jak podnieść iglice?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cris
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 6:16, 21 Wrz 2007    Temat postu: jak podnieść iglice?

Pytanie jak w temacie: jak się podnosi iglicę?
Oczekuje jasnego wytłumaczenia, fajnie by było jakby były zdjęcia, ponieważ oglądałem cały gaźnik cm po centymetrze i nie znalazłem nic co można regulować poza śrubą na sprężynce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pią 8:48, 21 Wrz 2007    Temat postu:

A więc postaram sie opisac CI krok po kroku o co biega Wink :
1. W miejscu gdzie linka od gazu przchodzi do gaźnika , jest taki dekielek z wypustkami dokoła , musisz to odkręcić Wink jesli to odkrecisz wyciagniesz to do góry , to na koncu linki masz przepustnice ( taki siwy owal ).
2. Musisz wypiąć linkę , po wypieciu bedziesz mial ten dekielek [czyt 1 punkt ] sprężyne , przepustnice , i taki jakby złoty pręcik z naciętymi rowkami ( to wlasnie jest iglica ) na iglicy w tych wycietych rowkach umieszczasz blaszkę Wink powinna ona sie znajdowac na iglicy Smile w zaleznosci od tego ile twoj motór potrzebuje paliwa , na ten rowek musisz ustawic Smile
pierwszy rowek od dołu - jawka dostawac bedzie najwiecej paliwa Wink
pierwszy rowek od góry - jawka dostawac bedzie malo paliwa Wink
Mysle ze jusz kumasz ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cris
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 21:22, 21 Wrz 2007    Temat postu:

ok, jutro na działce spróbuje i napisze o rezultatach, bo wpierw musze przejechać 30 km na działke z poznania i tam będę kombinował Very Happy dzięki za pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cris
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 20:35, 22 Wrz 2007    Temat postu:

dobra, podniosłem oglicę-przesunąłem o jeden rower w dół (mam 4 rowki), dobrze zrobiłem? Ogólnie to rozkręciłem gaźnik na części pierwsze, przeczyściłem wszystko, dysze itp i dokonałem wstrząsającego odkrycia.... okazało się, że króciec jest dławiony. Za tydzień jadę się tym zająć i tu mam parę pytań, żeby nie zakładać nowego tematu:
Jakie podstawowe przeróbki mogę wykonać? Nie mam tu na myśli planowania głowicy czy poszerzania kanałów w cylindrze bo nie jestem tego w stanie sam zrobić.
Myślę jednak o odławieniu króćca, wypolerowaniu cylindra w środku, założeniu większych dysz (no właśnie, jakich? jakie kupić?) i rozwierceniu gaźnika, tylko niewiem jak to zrobić Very Happy
Co sądzicie o moich zamiarach? I jak wykonać polerkę cylidra?

PS po przeczyszczeniu gaźnika, wyregulowaniu itp lepiej się wkręca na obroty, bo wcześniej mulił na 3 niemiłosiernie. Mam świece iskra f95.
Ogólnie to w regulacji gaźnika (metodą prób i błędów) miałem raz w dłuższej przejażdżce, ze jak jechałem i docisnąłem manetkę do końca to sie zwalniał, natomiast jak trochę popuściłem to miał moc i przyspieszenie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Sob 21:13, 22 Wrz 2007    Temat postu:

O tym masz pełno tematow jusz Wink jak przerabiać i sie nie narobić ;p
jesli Ci muli na pełen manetce odkręconej ;d to za mało paliwa jeszcze Wink)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cris
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 15:21, 23 Wrz 2007    Temat postu:

a rowek na samym dole. A może mi się popieprzyło i żeby było więcej paliwa to nie o rowek w dół tylko o rowek do góry? Bo ja miałem na 3 rowku od góry (krótszej części iglicy) i dałem na 4 rowek. A może powinienem większe dysze dać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Nie 17:49, 23 Wrz 2007    Temat postu:

no to poziom paliwa zwiększyłes. zobacz blaszke w gaźniku przy zaworku pływaka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cris
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 18:25, 23 Wrz 2007    Temat postu:

a co to pływak? Razz
a może poprostu to dlatego, że oddławiony kruciec nie jest? Mniejsza ilość mieszanki do cylindra idzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Nie 18:46, 23 Wrz 2007    Temat postu:

jak rozkręciłeś gaxnik to jest tam takie małe zółte gówienko z igielką na końcu Smile taka banka no kurde cos jak spławik do wędki Razz i on siedzi w gaźniku. i w tej komorze w górnej częsci jest zaworek i on jest z blaszka odegnij ta blaszke lekko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cris
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 19:19, 23 Wrz 2007    Temat postu:

ok. teraz w sobotę zabieram się wogule za oddławienie jawki. A co sądzicie o kupnie większych dysz?
Wogule myślę nad opracowaniem małej turbiny do ogara. Jedynym problemem jest dławienie się silnika z powodu zbyt małej ilości benzyny w mieszance, jednak jakby ustawić tą mini turbinę na pewien zakres obrotów problem by się rozwiązał. No właśnie, tylko lepiej na niskie czy wysokie obroty? To jest narazie czysta teoria. Jako wiatrak wykorzystał bym boxowe chłodzenie od intela. Krótkie łopatki i dosyć wysokie obroty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Nie 20:28, 23 Wrz 2007    Temat postu:

hehehe. nie da rady Smile łopatki turbiny w silnikach kręcą sie ok 15 000 obr/min a nie 600 Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 20:44, 23 Wrz 2007    Temat postu:

Sorber dodaj jeszcze jedno zero do prędkości turbiny Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Nie 21:03, 23 Wrz 2007    Temat postu:

acha Smile no to na pewno wiatraczek z kompa nie da rade Laughing chocbys mu nie wiem jkaie napiecie dał Smile prędzej spalisz silnik Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cris
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 6:00, 24 Wrz 2007    Temat postu:

no ten silnik ma 6 000 obrotów Very Happy gdyby zamontować taką turbinę z 150 000 obrotów to ogar nawet by nie odpalił, a turbina by nawet nie drgneła (zasilana jest spalinami). Ja myślę o mniejszej wersji zasilanej z akumulatora, która dawała by chociaż troszkę odczuwalną różnicę. To ma być taki bardziej eksperyment, tylko zapewne po założeniu takiej mini turbiny mieszanka by miała za mało beny, zgadza się?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Pon 12:54, 24 Wrz 2007    Temat postu:

no mniej ale by chyba działało. nie wiem dokładnie bo w turbospęzarke nie bawiłem sie ale odpusc sobie ten pomysł.

kto ci powiedziałze ten wiatrak ma 6000 rpm ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin