Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Patrol
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 9:34, 05 Sty 2009 Temat postu: Tłok i pierśćienie |
|
|
Witam pewnie był podobny post więc sory ale chciałem się indywidualnie dowiedzieć. Więc wczoraj zdjąłem głowice i cylinder aby sprawdzić stan tłoka i pierścieni i zobaczyłem ,że jeden jest pęknięty prawie a reszta ma straszne luzy.Moje pytanie polega na tym jak wkłada się te pierścienie bo nie wiem i czym umyć tłok, ponieważ miejscami jest okopcony szczególnie oczywiście z przodu i po bokach.
Z góry dziękuje i jeszcze raz przepraszam jeżeli był podobny post na forum.Patrol
Poprawiłem twoje błędy ortograficzne , jednak na przyszłość polecam poprawe pisowni...
Motórzysta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Pon 15:16, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Musisz wyczyścic tłok, jeżeli jest pokryty nagarem. Najlepiej zrób to benzyną ekstrakcyjną, sam czyścilem nią cały silnik i polecam. Kup wszystkie nowe pierścienie i załóż na tłok najlepiej poprzez 3 cienkie paski metalu (mogą byc po puszce, np. po piwie) i zakładaj od góry, a następnie ustaw je żeby zamykały się na zamkach i załóż cylinder. Po tym zabiegu przez pierwsze kilkadziesiąt km powinieneś jeździc trochę spokojniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ogierek093
Wymiatacz
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Pon 15:46, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
ja to bym proponował założyc nowy tłok, jak już rozebrałęs to, bo w końcu zawsze to wieksza pewnośc. A i nigdu nie rób takich rzeczy w NIEDZIELE!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xiang
Wymiatacz
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:48, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Tłok myjemy benzyną ekstrakcyjną lub naftą ale nie używamy szczotek drucianych. A do zakładania pierścieni na tłok najlepze wg mnie są pocięte kawałki żyletek bo są bardzo cienkie i sztywne. Połamałem już kilka pierścieni i dopiero stosując te kawałki żyletek założyłem normalnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Pon 16:48, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Najlepiej kup 4 pierścienie jak by ci się któryś przy montażu połamał. A tłok jak jest okopcony po bokach to chyba jest już wytarty(nie chodzi mi o denko).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yaro234
Nowy
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 8:43, 17 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Witam
Mam taka sprawę wiem że to może nie odpowiednie miejsce jednak:
Założyłem wczoraj tłok jednak nie tak jak pokazuje strzałka na nim i mam pytanie czy to tak może być ?? Czy tłok jest symetryczny ??
Proszę o szybką odpowiedż
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
czesio
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Sob 8:46, 17 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
nie tłok nie jest symetryczny jedną pletwe ma szerszą od drugiej lepiej pszełóz ten tłok strzałką do ona wylotowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yaro234
Nowy
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 8:55, 17 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ok wielkie dzięki idę zmieniać
pzdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|