Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
asd123
Częsty bywalec

Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: z polski
|
Wysłany: Śro 14:12, 31 Paź 2012 Temat postu: Co na główke korbowodu? |
|
|
Witam, mam takie pytanko czy nada się tuleja na główkę korbowodu (tu na sworzeń) bo obecnie miałem to łożysko igiełkowe ale się rozwaliło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
holipa
Wymiatacz

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Śro 14:16, 31 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
tulejka z brązu jeśli już.
ale musi być to dobry gatunkowo stop i dobrze spasowane to musi być.
potrzebujesz konkretnego fachowca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Śro 14:44, 31 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Od razu konkretnego fachowca.. Szukasz tulejki załóżmy rozrusznikowej o wymiarach lekko wiekszych niz te potrzebne, niesiesz do tokarza i za kilka zł. Masz tulejkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
asd123
Częsty bywalec

Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: z polski
|
Wysłany: Śro 15:16, 31 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Ale mi chodzi o tą tuleje która jest we wszystkich bwałach orginalnych czy się na da do tego chińskiego wału np. [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Śro 15:18, 31 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Nie, chyba że teraz produkują korby z takimi samymi wymiarami..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
holipa
Wymiatacz

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Śro 16:03, 31 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
mosiężna się nie nadaje. szybko szlag ją trafi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
asd123
Częsty bywalec

Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: z polski
|
Wysłany: Śro 16:25, 31 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
A mam takie jeszcze pytanie ponieważ na tym łożysku przejechałem 1000km i się rozleciało i może coś być w tym wspólnego że miało luz na boiki przecież mogło się wysuwać z jednej strony na drugą o kilka milimetrów chyba wiecie o co mi chodzi bo nie jest ono przymocowane na stałe to może być coś z tym wspólnego? Gdybym kupił nowe łożysk jak go obrobić aby tam ładnie siedziało i się nie wysuwało?
Edit; Skoro mam zdjęty cylinder to mógłbym powiększyć dolot i wylot (wylot na boki gdzieś o 2-3mm z jednej strony a dolot też na boki o 1-2mm i 1mm w stronę silnika) powiększał bym takim czymś na wiertarke (rozwiercałem już tym kruciec) na końcu ma główkę a do okoła takie podłużne paski o głębkości 1mm (te paski to tak jakby południki na ziemiu tylko pod skosem) tylko czy tuleja w cylindrze nie jest za twarda?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez asd123 dnia Śro 17:07, 31 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mateusz1230
Wymiatacz

Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 12:26, 01 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Powiem ci coś o tych chińskich częściach, a mianowicie kupiłem cewki świetlne i zapłonową świetlna wcale nie chciała wejść musiałem kombinować, a w drugim silniku jak przełożę magneto to wcale nie mogę zakręcić wałem nawet jak stanę na kopkę wał ani drgnie (silnik nowy złożony na dobrych częściach z epoki)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|