Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Dylemat
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oloslawusus123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Pon 12:39, 18 Cze 2007    Temat postu: Dylemat

Zakładam ten temat w dziale porady, gdyż chciałbym znać wasze zdanie na temat mojego dylematu. Otóż:
Niedawno robiłem remont silnika (nowe łożyska, pierścienie, sprzęgło), ale mimo remontu nie widzę różnicy w osiągach i pracy silnika. Dodam że silnik jest odblokowany a cały czas v-max oscyluje w okół 55 km/h nie wiem czy to wina tego ze silnik jeszcze nie jest dotarty, czy może wina silnika.
Mam jednak okazję kopic silnik w niezłym stanie, po szlifach i na w pełni na chodzi. Właściciel zapewnia, że na tym silniku wyciągnie sie 75 km/h. Za silnik chce 100 zeta.
I tutaj moje pytanie: Czy według was opłaca się kupić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bąbel021
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świetokrzyskie

PostWysłany: Pon 12:48, 18 Cze 2007    Temat postu:

powiedz mi co Ci da wymiana samych pierscieni jak sie wymienia to sie kupuje fabrycznie dobrany komplet tlok cylinder pierscienie sworzen itp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oloslawusus123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Pon 13:14, 18 Cze 2007    Temat postu:

Wiem, ale skoro cylinder i tłok były w dobrym stanie, to wymieniłem same pierścienie. Zresztą czeski cylinder oryginalny zawsze jest lepszy od tych nowych co teraz są. Ale wiesz, mi chodzi o sam fakt, czy według was jest szansa żeby osiągi w tym silniku co mam się poprawiły po dotarciu i to dosć znacząco czy nie? Może dodam, ze ten silnik co mam to ma juz 30 tys przebiegu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziggas666
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekło

PostWysłany: Pon 13:59, 18 Cze 2007    Temat postu:

Powinny sie poprawić po dotarciu ale czy znacząco to nie wiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oloslawusus123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Pon 15:34, 18 Cze 2007    Temat postu:

No właśnie bo ten silnik co ja mam teraz to on juz swoje przeszedł i cudów nie bedzie, a ten co moge kupić to nie był katowany nic. A na moim to cała rodzina jeździła, od dziadka począwszy wszyscy zyłowali Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziggas666
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekło

PostWysłany: Pon 15:45, 18 Cze 2007    Temat postu:

To jak masz kase to kup ten nowy i zobaczysz czy jak po dotarciu sie moc nie zwiększy to zzamienisz i tyla a będziesz miał dotarty silnik zapasowy w razie niemca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Pon 16:03, 18 Cze 2007    Temat postu:

nie rozumiem twego postępowania.. wymiana samych pierścienie w 2T gówno daje szczerze Smile tłok trzeba zmienić i sprawdzić luz w cylindrze jaki jest. najwyżej dać do szlifu a potem nowy komplet kupić i dopasować to wszystko oczywiście. a jaką masz zębatkę zdawczą ? ?( ta w silniku)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bąbel021
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świetokrzyskie

PostWysłany: Pon 18:07, 18 Cze 2007    Temat postu:

wlasnie jesli ma 30 tysiecy to ten cylinder to chyba jest wyjechany jak niepowiem powinno sie zrobic porzadny remont kapitalny i nie zalowac czasu ani kasy to by bylo wszystko w porzadku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 18:27, 18 Cze 2007    Temat postu:

Ja bym za 100zl brał silnik. Zawsze może sie przydać. Co do osiągów po remoncie to moja Jawka po wymianie tłoka i pierścieni (cylinder nie ruszany) osiągi odzyskała po 1000km.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Pon 18:37, 18 Cze 2007    Temat postu:

no bo musiała sie dotrzeć Smile a ile ma przebiegu ten sinik twój ? tewn wolny ? bo wg. mnie sporo albo mało ale pod sporym obciążeniem. jazda na mixolu też szybciej zuzywa silnik tak apropo...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Pon 18:40, 18 Cze 2007    Temat postu:

Dziwne, ja po generałce silnika mam ten sam "problem"...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Pon 18:41, 18 Cze 2007    Temat postu:

il epo generalce jest ? jaka zębakta ? dobrze wszystko ustawione jest ? jakis tuning zrobiłeś ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oloslawusus123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Pon 19:14, 18 Cze 2007    Temat postu:

40 km po remoncie, ale to nie można nazwać generalką. Jeździł głównie na mixolu. A ten co chce kupić ma 5 tys przebiegu i jest 1000 km po szlifie. A zębatke mam 12 a tuning to go po prostu odblokowałem i stożka dałem. Ale skoro silnik jest za 100 zeta i na chodzie, to go biorę, zawsze będę miał jakiś w zapasie, tym bardziej, ze w tym co mam teraz to przy wyższych prędkościach jest dziwny dźwięk i motor sam wyhamowywuje, tak jak bym silnikiem hamował chociaż mogę mieć gaz do dechy. I właśnie najbardziej mnie martwi to hamowanie i ten dźwięk dziwny, dodam, ze byłem z tym u znajomego majstra i sprawdzał wał i wszytsko i twierdzi ze jest jeszcze spoko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Pon 19:45, 18 Cze 2007    Temat postu:

Ja powiem tak mi najwięcej osiągi sie poprawiły po skróceniu kolanka i to szczerze polecam, weź dobrze dotrzyj te pierścienie, to też będzie inaczej. Jak odblokowałeś króciec to dobrze, odblokuj też tłumik i polecam go skrucic i dobrze uszczelnic. Zamiast stożka dorób ze dwie dziury w zwykłym filtrze i też będzie dobrze (o dziwo to się dobrze sprawuje).

A jak Ci sam hamuje to się dusi czy jak ?? Jak się dusi to paliwo nie dochodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oloslawusus123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Pon 19:47, 18 Cze 2007    Temat postu:

Tłumik jest odblokowany, a z tym hamowaniem to to jest tak jak by puchł przy wysokich prędkosciach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin