Jak wyciszyć JAWKE
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 13:35, 01 Sie 2006    Temat postu: Jak wyciszyć JAWKE

Tak jak w temacie.
Ma może ktoś jakiś patent na wyciszenie pracy Jawki

Pozdrawiam
Powrót do góry
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Wto 15:29, 01 Sie 2006    Temat postu:

Jeśli masz rozwiercony tłumik, to pozatykaj te nawiercone dziury. Tylko ze wtedy motorek będzie słabszy... Lepiej juz kup nowy tłumik, jakiś sportowy. Mam ten sam problem-motorek jest silny, ale chodzi jak Bizon...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Wto 19:56, 01 Sie 2006    Temat postu:

Wywal te dławiki które teraz są ( takie 2 puszki) przez odciecie końcówki wydechu, lub jak chcesz to się baw i wyjmuj bez tego, a potem zrób sam sportowy dławik wyciagający spaliny ( w kształcie stożka z ponacinanymi ścianami ). Doda ci troche mocy, a bedzie cicha jak w serii

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szyna
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Śro 21:25, 09 Sie 2006    Temat postu:

Moja jest tez glosna jak jade po miescie to kazdy łeb jest skierowany w moja strone Wink koncowke mam z jakiejs puszki (np po kukurydzy) ale mocy daje, nie mam tych zasranych dławik jak w orginale

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 12:21, 14 Sie 2006    Temat postu:

Witam!!

Problem się rozwiązał

poprostu zrobiłem kapitalkę, zlikwidowałem wszystkie luzy i jest cicho jak w grobowcu

pozdrawiam
Sir Thomash
Powrót do góry
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:17, 14 Sie 2006    Temat postu:

sir_headly napisał:
Jeśli masz rozwiercony tłumik, to pozatykaj te nawiercone dziury. Tylko ze wtedy motorek będzie słabszy... Lepiej juz kup nowy tłumik, jakiś sportowy. Mam ten sam problem-motorek jest silny, ale chodzi jak Bizon...


przepraszam że sie tak wyraże!! ale czy ty sam wydedukowałeś to zdanie o tym że jak wywiercisz dziury dodadkowe w tłumiku to jawka dostanie więcej mocy??
popukaj sie!! dziury robią tylko hałas!! ty czytasz gazety motoryzacyjne albo jakieś programy?? ja oglądałem program poświęcony starym motorkom!! a tam badali czy mu przybędzie mocy poprzez wywiercenie dziur. a tu co im wyszło!! gó*no!! jak sie nie znasz na motorkach to nie pisz!! uszczelka pod głowicą też w jawce nie potrzebna tylko w samochodach jest taka ważna!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Pon 22:25, 14 Sie 2006    Temat postu:

Rozwiercanie dławika w tłumiku to też sposób na odblokowanie Jawki. Może niedokładnie się wyraźiłem, ale odniosłem to do mojego przypadku. Ja miałem w dławiku nawiercone dwa nowe otwory, a nie rozwiercone te seryjne, i dlatego mój Ogar tak głośno chodzi. A co do uszczelki-jak chcesz, to nie dawaj. Ja wiem swoje, ty wiesz swoje. Koniec.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miki1002
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Wto 11:46, 15 Sie 2006    Temat postu:

prawda przez nawiercenie dziur w wydechu mocy nie przybywa, tłumnik jest specjalnie zaprojektowany to danego silnika, mocy tylko dają sportowe tłumniki, ale też muszą być przystosowane do danego silnika, nnp sportowy tłumnik od simsona, w simsonie coś daje ale w jawce nic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Wto 15:05, 15 Sie 2006    Temat postu:

Moze i tak, nie bedę się z wami kłócił bo nie ma o co-na większości stron piszą, ze rozwiercenie dławika dodaje mocy. Ale zeby rozstrzygać tę kwestie trzebaby sie zagłębić w problemy przepływu spalin w dwusuwach itp. Jak jeszcze można wyciszyć motor?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:27, 15 Sie 2006    Temat postu:

jeśli chodzi o rozwiercewnie czego kolwiek w silniku to ja nie!! ja chcę mieć silnik the orginal!!

jeśli chodzi o wyciszanie to włożył bym go do skrzyni oklejonej styropianem i juz@@


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Wto 20:41, 15 Sie 2006    Temat postu:

morfioza-tuning w starym motorxze jak nie dasz uszczlelki to kompresja bedzie uciekac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Wto 20:42, 15 Sie 2006    Temat postu:

morfioza-tuning w starym motorxze jak nie dasz uszczlelki to kompresja bedzie uciekac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Wto 20:43, 15 Sie 2006    Temat postu:

Ja nie spotkałem osoby która by nie miała tej uszczelki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:51, 15 Sie 2006    Temat postu:

sir_headly- musimy sie kiedyś spotkać!! bo ja nie mam!! po co?? mój tata dał tam takiego środka co smaruje się nim uszczelki żeby puźniej fajnie schodziły i jakoś mi sie nic nie dzieje?!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Wto 21:00, 15 Sie 2006    Temat postu:

ja tez oryginalnie jie mialem ale juz po remoncie jak wsadzaSZ NOWY cylinder to juz nie przylega tak glowica i trzeba dac uszczelke. OFFTOPIC !!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin