Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 19:38, 25 Lut 2007 Temat postu: O co chodzi ?? |
|
|
Przepraszam jeśli ten temat był już poruszany to bardzo przepraszam ale nie znalazłem satysfakcjunującej odp. O co chodzi z tym ustawieniem zapłonu na 1.8 - 2.0 przed GMp i jak to zrobić...Bardzo dziękuje za odp...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 20:12, 25 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Mangus w wyszukiwarce Forum wpisałem "GMP" albo "martwy" i już.Trzeba tylko chciec poszukac!
<a href="http://www.jawa50.fora.pl/viewtopic.php?t=1277&start=15">LINK</a>
Opis:
Trzeba zdjąć głowicę, ustawić tłok w GMP- Górny Martwy Punkt, czyli tłok wysunięty najbardziej "do przodu". Naste pnie obracamy wałem w przeciwnym kierunku niż wał normalnie się kręci a między platynki przerywacza wkładamy szczelinomierz 0,05mm albo bibułkę do papierosów i obracamy wałem tak długo aż szczelinomierz lub bibułka będzie się wysuwała z lekkim oporem. Wtedy sprawdzamy (suwmiarką) o ile tłok wsunął się do cylindra. To jest właśnie wyprzedzenie zapłonu. Dla silników zdławionych wyprzedzenie zapłonu to 1,2-1,5mm, dla odblokowanych 1,8 - 2,0mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 20:16, 25 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
ah bardzo dziękuje i przepraszam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|