Iskra świeca
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pyle
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bielsk Podlaski

PostWysłany: Czw 23:31, 23 Wrz 2010    Temat postu: Iskra świeca

Witam! mam problem z odpaleniem ogara jak jest ciepły - gorący wogóle nie chce odpalic i nie trzyma wolnych obrotów i mówili mi żebym wymienił świece,

a wieć z mojego założenia wychodzi że trzeba świece o wyższej ciepłocie żeby zapalił na ciepłym a w świecach iskra czym mniejsza liczba tym cieplejsza świeca tak? Dotychczas mam świece Iskra F80 i na zimnym ok ale na ciepłym wiadomo... i jak bym dał iskre F75 albo 60 to coś by pomogło czy może dać iskre F95 zimniejszą? bo na lato cieplejszą a na zime zimniejszą tak? prosze odpowiedzieć na te pytania. Dałem w dziale porady bo chce zasiegnąć od was informacji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 11:30, 24 Wrz 2010    Temat postu:

Na lato polecana jest F95. Na zime można F60. Ja teraz jeżdzę na jakiejś Awinie, wcześniej jeździłem na Iskrach i dawały radę. W lecie na F60 dośc dużo przejechałem, później zmieniłem na F80, aż wkońcu na F95. Ta ostatnia może mieć problemy z odpalaniem, ale tak się nie grzeje.
Powrót do góry
Pyle
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bielsk Podlaski

PostWysłany: Pią 13:43, 24 Wrz 2010    Temat postu:

cholera u mnie w sklepie tylko f80 ;/ i jakis brisk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 19:24, 24 Wrz 2010    Temat postu:

Wysłać Ci pocztą F95? Very Happy
Brisk... możesz w sumie kupić jakiś odpowiednik Iskry F95.
Powrót do góry
Pyle
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bielsk Podlaski

PostWysłany: Pią 19:39, 24 Wrz 2010    Temat postu:

kupilem brisk n14c jaki to jest odpowiednik iskry?? bo mam brisk i jagby lepiej chodzi od iskry

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 21:48, 24 Wrz 2010    Temat postu:

Szukałem, szukałem i znalazłem.
Ta świeca jest odpowiednikiem NGK : B7HS, B8HS.
Czyli na Iskre B7HS jest F80. A na B8HS jest F100.
Czyli jest to świeca w sam raz na lato. Wink

@down.
Tylko tam nie ma świec Brisk.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 19:56, 25 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Sob 19:31, 25 Wrz 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Prosze z mojego osobistego zbioru- tak na przyszłość Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pyle
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bielsk Podlaski

PostWysłany: Nie 16:17, 26 Wrz 2010    Temat postu:

dawno to widzialem ale briska tam niuja widac, ale dobra dam rade na razie jezdze na brisk bo na iskrze sie zawiodłem ;( jak sie nagrzeje nie odpali, czasem odpali pochodzi z 5 sekund i pruch prych i zgasnie, na brisk jest ok, czemu tak sie dzieje na iskrze jest ona zalecana i dupa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Nie 17:18, 26 Wrz 2010    Temat postu:

bo moim zdaniem to nie wina świecy lecz wina mechaniczna...... na żadnej świecy nie odczułeś poprawnej pracy silnika czyli wnioskując na poszczegolnych świecach następowała poprawa lecz nie do końca..........
wina leży w regulacji gaźnika oraz zapłonu jeżeli tego nie ustawisz (chodź myślisz że jest dobrze) to motorower nie będzie chodził poprawnie a zmiany świec nic tu nie dadzą...... motor powinien zachowywać się dobrze na każdej innej świecy czyli której byś nie wkręcił to on ma palić bez zarzutu... oczywiście zdarzają się buble ale bez przesady Wink Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 18:38, 26 Wrz 2010    Temat postu:

Oj kolego. Ja ostatnio włożyłem sobie Boscha, pojechałem może z kilometr i coś mi zaczęło przerywać. Zmieniłem na Iskre i do teraz jeżdzę. A Bosch to niby dobre świece...
Powrót do góry
Piotrek1818
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)

PostWysłany: Nie 18:57, 26 Wrz 2010    Temat postu:

Regulacja gaźnika a świeca to niby jest różnica.. U mnie w ogarze też coś padło, słabiutka iskra na każdej świecy. A te same świece w WSK to dają efekt odpalania na dotyk. Tak więc wątpie byś gaźnik lub zapłon miał źle wyregulowany. Pewnie dupy dał kondensator, kabel WN lub cewka - no i oczywiście nie zapominając o przerywaczu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pyle
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bielsk Podlaski

PostWysłany: Nie 20:05, 26 Wrz 2010    Temat postu:

kondensator mowisz hmm, własnie kupiłem ale ciezko go zalozyc ale w sumie jak jest zimny to i na iskrze ladnie pali i wszystko ok ale jak sie nagrzeje to dupa wtedy tylko brisk pomaga.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Nie 21:54, 26 Wrz 2010    Temat postu:

kondensator ciężko założyć ? wyciągasz stary wkładasz nowy, skręcasz połączenia i gotowe ;D 5 minut roboty a efekty mogą być znaczne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pyle
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bielsk Podlaski

PostWysłany: Pon 12:24, 27 Wrz 2010    Temat postu:

no tak sie mówi ale u mnie inaczej to wszystko jakoś jest i cieżko go podłączyć raczej odkrecić stary kabelek od wszystkich tych kabelków od cewki itp, dzisiaj jeszcze może pokombinuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Czw 19:23, 30 Wrz 2010    Temat postu:

a ja mowie innaczej
moge sie zalozyc ze to bedzie puchnacy tlok bo almot i inne polskie firmy produkuja
puchnace tloki Wink
lepiej miec czeskie 50 bo na goracym/cieplym polskim tloku zawsze bedzie ci sie tak dziac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin