Gdzie to jest??
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matti_92
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Najlepszej Metropolii czyli z Filipowic City

PostWysłany: Pon 16:05, 26 Lut 2007    Temat postu: Gdzie to jest??

Siemka!!!
Mam Pytanie gdzie jest Kruciec I jak go odblokować jakim wiertłem rozwiercic?????
Jak ten temat był to przepraszam i prosze o szybkąodpowiedź
Pozdro dla wszystkich!!! Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 16:13, 26 Lut 2007    Temat postu:

kruciec to jest ta "rórka"pomiędzy cylindrem a gażnikiem , go trzeba rozwiercić wirtarką udarową ,ja to zrbiłem takimi kamieniami szlifierskimi...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matti_92
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Najlepszej Metropolii czyli z Filipowic City

PostWysłany: Pon 16:20, 26 Lut 2007    Temat postu:

i co pomogło ile ci jedzie teraz a ile szła przed rozwierceniem
ale dzięx za odp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matti_92
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Najlepszej Metropolii czyli z Filipowic City

PostWysłany: Pon 16:33, 26 Lut 2007    Temat postu:

z której stronu musze rozwiercic od strony cylindra czy gaźnika???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 16:47, 26 Lut 2007    Temat postu:

musisz rozwiercic od strony gażnika tak aby otwór w króćcu pokrywał sie z otworem w gażniku... dużo dło bo to w końcu w ten sposub jawki były odławiane z 3.5 KM

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Pon 23:38, 26 Lut 2007    Temat postu:

Jak odkręcisz króciec od gaźnika to otwór gaźnika jest prostokątny a krócca okrągły więc wkładasz do wiertarki dużo wiertło i robisz ten wylot krócca taki ja wylot gaźnika i polerujesz to papierem ściernym lub pilnikiem. Zwiększa to przepływ mieszanki a co za tym idzie podwyższa osiągi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matti_92
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Najlepszej Metropolii czyli z Filipowic City

PostWysłany: Wto 14:29, 27 Lut 2007    Temat postu:

moge rorzwiercic oby dwie końcówki na większe????
Jakim wiertłem rozwiercaliście???? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Wto 15:48, 27 Lut 2007    Temat postu:

Rozwiercasz tylko tą od strony gaźnika, tą co idzie na cylinder zostawiasz taką jak jest bo jak zwiększysz kształt wylotu to króciec będzie się nadawał na wyrzucenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 15:49, 27 Lut 2007    Temat postu:

ja rozwiercałem kamieniami szlifirskimi i efekt jest super !!o co chodzi ci z tymi końcówkami, że niby co otwór w gażniku i w krućcu ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matti_92
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Najlepszej Metropolii czyli z Filipowic City

PostWysłany: Wto 16:44, 27 Lut 2007    Temat postu:

czyli tą od gaźnika rozwiercić mam ale mi chodzi jak bardzo mam to rozwiercić????
Przecież robiliście to powinniście wiedzieć. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 16:54, 27 Lut 2007    Temat postu:

przecież już pisałem :
mangus napisał:
musisz rozwiercic od strony gażnika tak aby otwór w króćcu pokrywał sie z otworem w gażniku... dużo dło bo to w końcu w ten sposub jawki były odławiane z 3.5 KM


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matti_92
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Najlepszej Metropolii czyli z Filipowic City

PostWysłany: Czw 17:55, 08 Mar 2007    Temat postu:

Odblokowanie krucica nie skróci żywotności jawki??
A jak odblokuje to musze jej zwiększyć dopływ paliwa???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adek755
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Czw 18:01, 08 Mar 2007    Temat postu:

Kurde masz już taki temat z DOKŁADNYM wyjaśnieniem oraz z fotografiami. Po odblokowaniu nie musisz zwiększać żadnego dopływu paliwa, bo to jest optymale w jawce (rozwiercone).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 18:05, 08 Mar 2007    Temat postu:

no i znowu:
Jawki były blokowane przez zastosowanie innego krućca o mniejszym otworze i gdy rozwiercisz ten kruciec to nie skrucisz żywotności silnika... jawki w czechach jeżdżą na rozwierconych i jakoś im żywotność sie niekruci....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Czw 18:20, 08 Mar 2007    Temat postu:

jak odblokujesz króciec to właśnie zwiększysz dawkę paliwa, i nie obniży to żywotności silnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin