Silnik WSK 125 do ogara 200

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PaLi
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 12:49, 23 Wrz 2011    Temat postu: Silnik WSK 125 do ogara 200

Witam, zastanawiam się nad zakupem silnika od WSKI, który planuję wstawić do mojego ogara. Czy to się opłaca, i czy będę musiał jakoś przerabiać ramę?

Niestety, czeski silnik mnie już nie zadowala, a nie mam co trzymać na oryginał, bo motór i tak jest już oszpecony, a pieniędzy niestety nie mam na taką renowacje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 12:54, 23 Wrz 2011    Temat postu:

nie, nie wejdzie za daleko idące przeróbki ramy wymagane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Pią 13:33, 23 Wrz 2011    Temat postu:

Nie masz pieniędzy na renowację to sprzedaj ogara na złom a za pieniądze kup sobie flaszkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati_pl xD
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WLPK

PostWysłany: Pią 14:21, 23 Wrz 2011    Temat postu:

Proszę cie nie bądź rzeźnikiem.... Zbieraj powoli kasę i zrób renowację ogara... Będzie lepiej chodził z oryginalnymi częściami, niżeli miałby mieć wstawiony silnik od wski... A twierdzę to na zasadzie konstrukcji ramy... Konstruktorzy myśleli jak najlepiej stworzyć maszynę, aby wycisnąć z niego maksymalną moc, komfort oraz bezpieczeństwo... Przy tej ramie i silniku który chcesz wstawić nie będzie to bezpieczne rozwiązanie. Także ja bym stawiał na oryginał, ale wybór co z tym zrobisz należy do Ciebie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ziela
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Wrz 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódzkie

PostWysłany: Pią 14:32, 23 Wrz 2011    Temat postu:

Musiałbyś ramę przerabiać, a to sporo przeróbek przy tym jest...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kolak11
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 18:14, 23 Wrz 2011    Temat postu:

Czy ja wiem czy duzo roboty:)dospawac rure tak jak by nad silnikiem i pod pozniej wyjac silnik wyciac rame srodlowa ta na ktorym siedzi silnik jawki i dospawac zaczepy i tyle !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Pią 18:24, 23 Wrz 2011    Temat postu:

Bez problemu wchodzi do ramy Ogara 205. Do ramy od 200-tki nie wejdzie bez przeróbek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 0:37, 24 Wrz 2011    Temat postu:

kolak11 napisał:
Czy ja wiem czy duzo roboty:)dospawac rure tak jak by nad silnikiem i pod pozniej wyjac silnik wyciac rame srodlowa ta na ktorym siedzi silnik jawki i dospawac zaczepy i tyle !


miałeś kiedyś do czynienia z konstrukcją maszyn? spawaniem i cięciem?
twój przepis jest najkrótszą drogą do złamania się podczas jazdy w pół, tu wyciąć, tu pospawać i jazda... jak nie możesz być pewien że ten który będzie to wykonywał zrobi to profesjonalnie nie udzielaj takich rad bo ktoś może stracić przez ciebie zdrowie lub życie !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazyl
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:59, 26 Wrz 2011    Temat postu:

ja też myśle nad wstawieniem takiego silnika i to jest wcale głupi pomysł wystarczy dospawać rurę pod silnik jedną grubą albo cienksze ale 2 i najwyżej dorobic uchwyt jak by nie pasowalo i bedziesz gnał jak torpeda :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pon 19:22, 26 Wrz 2011    Temat postu:

Bazyl napisał:
ja też myśle nad wstawieniem takiego silnika i to jest wcale głupi pomysł wystarczy dospawać rurę pod silnik jedną grubą albo cienksze ale 2 i najwyżej dorobic uchwyt jak by nie pasowalo i bedziesz gnał jak torpeda :]


Jak torpeda to wypieprzysz wtedy w pierwsze lepsze drzewo albo pole..

Pomyślcie trochę, nie szkoda wam sprzętów?
Spawy,cięcie, roboty,prądu, a znów ogarowskie hamulce pozostawiają wiele do życzenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 21:07, 26 Wrz 2011    Temat postu:

jakie hamulce? jakie zawieszenie? tam nie ma nic co na dłuższą metę wytrzyma prędkości rzędu 80-90km/h a tyle one będa miały w rękach garażowych pypraków, do togo doliczmy źle spawaną ramę (i ciętą bo między rurę ramy a koło silnik nie wejdzie), trochę spoin z bąblami, trochę otuliny (oj migiem to będzie szpan), kilka godzin i ktoś będzie leżał obok jawki w 2 częściach. Jesli skończy się to tylko potłuczeniami to się pewnie i tak nie nauczy, ale jak ktoś zrobi sobie poważniej krzywdę to zapamięta do końca życia, ten co jechał i ten co spawał. Ot tyle, więcej nie będe się wypowiadał na temat idiotycznych pomysłów ludzi, którzy nie mają pojęcia o tym co chca zrobić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Wto 0:45, 27 Wrz 2011    Temat postu:

Moskit ma rację. Lepiej odrestaurować Ogara 200 niż bawić się w tego typu tuning, który może doprowadzić do katastrofy. Zamykam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin