Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
0VV
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z kątowni
|
Wysłany: Pon 18:11, 19 Cze 2006 Temat postu: Mam pytanie |
|
|
1. czy jest możliwe że syf z baku (drobny czarny 'proszek') mógł przejść przez gaźnik do cylindra, zarysować i przez to jawa jest słabiutka ??
2. Jeżeli tak, to czy szlif pomógłby tu coś??
3. Jeżeli tak, to czy można oddać do szlifu cylinder "60 ccm"??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 7:23, 25 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
1. tak jak przeszły jakieś brudy, opiłki metalowe czy kamyczki to mogły zarysować ( do stego używa się filtr paliwa ), może stracić na mocy
2. szlif pomoże
3. cylinder 60 cm3 to tak naprawdę 55 cm3 więc szlif wskazany, ale jeżeli zarysowania są prawie nikłe, i masz komprejsje to zostaw tak jak jest
|
|
Powrót do góry |
|
|
0VV
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z kątowni
|
Wysłany: Nie 17:06, 25 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
filterek nie dawał rady i wszystko i tak szło w gaźnik -> cylinder
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 14:35, 06 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Jakiej wielkości były dysze w jawce ??
---------------------------
Jaki związek ma to pytanie z tematem ?? jezeli chcesz sie dowiedziec to napisz w dziale forum ogolne. Kojot
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|