Czy to możliwe że po pół roku mam kołnierz na cylindrze?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bergu
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Nie 19:41, 17 Sty 2010    Temat postu: Czy to możliwe że po pół roku mam kołnierz na cylindrze?

Witam kupiłem nowy zestaw polskie 60 przez lato początek lipca docierałem go przez wakacje a od września zacząłem jeździć do szkoły mam ok 16km w obie strony i pod koniec tego roku odczułem spadek mocy (przełom październik listopad) wszystko przeczyściłem posprawdzałem było by ok ale po ściągnięciu głowicy wyczułem dość taki sobie kołnierz, i teraz sobie myśle czy to jest możliwe bo jeśli tak to przeszlifuje [link widoczny dla zalogowanych] 50 na 55 i bedzie git

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Pią 12:55, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
edhar
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Medaliki

PostWysłany: Nie 20:03, 17 Sty 2010    Temat postu:

a czy możesz jaśniej? Bo nie wiadomo co masz na myśli, pisząc kołnierz itp, no chyba że ja jestem ułomny, to przepraszam...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bergu
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Nie 20:21, 17 Sty 2010    Temat postu:

wraz z wrzywaniem cylindra na tuleji tworzy się taki kołnierz na tulei cylindra od strony [link widoczny dla zalogowanych] myśle że teraz jest jaśniej

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Pią 12:54, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Pon 8:35, 18 Sty 2010    Temat postu:

witam miałem to samo i myślę że to właśnie efekt tego polskiego 60.... też docierałem starannie i też na praktyki szkolne dojeżdżałem 7 km w jedną stronę i używałem go tylko do dojazdu pół gazu mu dawałem nie więcej....
potem zrobiłem jak mówisz i trzymało i nacieszyłem się długo...
moim zdaniem zestaw 60 nie nadaje się na dalekie trasy tym bardziej jak się jeździ co dzień i jak mówisz trasy po 16km daj czeski po szlifie i będzie git:) PZDR


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Pon 12:11, 18 Sty 2010    Temat postu:

inaczej nazywa się to próg cylindra, jeździłem na polskiej 60 przez dwa lata i progu nie mam do dziś, dlaczego u Ciebie jest? za mało oleju prawdopodobnie, no i katowanie. jakość materiału może i jest zua, ale bez przesady tak szybko przy prawidłowym użytkowaniu nie powinno się nic dziać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piankos
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 14:24, 18 Sty 2010    Temat postu:

niech zmieni pierścienie i będzie git, przyczyną jest za ostry kat ^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
edhar
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Medaliki

PostWysłany: Pon 15:46, 18 Sty 2010    Temat postu:

aha juz czaje. da lepiej czecha do szlifu, a to sprzedaj na allegro jako dobry dotarty cylek Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Pon 15:53, 18 Sty 2010    Temat postu:

edhar napisał:
aha juz czaje. da lepiej czecha do szlifu, a to sprzedaj na allegro jako dobry dotarty cylek Very Happy


No nie oszukujmy ludzi.
Bądźmy sprawiedliwi.
A ja wątpię że to przez słaby materiał, znam gościa co jeździ 3lata i nie miał żadnych kłopotów z cykiem 60.
Dobrze dotarł, nie katował, idealnie wlewał oleju i jeździ.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bergu
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pon 16:26, 18 Sty 2010    Temat postu:

co do materiału to właśnie też nie jestem pewny bo kumpel też ma 60 i jeździ któryś rok a do katowania to pare razy się odkręciło tą manetke Smile
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Pią 12:53, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Pon 16:33, 18 Sty 2010    Temat postu:

to się wypowiem co do katowania, od kiedy kupiłem 2 jawkę, pierwsza jest odpalana parę razy do roku, w jednym celu, poszalenie, w lecie na jeziorze, górki, zjazdy, podjazdy, bączki itp, a w zimie jak to w zimie na ośnieżoną łąkę lub drogę i kat, no i sprawa wygląda tak, przejechałem na tym zestawie ok 4tys km, z czego na kacie 700km, no i mam już 3 komplet pierścieni a cylinder bez progu, więc albo katowałeś moto na każdym biegu do odcinki, przez cały okres użytkowania, albo zapomniałeś o oleuj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bergu
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pon 17:52, 18 Sty 2010    Temat postu:

a może być powodem 5km przejazd na rozpuszczalniku z [link widoczny dla zalogowanych]em ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Pią 12:52, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Pon 18:12, 18 Sty 2010    Temat postu:

Tak może to być powód, jak by ci na tym rozpuszczalniku tylko chodził czy zrobiłbyś parę metrów to nic by się nie stało ale po 5km może to być związek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Pon 18:36, 18 Sty 2010    Temat postu:

no to szlif, rozpuszczalnik jest bardzo suchy, i na pół litra nie wystarczy setka oleju

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bergu
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Wto 12:49, 19 Sty 2010    Temat postu:

ok dzięki
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Pią 12:51, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin