Cylinder almot i czeski tłok.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszrjzr
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:49, 08 Wrz 2012    Temat postu: Cylinder almot i czeski tłok.

Witam
Popełniłem duży błąd, gdyż kupiłem do jawy cylinder agmotu i tłok noname. Zakupy robiłem, jak jeszcze byłem zielony w temacie. Pomyślałem, że jeszcze zanim zacznę jeździć jawką i puki nie jest cała złożona to zdążę wymienić te części na porządne. Chciałem się przede wszystkim zapytać, czy jest sens kupować czeski tłok 40mm i rozwiercić troszkę cylek almotu z 39,96 do 40? Pojemność się niby zwiększy ale straci na tym chyba kompresję, tak? Czy może dać sobie spokój i dać cylinder nomninał razem z czeskim tłokiem?
Z góry dziękuję za odpowiedź.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 20:24, 08 Wrz 2012    Temat postu:

Nie rozumiem.. Masz cylinder z wymiarem tulei wew. 39.96mm i chcesz włożyć mu tłok na 40mm? Przecież te 4 setki to jest luz montażowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Sob 20:32, 08 Wrz 2012    Temat postu:

jeśli dobrze dotrzesz cylinder almotu to będzie dobrze na czeskim tłoku.

aktualnie składam drugi silnik na gratach almotu i będziemy testować w drugim mustangu jak to się sprawdza.

docieranie wstępne będzie na stole z włączonym nawiewem , następnie będzie trochę jazdy na docieraniu i normalne użytkowanie

postaram się zdać relacje.
tłok wygrzany w oleju , oddany do pasowania z cylindrem , dwupierścieniowy , w cylindrze tylko wyrównane kanały z oknami ( żeby progu nie było) , głowica też ówczesnej produkcji, pod świecę z długim gwintem-dziwne , ale w sumie niegłupie , bo przeważnie w aucie jedna świeca pada , a pozostałe trzy żal wyrzucić ( od V6 jak jedna padnie można reszte do R4 użyć)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 20:58, 08 Wrz 2012    Temat postu:

Zamiast tych pierdół z wygrzewaniem w oleju tłok wystarczy odpowiednio zowalizować. Patent ten testowany przeze mnie w dwóch wsk 125, jawce i shl m11. Żaden pojazd z nich do tego czasu nie okazał objawów puchnącego tłoka, mimo tego, ze wszystkie mają założone teraźniejsze tłoki. Jeżeli ktoś jest zainteresowany, to dałem na forum kiedyś opis wraz ze zdjeciami owalizacji tłoka do jawki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Sob 21:32, 08 Wrz 2012    Temat postu:

+- ameryki nie odkryłeś , gość który dostał tłok do pasowania nie dość że go zowalizuje to jeszcze pokryje powłoką anodową (sprawdzony sposób na przedłużenie żywotności)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 21:42, 08 Wrz 2012    Temat postu:

Anodowanie tłoka do 223 jest grą nie wartą świeczki, wiec nie ma o czym gadać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 0:53, 09 Wrz 2012    Temat postu:

jak się bijecie to ja jeszcze swoje dorzucę, tłok 40 i tuleja 39,96 to pasowanie nazywa się wciskiem a nie luzem SmileRazzSmile chyba że tłok wcale nie ma równych 40 Smile
no i zamiast anodować może od razu damy powłokę z molibdenu? a wygrzewanie w oleju w zasadzie nic nie kosztuje a sprawdza się, stare książki podają że tak należy robić więc się tego trzymam,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie 9:59, 09 Wrz 2012    Temat postu:

jak sie tego nigdy nie robiło to nic nie daje. u mnie anodowany tłok sprawdza się w wsk więc i w jawce się sprawdzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateuszrjzr
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:37, 09 Wrz 2012    Temat postu:

A co sądzicie o tłokach z tej [link widoczny dla zalogowanych] i o tych tłokach allegro niby z epoki, czy to jest coś warte?

Kodowanie linku poprawiono. | AmaSoft


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie 12:25, 09 Wrz 2012    Temat postu:

nie podali producenta wiec ciężko powiedzieć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ramirez 23
Nowy
Nowy



Dołączył: 09 Cze 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 5:03, 15 Wrz 2012    Temat postu:

siema koledzy ma pytanie czy montaż tłoka ma znaczenie z której strony są te ząbki przy pierścieniach? bo zanim cokolwiek zacznę robić przy ogarku to wole poczytać na forach bo to pierwszy mój ogarek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateuszrjzr
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 6:55, 15 Wrz 2012    Temat postu:

strzałką do wydechu Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin