Bike

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gerty3
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:19, 25 Wrz 2008    Temat postu: Bike

mam pytanie gdybym zamontował w mojej jawce [link widoczny dla zalogowanych] silnik z tej strony czy:
1.możn byłoby go bezproblemu zarejestrowac<motor>
2.i czy osiągi były by słabe czy , właśnie jakie <jakie>


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gerty3 dnia Czw 18:19, 25 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Markness
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Czw 18:34, 25 Wrz 2008    Temat postu:

To jest do Pocket Bike a nie do Jawy te małe gówna sa szybsze bo waża 20kg a jawka 80kg zastanów sie a potem napisz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ogierek093
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Czw 18:39, 25 Wrz 2008    Temat postu:

a jak juz kupisz to zastanów się nad przeniesieniem napędu, a z rejestracja to chyba nie będzie problemu, bo silnik to teraz część wymienna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 19:41, 25 Wrz 2008    Temat postu:

Cytat:
silnik to teraz część wymienna
Dodajmy, że silnik z tego samego modelu, czyli jak przekładasz Jawka-> Jawka, albo ogar->Jawka, to spoko, ale zmiana silnika na taki o innej kontrukcji= w teorii przegląd+ adnotacja w dowodzie. W praktyce jeździ się na krzywy ryj.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Czw 20:18, 25 Wrz 2008    Temat postu:

macq ma racje a co osiągów to ja kolegi nowego pocketa biorę rowerem na speeeda lepiej by wyszło jak by dać silnik z jawki to tego gówna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Czw 21:19, 25 Wrz 2008    Temat postu:

macq i znow musze Cie poprawic Razz
Nie ma nigdzie takiego artykulu, ktory regulowalby w taki wlasnie sposob przelozenie silnika. Zadnych adnotacji nie potrzeba, ani nic podobnego.
Inna sprawa, jesli zmienilaby sie pojemnosc nowej jednostki napedowej; wowczas odwiedziny w komunikacji sa nieuniknione..- mowimy oczywiscie o motorowerach teraz. I to tez tylko teoria, w praktyce wiadomo jak jest - z reszta..jak ze wszystkim w naszym Kraju. Very Happy

A co do samego silnika..To jest tragedia..robilem niedawno miniquada wlasnie z tym silnikiem - tragedia! Chodzi, jak sieczkarnia i wogole w ramie Jawki / Ogara nie wiem, czy 40km/h jest w stanie rozbujac..
Nie mowie juz o cyklicznej wymianie sprzegla, tzn. 3 elementow, ktore momentalnie sie zuzywaja; sprawa przelozenia rowniez pozostawia wiele do zyczenia; lancuszek jak od rowera, tryb zdawczy (o ile silnik jest wyposazony w przekladnie ) jak 5-zlotowka. Wersje bez przekladni naped maja przekazywany bezposrednio z walu, wiec wyobrazcie sobie, co to za moc.. Neutral

Fakt, cena - jak za nowy silnik - kusi, ale jak sie czlowiek temu przyjrzy blizej, to wychodzi na jaw jakie to cudo, ze nawet nie ma tuleji w cylindrze, tylko jest to gotowy odlew i to z glowica zespolony; juz nie chce robic tu "reklamy", ake dzwonek sprzegla lubi tez "siadac"..

Stanowczo NIE POLECAM Exclamation Chyba, ze do hulajnogii, albo do mlynka do kawy.. Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 21:44, 25 Wrz 2008    Temat postu:

Cytat:
Nie ma nigdzie takiego artykulu, ktory regulowalby w taki wlasnie sposob przelozenie silnika
Każda przeróbka, która narusza dotychczasowy stan ramy i podstawowych zespołów jezdnych MUSI być zgłoszona.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zuzia
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pią 11:11, 26 Wrz 2008    Temat postu:

Osiągi się tylko pogorszą.
Po za tym wsadzenie takiego silniczka pociągnie za sobą przeróbki ramy bo ten silnik jest mniejszy od tego Jawkowego Neutral


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin