Remont Kapitalny

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JawaMustang
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 8:18, 14 Paź 2011    Temat postu: Remont Kapitalny

Witam.
Kto z was robił remont Kapitalny silnika 223 ? ile to was wyniesło ?

Ja chciałbym zrobić cały remont czyli wraz z karterami itp.


A co byście powiedzieli na taką zębatke w silniku ?

Kod:
http://moto.allegro.pl/zebatka-przednia-dirt-bike-mini-cross-pocket-i1866285961.html
?? czy się też opłaca taką dać ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawkowicz223
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GLIWICE

PostWysłany: Pią 9:41, 14 Paź 2011    Temat postu:

Niewiem oco Ci chodzi przecież każdy robi po swojemu i to co mu nie pasuje jeżli chodzi ci o cały nowy silnik poskłądac do około 1200 zł a jeżeli nie to skad mam wiedzieć skoro nieiwem co chcesz zrobić Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Pią 13:55, 14 Paź 2011    Temat postu:

odpuść sobie zębatki od pocketa, z tyłu zostaw normalną a z przodu daj 13z i jawka też będzie dobrze "szła".

Co do kosztów remontu to ciężko powiedzieć, zależy co będziesz zmieniał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 15:17, 14 Paź 2011    Temat postu:

jeśli planujesz wymieniać kartery to domyślam się że nie masz żadnej wiedzy o remontach (oczywiście jeśli mierzyłeś odchylenia na płycie traserskiej to zwracam honor), tak więc koszt części dla normalnego remontu generalnego mieści się od 150(łożyska, uszczelniacze, tłok, pierścienie - części nowe, zamiennikowe) do 1200zł (części oryginalne ze starych zapasów, wszystko nowe + praca dobrego mechanika). Ja przy SHL zmieściłem się w 1000, przy czym została stara skrzynia (ale nowa jest w zapasie). Wszystko zależy jaki efekt chcesz osiągnąć...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin