Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Pytanie o zeszlifowanie tuleji jawka 50 !!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Czw 17:01, 24 Lut 2011    Temat postu: Pytanie o zeszlifowanie tuleji jawka 50 !!!

Witam mam takie pytanie do was kupiłem cylk polski i widze zę w nim kanały mniejsze to z kanałami juz zrobiłem porządek ale jeszcze widze ze ta tuleja co wystaje co głowica na nią wchodzi ona jest dłuższa niżw czeskim cylku , i to psuje osiągi ,moc itp wiadomo, i mam takie pytanie czy moge ją zeszlifować tak jak w czeskim cylku ?? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Czw 19:02, 24 Lut 2011    Temat postu: Re: Pytanie o zeszlifowanie tuleji jawka 50 !!!

Mateusz222222 napisał:
Witam mam takie pytanie do was kupiłem cylk polski i widze zę w nim kanały mniejsze to z kanałami juz zrobiłem porządek ale jeszcze widze ze ta tuleja co wystaje co głowica na nią wchodzi ona jest dłuższa niżw czeskim cylku , i to psuje osiągi ,moc itp wiadomo, i mam takie pytanie czy moge ją zeszlifować tak jak w czeskim cylku ?? Wink

zmierz długość od dolnej podstawy cylka opierającej się na karterach do górnej części tulei w jednym i drugim. jeśli są takie same to nie szlifuj , jeśli polski wyższy to teoretycznie możesz zeszlifować



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez holipa dnia Czw 19:10, 24 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Pią 6:44, 25 Lut 2011    Temat postu:

to jest próg cylindra ja bym proponował to zostawić bo wiadomo kompresja się wydłuża mniejsze sprężanie jest no ale niewielkie........ ale znowu jeżeli krzywo zeszlifujesz to ci będzie kompresja uciekać i masz po tulei... lepiej oddać do fachowca jak już ale gdybyś dał uszczelkę pod czeski cylek pewnie na to samo by wyszło a ten polski jest pewnie przewidziany bez uszczelki......... dlatego ja bym sobie dał spokój Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Pią 14:22, 25 Lut 2011    Temat postu:

czeski cylek też jest przewidzinany bez uszczelki:)
no tak oddam dla taty , umie to zrobić tylko nie wiem czy nic to nie popsuje Smile
no ale jeszcze podumam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotr.m
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

PostWysłany: Pią 22:05, 25 Lut 2011    Temat postu:

lepiej weź zmierz o ile ten płaszcz jest wyższy w tym cylindrze po czym zanieś głowicę do tokarza żeby ci stoczył o tą wysokość, albo zeszlifuj ten płaszcz ale na płaskim i równym kamieniu szlifierskim , polej go trochę wodą i zacznij po nim jeździć tym płaszczem, jest dość powolne ale jak będziesz równo trzymał i dobrze dociskał cylinder to powinno wyjść wszystko dobrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Sob 7:00, 26 Lut 2011    Temat postu:

ja jednak polecam tokarza lub frezera Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mostasz
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Siedlec

PostWysłany: Pon 8:53, 07 Mar 2011    Temat postu:

gdzie i jaki kupiłeś cylinder ? normalny czy wzmacniany, 38 czy 40 mm (50 czy 60 cm3) ? czy ma wybite między żeberkami napis almot ? masz do niego tłok z wybitą datą na denku czy nie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Pon 11:02, 07 Mar 2011    Temat postu:

Na allegro kupiłem wraz z tłokiem nie wzmacniany 38mm nic nie ma wbite zadne almot ito:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin