Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motórzysta
Emerytowany Moderator

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pon 20:40, 18 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
A właśnie , kiedyś myślałem nad włożeniem dłuższych spręzyn w przedni widelec .. Jest to wykonalne ? Tylko że zapewne nie dostane nigdzie takich sprężyn ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
sorber
Tata:)

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Pon 20:46, 18 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
dłuższe odpadaja. wstaw prędzej sztywniejsze. najlepiej to wywal to zawieszenie i kup jakis porzadny amorek nie jakis od simka czy od wsk czy mz tylko cos z prawdziwego zdarzenia amortyzator a nie uginacz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motórzysta
Emerytowany Moderator

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pon 21:13, 18 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Czy mogę zastosować jakąś obróbkę cieplną żeby poprawić twardość tych sprężyn .. coś mi świta w głowie że hartowanie poprawia twardość , ale wtedy sprężyny będą strasznie kruche . I nie wiem czy można hartować sprężyny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MiNiŚ
ADMINISTRATOR

Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Pon 22:59, 18 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
sorber napisal:
Cytat: | "..najlepiej to wywal to zawieszenie i kup jakis porzadny amorek.." |
Chlopie, daj sobie spokoj; co, od "kawy" ma zalozyc amortyzatory do Romecika czy Jawki, gdzie wartosc samego zawieszenia okaze sie 5-krotnie wieksza od calego moto? No wg mnie to sie bez sensu..
motórzysta powiem Ci cos szczerze - nie szukaj sobie niepotrzebnego zajecia Przeloz od czegos innego i bedzie dobrze (tylko, zeby byl olejowy,a nie sam sprezyniak, bo bedziesz mial to samo,co w oryginalnym rometowskim zawiasie..)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MiNiŚ dnia Pon 23:02, 18 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sorber
Tata:)

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Wto 9:27, 19 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
możesz zahartować sprężyne a potem ja odpuscić. wtedy naprężeni wew. zostaną usunięte i sprężyna nie będzie pekać. mozesz też dac sprężyny z grubszego drutu zmienic tłumiki w amorze bawic sie gęstościa oleju i jego iloscią. jest duuuużo możliwosci zmiany pracy zawieszenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motórzysta
Emerytowany Moderator

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 11:36, 19 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
miniś napisał: | sorber napisal:
Cytat: | "..najlepiej to wywal to zawieszenie i kup jakis porzadny amorek.." |
Chlopie, daj sobie spokoj; co, od "kawy" ma zalozyc amortyzatory do Romecika czy Jawki, gdzie wartosc samego zawieszenia okaze sie 5-krotnie wieksza od calego moto? No wg mnie to sie bez sensu..
motórzysta powiem Ci cos szczerze - nie szukaj sobie niepotrzebnego zajecia Przeloz od czegos innego i bedzie dobrze (tylko, zeby byl olejowy,a nie sam sprezyniak, bo bedziesz mial to samo,co w oryginalnym rometowskim zawiasie..) |
Tylko że zależy mi na oryginalnym wyglądzie .. a chciałbym żeby zawieszenie było bardziej miękkie..
ps. i tak sie nei ucze więc mam czasu aż nad to ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
peo2299
Częsty bywalec

Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Wto 13:05, 19 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
A wracając do tematu czy jak chce włoży zawieszenie od charta czym moge je wsadzic i juz czy bede musiał je jakoś przerabia??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sorber
Tata:)

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Wto 17:40, 19 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
jak to czym wsadzic? normalnie musisz rozkrecić i załozyć a przeróbka to musisz dac koło tez od charta bo ma inne mocowania bębna hamulcowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
cieply-kc
Wymiatacz

Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 723
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Wto 17:47, 19 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
czyli calyprzód do wymiany musisz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
piotrasek92
Bywalec

Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:57, 21 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
ja mam w ogarze przód od wski jest komfortowy po prostu i nie jest za mieki i podniesie Ci moto do góry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sorber
Tata:)

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Pią 19:42, 22 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
tylko że jak podnosi moto do góry to zmieniasz kąt główki ramy i moto gorzje skręca...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ziggas666
Wymiatacz

Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Sob 10:47, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
i osłabiasz głowke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motórzysta
Emerytowany Moderator

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Śro 15:02, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
ziggas666 napisał: | i osłabiasz głowke |
prawda i po pewnym czasie wjedziesz z impetem w dużą dziure i zęby bedziesz zbierał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|