Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pieczer
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Nie 13:27, 17 Kwi 2011 Temat postu: Sposób na manetke |
|
|
Witam
Od kilku dni mam pewien problem, a mianowicie często linka gazu spada z tego rowka na manetce, a sama manetka chodzi troszke ciężko i nie odbija. Może ma ktoś jakiś sposób na założenie manetki tak aby dobrze chodziła ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
riley2pl
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: Nie 13:31, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Wsadź w gaźnik mocniejszą sprężynę albo nasaruj dobrze manetkę i linkę i sprawdź czy nie jest nigdzie pozaginana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pieczer
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Nie 18:23, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
A czym mogę przesmarować linke WD-40, smar litowy czy coś innego ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pieczer dnia Nie 18:24, 17 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawkowicz223
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Nie 18:39, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Nasmaruj olejem moze nawet przelej ją i będzie git pamiętaj na manetke tez kapnij oleju a powud wypadania to dlatego ze masz za długa linke w porównaniu do panceża więc poprowadz te linkę krętymi drogami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 21:26, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ogar czy jawka? bo to są 2 różne manetki. przy ogarze czasem ten ogranicznik od dołu robił bałagan jak był nie oryginalny, bądź wcale go nie było. Rozkręć wszystko i na spokojnie przeczyść i przesmaruj, najlepiej strzykawką wciśnij trochę oleju przekładniowego do pancerza albo możesz próbować różne patenty z wężykiem i zasysaniem oleju z którejś strony (musi być dobry pancerz). Sprawdź czy linka jest dobrze poprowadzona bo za mocno zgięta robi dość duży opór, wymiana sprężyny jest zbyteczna, jak wszystko jest dobrze poskładane a linka cała to powinno chodzić bez problemu. A co do manetki jawki to niestety się nie wypowiem bo jeszcze nie rozbierałem choć pewnie będę musiał w końcu tam zajrzeć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pieczer
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Pon 16:56, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
manetka ogarka. Spróbuje przelać tą linkę olejem (a co tam zaszalejmy !!!). Spróbuje też ją tak poprowadzić żeby jak najbardziej kręto szła ale tak żeby się nie zaginała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
riley2pl
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: Wto 16:17, 19 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Albo załatw sobie dłuższy napinacz linki na gaźniku może te od rowerów co mają hamulce szczękowe będzie pasował,albo przylutj lekko
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez riley2pl dnia Wto 16:17, 19 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mocny full
Nowy
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Nie 21:01, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Najlepiej weź przyklej izolacją to naprawdę działa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|