jaki cylinder do jakiego tłoka:) (nowy jestem)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batmanek11
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:28, 13 Paź 2007    Temat postu: jaki cylinder do jakiego tłoka:) (nowy jestem)

no mam problem . swoją przygodę z "łogrem"zacząłem niedawno a już mi coś poszło Razz .
jechałem sobie spokojnie po łace a tu naraz spadł mi łancuch .załozyłem i zaraz spowrotem na motora .ja w kopke a tu nic ani nie drgine no to ok prubujemy na popych rozpedziłęm sie puszczam sprzegło a tu nic koło sie nie kreci .zaprowadziłem do domu rozebrałem i okazało sie ze tłok mi w cylindrze utknał(zaspawał sie czy co ) Very Happy .szarpałem sie ze 20 minut az wziąłem młotek 2 deseczki podłoczyłem pod cylinder i wybiłem. no i teraz mam takie zapytanie co ja mam zrobic
-czy stary cylinder może być?
-jak mam wybic tłok z korbowodu?
-czy opłaca sie kupic uzywany cylinder na allegro :
allegro.pl/item254055203_cylinder_jawka_50ccm.html
(coś tam jest pęknięte! )
czy nowy na agmmocie ,jak tak to skąd mam wiedziec ktury tłok do niego

jesli napisałem cos co nie ma sensu to przepraszam bo ja nowy jestem Smile
pozdrawiam i prosze o szybkie odpowiedzi bo mi ojciec chce to juz na złom wywalic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 19:33, 13 Paź 2007    Temat postu:

Daj stary cylinder na szlif, potem dopasuj tłok i pierścienie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
batmanek11
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:50, 13 Paź 2007    Temat postu:

no a gdzie to można to zrobić? sam wolałbym kópic nowy(bądź używany)cylinder niż go szlifować
a i jak mam wybic en stary( nie tłok tylko sforzeń pomyłka)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez batmanek11 dnia Sob 22:27, 13 Paź 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 22:22, 13 Paź 2007    Temat postu:

pisałeś że już wybiłeś. A jeżeli masz oryginalny czeski cylinder to nie kupuj żadnego nowego!! Na oryginalnym po szlifie silnik będzie chodził lepiej niż na nowym 60cm3.
Cylinder Jawki jest przewidziany na 3 czy 4 szlify i nie powinno być problemu z kupnem odpowiedniego tłoka. A na szlif oddaj do tokarza lub popytaj w warsztatach. Oni będą wiedzieć gdzie można dać cylinder na szlif.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
batmanek11
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:43, 14 Paź 2007    Temat postu:

no ale jak wybic tłok z korbowodu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 9:57, 14 Paź 2007    Temat postu:

Po bokach tłoka są pierścienie zabezpieczające, najczęściej takie z drutu. Wyjmujesz je i wybijasz tulejkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
batmanek11
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:08, 14 Paź 2007    Temat postu:

aha:) thnx

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Nie 15:37, 14 Paź 2007    Temat postu:

tylko uważaj z wybijaniem :p lepiej wyciśnij go bo waląc w niego pokrzywisdz korbowód. Razz a cylinder daj na szlif. gośc w serwisie ci go przeszlifuje i on powinien juzdobrać tłok do niego. albo niech ci powie na jaki szlif go zrobił i idziesz do sklepu po nowy tłok i pierścienie ale pójdź z cylindrem lepiej i dopasuj dokładnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
batmanek11
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:51, 14 Paź 2007    Temat postu:

no jeszcze jedno czy cylinder od ogara z polskim silnikiem bedzie pasował do silnika od jawki? bo wygląda tak samo jak ten cylider"60"do jawki??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Nie 20:06, 14 Paź 2007    Temat postu:

Jeżeli cię dobrze zrozumiałem to odpowiedź brzmi nie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
batmanek11
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:45, 15 Paź 2007    Temat postu:

aha:d bo widziałem taki tani na allegro w dobrym stanie .... szkoda:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin