Blaszka na łożyskach

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiek-jawa
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 9:38, 26 Sty 2008    Temat postu: Blaszka na łożyskach

Witam wszystkich mam dylemat odnośnie łożysk do jawki na wał. Kupiłem łożyska na wał 6303 SKF C3 i są to łożyska zamknięte Exclamation Very Happy I tu pojawia się moje pytanie czy zdjąć te blaszki czy je zostawić tak jak są bo jeżeli założe je z blaszkami to nieztrzą się Question jak będzie olej je smarować... prosze o szybkie odpowiedzi pozdrawiam Very Happy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez misiek-jawa dnia Sob 9:39, 26 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 9:40, 26 Sty 2008    Temat postu:

+One tam w środku mają smar i te blaszki nic im złego nie zrobią Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiek-jawa
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 9:44, 26 Sty 2008    Temat postu:

To radzisz mi założyć tak jak one są i nie zatrzą się??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adikowski
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Sob 14:25, 26 Sty 2008    Temat postu:

Ja bym na twoim miejscu zdjął te blaszki, łożyska będą smarowane olejem z mieszanki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Sob 15:08, 26 Sty 2008    Temat postu:

Na 100 % powinno sie z jednej strony zdjąć . Ale nie za bardzo wiem z której :/ Chyba zdjejmujesz od strony wału ale nie jestem pewien Wink Ja zdejmowalem z 1 strony tylko nie pamiętam z której mi ojciec radził ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adikowski
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Sob 15:59, 26 Sty 2008    Temat postu:

Oczywiście że od wału gdyż od strony zimeringu by to nic nie dało, no może troszeczke. Zdejmij z obydwu stron i będzie git napewno sie nie zatrze Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bąbel021
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świetokrzyskie

PostWysłany: Sob 18:03, 26 Sty 2008    Temat postu:

no chyba tak porządnej firmy sie nie zatra jesli za zamkniete przeciez to SKF jesli mialyby byc otwarte to by takie zrobili , nadmieniam ze sa one do extremalnych warunkow więc....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 19:13, 26 Sty 2008    Temat postu:

Ludzie kochani... Łożyska wału mają być otwarte Exclamation Po prostu usuwasz tą blaszkę, wyczyszczasz je z tego smaru i zakładasz. Możesz w sumie zostawić z jednej strony blaszkę, bo będzie się tam olej zbierał i będzie lepsze smarowanie. Ja właśnie tak mam, bo rozebrałem ostatnio oryginalny silnik. Łożysko od strony magneta ma blaszkę z jednej strony, od wału jest otwarte. To drugie od strony sprzęgła jest całkowicie otwarte. Na pewno jak je całkowicie otworzysz im nie zaszkodzi, ale zamknięte się zatrą Wink Pozdrawiam

Cytat:
no chyba tak porządnej firmy sie nie zatra jesli za zamkniete przeciez to SKF jesli mialyby byc otwarte to by takie zrobili , nadmieniam ze sa one do extremalnych warunkow więc....

Ale widocznie nie są do tego przeznaczone. Ja też kupiłem w moim poprzednim silniku zamknięte i je całkowicie otworzyłem Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawkowicz dnia Sob 19:14, 26 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiek-jawa
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 21:13, 26 Sty 2008    Temat postu:

też tak myślałem żeby zostawić otwarte od strony wału!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin