Kupno karterów do jawki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trojan
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Staszów/Kielce

PostWysłany: Nie 21:42, 11 Gru 2011    Temat postu: Kupno karterów do jawki

Witam. Nie wiem czy piszę w dobrym dziale, więc jak coś to z góry przepraszam Smile. Jak już pewnie większość z was wie poszukuję karterów do jawki, bo swoje zepsułem Embarassed. Dlatego proszę was o pomoc w dokonaniu wyboru. Ostatnio rozmawiałem z kilkoma sprzedającymi i na razie mam dwie (moim zdaniem) ciekawe oferty:

1. Widać, że nie tak dawno były używane. Ich stan na zdjęciach wygląda na dobry, jedyny mankament to ukruszona ścianka osłaniająca magneto - powód: łańcuch Smile.
Cena: 15zł (komplet)






2. Właściciel pisał że długo nie były używane, łożyska do wymiany.
Cena: 35zł (komplet)




Nie jest powiedziane, że koniecznie któreś z wymienionych ofert muszę wybrać, ale która para waszym zdaniem jest lepsza? Proszę o szybką pomoc Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Pon 1:13, 12 Gru 2011    Temat postu:

1, to ułamanie to faktyczie od łańcucha było, u mnie tak samo się zrobiło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 9:14, 12 Gru 2011    Temat postu:

ja bym kazał pomierzyć krzywiznę powierzchni przylegania, no i rozbudziłeś mą ciekawość... jak zepsułeś swoje kartery?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pon 9:25, 12 Gru 2011    Temat postu:

moskit122 napisał:
[..] jak zepsułeś swoje kartery?


pewnie śrubokrętem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pon 10:35, 12 Gru 2011    Temat postu:

są specjaliści którzy silniki od urala siekierą rozbierali i potem sie dziwili że ciekną

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Trojan
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Staszów/Kielce

PostWysłany: Pon 14:07, 12 Gru 2011    Temat postu:

moskit122 napisał:
[...] jak zepsułeś swoje kartery?


http://www.jawa50.fora.pl/usterki,3/uszkodzony-karter,22255.html
Przecież nawet udzielałeś się w tamtym temacie Laughing



Więc którą parę karterów mam wybrać?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 15:33, 12 Gru 2011    Temat postu:

fakt, ale przecież nie będę szukał o co ktoś kiedyś pytał Smile ja bym poszukał jakiegoś warsztatu i bym to pospawał, wielkie uszkodzenie nie jest, na szczelność nie wpływa tylko dobrze obrobić i będzie git
bo karterów po zdjęciach nie ocenisz dokladnie, otwórz książkę którą już nie raz wspominałem a konkretniej Naprawa motocykli WFM Osa czy wsk i tam masz opisane kryteria klasyfikacji karterów do naprawy lub wymiany, najlepiej by było położyć je na płytę traserską i szczelinomierzem sprawdzić krawędzie, resztę już trzeba okiem ocenić. Z tego co mogę wyczytać ze zdjęć to nie były fachowo rozbierane, przed rozpoławianiem należy wybić tulejki ustalające a tu ktoś to pominął co pozwala mi przypuścić że nie użyto przy tym ściągaczy, a dalej że wał i kartery zostały pokrzywione, tulejki nie będą współbieżne itd, idt... ale to tylko przypuszczenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Trojan
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Staszów/Kielce

PostWysłany: Pon 17:29, 12 Gru 2011    Temat postu:

AmaSoft napisał:
1, to ułamanie to faktyczie od łańcucha było, u mnie tak samo się zrobiło


No i jeździsz tak? Nie przeszkadza to? Zabezpieczyłeś to jakoś?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 18:21, 12 Gru 2011    Temat postu:

Trojan napisał:
AmaSoft napisał:
1, to ułamanie to faktyczie od łańcucha było, u mnie tak samo się zrobiło


No i jeździsz tak? Nie przeszkadza to? Zabezpieczyłeś to jakoś?


Ja miałem tak w swoim niebieskim ogarze i 2 jawkach mustang, jeździłem tak i nic się nie działo poza jednym incydentem- w ogarze spadł mi łańcuch i się nawinął na cewkę zapłonową i po prostu porozcinał jej zwoje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 22:25, 12 Gru 2011    Temat postu:

pomijając ekstremum takie jak owinięcie się łańcucha wokół zapłonu to po prostu leci tam syf, szczególnie olej/smar z łańcucha który zawala nam platynki przez co się iskrzą i wypalają, silnik zaczyna robić problemy no i przede wszystkim mamy brud, najprościej jest to zaspawać, za taki elemencik grosze będzie kosztować, można jeździć ale po co sobie życie utrudniać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Wto 15:52, 13 Gru 2011    Temat postu:

Trojan napisał:
AmaSoft napisał:
1, to ułamanie to faktyczie od łańcucha było, u mnie tak samo się zrobiło


No i jeździsz tak? Nie przeszkadza to? Zabezpieczyłeś to jakoś?


tylko syf do iskrownika leci ale można zaspawać jak pisał moskit


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kawula9
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:40, 13 Gru 2011    Temat postu:

Takie małe ot z mojej strony jak jesteśmy przy temacie karterów. Mój kolega miał wypadek w ogarem 200 i szpilkę aż wyrwało z karteru.Prze gwintowałem mu na M8 i do czasu było wszystko git. Aż przyszedł remont i wykręcał szpilki .Nie chciała mu się później wkręcić i poprawił (krzywo) gwintownikiem gwint w karterze.Po czym szpilka wkręca się luźno. Teraz co z tym zrobić ?Myślałem że by to na kleju wkręcić , ale pomyślałem czy tego nie można by było zaspawać tigiem , później wywiercić i nagwintować? Oczywiście jak by co to w warsztacie by mu to zrobili.Bo jak robić to porządnie.


Do autora tematu: Również widziałem jak kawałek wyłupanego karteru zastępowano blaszką i klejono poxipolem .I z 5 sezonów się to trzymało.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin