

Raczej minimalnie. Masz od niedawna ten motor. Sprawdź na początek kompresję. A to jest romet ogar 200 z silonikiem 223 czy czeska jawka, bo czasami ludzie mylą.
Jeżeli to jest romet to możliwe że jest zablokowany.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mimi
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żychlin

PostWysłany: Śro 11:14, 18 Sie 2010    Temat postu:

niee, to czeska jawa, króciec ma bez blokady, zapłon tez ustawiany był pod czeski silnik, tylko wydaje mi się, że kolanko w tłumiku jest trochę przydługie, wchodzi na 10 cm, zębatkę też ma 12z

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kudec4
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Legnicy

PostWysłany: Śro 11:28, 18 Sie 2010    Temat postu:

Człowieku skróć tą rurę:DDD mi wchodzi na 1.5cm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pyle
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bielsk Podlaski

PostWysłany: Śro 13:53, 18 Sie 2010    Temat postu:

1.5cm to wypadnie z kolanko z tlumika podcinalem tak, najlepiej 2cm zawsze pewnosc ze nie wypadnie ci tlumik podczas jazdy tym bardziej w miescie, mi wypadl to byla taka siara ;/ caly czerwony bylem a wiecie jak ogar glosno moze dac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kudec4
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Legnicy

PostWysłany: Śro 14:05, 18 Sie 2010    Temat postu:

Podczas jazdy mi nie wypada ale wczoraj o próg zachaczyłem i mi ściągneło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mimi
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żychlin

PostWysłany: Śro 20:51, 18 Sie 2010    Temat postu:

no a jak utne te kolanko, to nie będzie głośniejszy? bo czytałem różne opinie, i zdania są podzielone...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Czw 4:32, 19 Sie 2010    Temat postu:

żeby odblokować tłumik to trzeba uciąć tak żeby kolanko wchodziło w tłumik 3cm polega to tylko na tym że spaliny nie muszą się tłoczyć dłuższego dystansu w kolanku jeżeli masz tam szczelnie pomiędzy kolankiem a tłumikiem to nie będzie głośniejszy bo jeżeli masz nieszczelne to może przepuszczać dlatego po wykonaniu tego zabiegu uszczelnij te łączenie dobrze Wink PZDR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mimi
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żychlin

PostWysłany: Czw 9:36, 19 Sie 2010    Temat postu:

czym to mozna uszczelnic? jak raz demontowałem tłumik, to na łączeniu z kolankiem widać było jakąś uszczelkę (chyba gumową), wystarczy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 10:42, 19 Sie 2010    Temat postu:

Kup sznurek azbestowy, koszt paru złotych. Jawka mustang ma v-max w granicach 60-65km/h, czyli tutaj masz stratę paru tys obrotów. Kontrola kompresji, koloru swiecy, koloru spalin, koloru spalanej mieszanki, ustawienie zapłonu, zużycia łożysk oraz wału, symetryki okien cylindra, w pełni odblokowanie silnika..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin