Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Kiedy wymienić/zregenerować wał?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mirzbir
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: k. Krakowa

PostWysłany: Nie 21:46, 29 Paź 2006    Temat postu: Kiedy wymienić/zregenerować wał?

Powiedzcie mi jakie są objawy wału, który kompletnie sie nadaje do wymiany/regeneracji... Tzn jescze jezdzi ale ledwo ledwo... Słucham waszych spostrzeżen Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lino
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:25, 30 Paź 2006    Temat postu:

Ogólnie jak ma luzy, na łożyskach, na korbowodzie itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pon 17:09, 30 Paź 2006    Temat postu:

jezeli masz zlozony silnik to tego nie zobaczysz Smile ogolnie bedzie glosniej silnik chodzil mozna bedzie slyszec metaliczne grzechoczenie jezeli lozysko sie rozwalilo radze szybko zmienic wal jak sie juz tlucze bo ja jak sima kupilem z silnikiem do remontu to lozysko korbowodu sie tak rozwalilo ze kulki kanalem ssacym dostaly sie do komory spalania no i zostaly slady na glowicy naszczescie nie pekla

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mirzbir
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: k. Krakowa

PostWysłany: Pon 18:06, 30 Paź 2006    Temat postu:

Mój wał już słychać i wibruje dosyć mocno (szczególnie na wolnych obrotach) ale nie będę na razie zmieniał...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pon 18:17, 30 Paź 2006    Temat postu:

to czekaj na zbawienie jak ci cos wiecej strzeli Wink jak kartery popekaja Very Happy jak juz wibruje to jest TRAGEDIA !!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miki1002
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Wto 6:21, 31 Paź 2006    Temat postu:

Ja wam napisze tak, tuz po kupnie ogara został kupiony nowy cylinder i przy zakładaniu miła spore luzy, ale stary mowił żę jeszcze wyda, to przejeździłem sezon bezawaryjnie, motorek do samego końca osiągał wszystkie prędkości i przyszpieszenia, W ta zime był przeprowadzany remont i okozało się że wał miał takie luzy że h**, łozysko już nie było w jednej całości, igielki się juz poprzestawaiły, stary zlewał się ze mnie z pół godziny, a potem u tego co wały robi nie chciał przyjąć, ale zapłaciłem z góry całe 100zł i teraz ogar tak samo chodzi i motór osiąga takie same prędkości, morał z tego taki,Nasze maszyny nie osiagają kosmicznych prędkości obrotowych więc z wymiana wału można sie jeszcze wstrzymać, MOże to był mój fart

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Wto 16:10, 31 Paź 2006    Temat postu:

tak to byl fart raczej Smile wal jawki/ogara jest przystosowany pod obroty rzedu 6000 gora Wink a jezeli kladziesz ponownie seryjny wal to jasne ze nic nie przybedzie na mocy. mozna wypolerowac go i zalozyc ciezarki. wtedy przybedzie na mocy silniczkowi. pasowaloby do tego wypolerowac skrzynie korbowa i juz jest bezkosztowny tuning (oprocz zakupu ciezarkow i walu Smile)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Wto 21:54, 31 Paź 2006    Temat postu:

Kojot> Jakie ciężarki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lino
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 6:08, 01 Lis 2006    Temat postu:

I właściwie po kiego te ciężarki, żeby się silnik wolniej wkręcał?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Śro 18:17, 01 Lis 2006    Temat postu:

tzw kowadelka. zaklada sie je po to by obciazyc wal. mozliwe ze silnik straci na wkrecaniu sie na obroty ale to w nieznacznym stopniu natomiast wzrosnie masa walu co spowoduje wzrost mocy - po prostu bedzie mial wiecej mocy w dolnych zakresach obrotow.


A TAK NA MARGINESIE DLACZEGO TEN TEMAT JEST W DZIALE USTERKI ? PRZENOSZE DO PORAD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miki1002
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Śro 18:32, 01 Lis 2006    Temat postu:

Na walniętym łożysku na wale nie było pełnego sprężąnia:), A z tymi ciężąrkami to pewnie tak jak z kołem zamachowym w maluchu, zwiększa się siła kinetyczna, motorek będzie miał większą stabilnośc i większy v-max, lepiej pod górki i pod wiatr.... Kolega obciążył sobie ale koło magnesowe w simsonie i teraz to tylko świst i go nie ma, zawsze daje rade pod góre...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Śro 18:34, 01 Lis 2006    Temat postu:

simson raczej pod kazda gore da rade chyba ze bedzie kat 80 stopni Very Happy w ksiazce pisze ze oryginalna 50 wyjezdza max pod gorkie 25%

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lino
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 7:37, 02 Lis 2006    Temat postu:

No właśnie, przy normalnej jeździe jest to dobre bo nie trzeba katować silnika. Ale jak ktoś lubi przyśpieszenia, tak jak ja, to lepiej jak jest mniejsza masa wirująca w układzie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin