szlif czy wymiana

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Chomik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Śro 19:09, 14 Sty 2009    Temat postu: szlif czy wymiana

co będzie rozsądniejsze szlif cylindra czy kupno zestawu ?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Chomik dnia Śro 19:10, 14 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Śro 19:18, 14 Sty 2009    Temat postu:

Kolego oczywiscie ze szlif poniewaz to polskie gówno o pojemnosci 55cm3 a nie tak jak podaja 60cm3. Jeśli masz czeski oryginał to oddaj do szlifu. Naprade tak będzi lepiej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzychu_125
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ossy

PostWysłany: Śro 19:38, 14 Sty 2009    Temat postu:

hmm jak wolisz marnować kasę na pseudo "cylinder 60cm"to twoja sprawa jednak lepsze będzie oddać cylinder do szlifu a moim zdaniem taki cylinder po szlifie jest lepszy od tego co byś kupił... Smile Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patrol
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 15:14, 15 Sty 2009    Temat postu:

Czeskie daj do szlifu lepiej na tym wyjdziesz te polskie prywaciarskie to gorsze gówno niż chiński skuter daj do szlifu chyba nawet taniej jest.Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bartezz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 15:22, 15 Sty 2009    Temat postu:

Ja też jestem za oddaniem do szlifu bo jak kupisz nowe gówno to nie pojeździsz tyle co na orginale i to po szlifie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czesio
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 15:29, 15 Sty 2009    Temat postu:

tylko szlif cie ratuje jakbym nawet nowy miał kupic to bym po kumplach łaził zeby w miare dobry cyleku oryginalny kupił

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 16:26, 15 Sty 2009    Temat postu:

Ja mialem almotowski, zrobiłem na nim dobre pare tysiecy kilometrow, nie bylo zadnego progu na cylindrze, moc była większa jak na oryginalnym czeskim. Moto sprzedalem i następny właściciel też szlifu nie zrobił. Skąd więc te opinie, że to gówno?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gazlzawiacy
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Czw 21:23, 15 Sty 2009    Temat postu:

ten polski to pewnie będzie szybko puchnąć więc lepiej szlifa... chyba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chomik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Czw 21:59, 15 Sty 2009    Temat postu:

no właśnie, a jak sprawdzić czy ten cylek co go mam teraz jest oryginalny bo poprzedni właściciel nic nie mówił?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Czw 22:11, 15 Sty 2009    Temat postu:

yyy... to raczej trudno sprawdzic ale czyms sie rozniol napewno...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakuj
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Cieszyn - okolice

PostWysłany: Pią 13:53, 16 Sty 2009    Temat postu:

sprawdz czy nie pisze na nim gdzies almot lub cos innego , nie wiem czy pisali na cylindrach czechoslowakia czy cós podobnego , jesli ogrinal to lepiej szlif , taniej a mocy nie bedzie duzo mnie niz na tej 55 .....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Pią 13:57, 16 Sty 2009    Temat postu:

Oryginał ma gładkie żeberka, polskie mają chropowate. Na czechosłowackim tam gdzie przykrecasz wydech jest wybite od A do C.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 18:58, 16 Sty 2009    Temat postu:

gazlzawiacy napisał:
ten polski to pewnie będzie szybko puchnąć więc lepiej szlifa... chyba
O Boże, właśnie w zestawie nie puchnie to aż tak. Jeździłem w trasie w 2 osoby z bagaźami, dobijałem 65km/h i nic nie puchło. 80% zależy od docierania. U mojej obecnej jawce mam oryginalny cylek i tłok nieoryginalny, który został na dotarciu przegrzany (do tego stopnia, ze pierscienie się zapiekły) , wymieniłem pierścienie, ale i tak (nawet w zimie) puchnie tloczek.


p.s puchnie tłok, a nie tuleja Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chomik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Nie 19:24, 18 Sty 2009    Temat postu:

Lopez napisał:
Oryginał ma gładkie żeberka, polskie mają chropowate. Na czechosłowackim tam gdzie przykrecasz wydech jest wybite od A do C.

w takim razie mam nieoryginalny Sad co mam w takiej sytuacji zrobić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 19:40, 18 Sty 2009    Temat postu:

Jeździć i cieszyć się życiem (albo zrobić szlifa na 60ccm). Cylindry almotowskie 50ccm i 55ccm nie różnią się niczym, oprócz tego, że ten drugi jest bardziej rozwiercony. Dokup tłoka do 55ccm na 2 szlif, będziesz miał ok 58ccm, a koszt samego tłoka, pierścieni i szlifu starego cylka zamknie się w 60zł.... ten cylek z allegro kosztuje 100+ wysyłka, czyli jesteś jakieś 2 skrzynki browca w przód

Edit:
Jak coś, to mogę Ci skompletować taki zestaw. U mnie ceny są takie
Szlif 20zł
Tłok 15zł
Pierścionki 9zł
+ cena cylindra oryginalnego = 80zł calość

Wtedy masz 58ccm na oryginalnym cylku za 80 zeta


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Nie 19:43, 18 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin