ABC Rozpolawiania Silnika - Jawa 50 i Ogar 200
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sakul
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pruszcz Gdański

PostWysłany: Pią 20:33, 23 Mar 2007    Temat postu:

Ja mam teraz przy sobie i mogę cyknąć fotkę ale komem, a wtedy nie będzie nic widać Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniekv20
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dzietrzniki

PostWysłany: Pią 22:09, 23 Mar 2007    Temat postu:

kilka rad:
1 przed ściąganiem z ramy spuśćcie olej, a jak działa to morzna wlwać ropy zamiast oleju odpalić niech pchodzi i spuścić te pomyje.
2 Łożuska można spokojnie wybić młotkiem tylko trzeba wiedzieć gdzie uderzyć i bić przez aluminiowy bądz miedziany pręt.
3 Roskrencając silnik nie zawsze trzeba wykręcać zapłon.
4 Kupując ściągacz za 20 zł nie liczcie na cuda, to jeden z techniki WiW ja mam za 120 zł i jeszcze nie jest całkiem dopracowany.
5 Radze wam wykręcone części układać kompletami wtedy na pewno nie będziecie mieć problemów ze złorzeniem.
Cool Very Happy Cool pozdro dla was


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartek_00
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 12:34, 24 Mar 2007    Temat postu:

Nie bedzie zdjec ;/ Nie mam sciagacza a srubokretami nie moge sciagnac ... jak zalatwie sciagacz to dopiero rusze dalej ... Sad Aktualnie poleruje sobie kapy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adek755
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Sob 15:59, 24 Mar 2007    Temat postu:

Sakul wrzuć foty. Może coś dostrzege. Jak nie da rady, no cóż... Poczekam aż temat bartka dojdzie do tego etapu Smile. PS bartek narazie Ci super wychodzi przy pomocy innych userów <ok>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartek_00
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 16:19, 24 Mar 2007    Temat postu:

Adek czego nie wiesz z tym gaznikiem ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adek755
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Sob 19:05, 24 Mar 2007    Temat postu:

No bo wkońcu trzeba 3 mieć te śruby\dysze czy 2? bo ja mam 2 zewnętrzne a środkowej nie mam, a tata mówi że środkowej nie trzeba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sakul
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pruszcz Gdański

PostWysłany: Sob 19:15, 24 Mar 2007    Temat postu:



Sam nie wiem co w tym trudnego. Mam nadzieje, ze o to chodziło. Żeby nie było wątpliwości:
1 króciec
2 przewód paliwowy
3 linka gazu
4 filtr powietrza
5 regulacja wolnych obrotów
6 dysza
7 dysza Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 19:16, 24 Mar 2007    Temat postu:

Środkowa służy do regulacji uniesienia przepustnicy i przez to do regulacji jałowych obrotów i według mnie musi być.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartek_00
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 7:15, 25 Mar 2007    Temat postu:

6 to chyba dysza 38 a 7 to 68 jesli sie nie myle



Przedmuchaj dusze ... to pomoze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Nie 7:56, 25 Mar 2007    Temat postu:

Jeżeli chodzi o zdjęcia sprzęgła:
Kosz sprzęgłowy z nakrętką i zabezpieczeniem:
[link widoczny dla zalogowanych]
Sprężynki i zabezpieczenia:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pokrywa z miseczkami na sprężynki:
[link widoczny dla zalogowanych]
Tarcze sprzęgłowe i łańcuszek:
[link widoczny dla zalogowanych]
Podkładka między tarcze sprzęgła:
[link widoczny dla zalogowanych]

Zdjęcie rozłożonej skrzyni:
[link widoczny dla zalogowanych]

1. Wałek kopnika z półksiężycem
2. Wałek sprzęgłowy z zębatką 20z
3. Wałek pośredniczący (pośredni, jak kto woli) z zębatką 18z
4. Simmeringi
5. Grzechotka z tulejką
6. Zębatka zdawcza z tulejką, zabezpieczeniem i nakrętką
7. Zmieniacz biegów
8. Wodzik
9. Prowadnica wodzika
10. Nakrętka i podkładka sprężynująca na zębatkę wału
11. Zębatka wału
12. Sprzęgło
13. Łańcuszek sprzęgła
14. Wałek zdawczy
15. Kopnik
16. Oring kopnika
17. Sprężyna kopnika (tylko ta jest uszkodzona, powinna mieć zakończenie, które wchodzi na półksiężyc U, a nie L jak jest na moim zdjęciu)
18. Popychacz sprzęgła
19. Łożyska
20. Tulejka korbowodu
21. Zabezpieczenie łożyska sprzęgłowego
Jest jeszcze zabezpieczenie łożyska zdawczego, ale nie mam jego zdjęcia, bo nie mogłem wyciągnąć. Wygląda tak samo, tylko jest większe.
Pozdrawiam Jawkowicz Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adek755
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Nie 9:05, 25 Mar 2007    Temat postu:

Tak... Właśnie chodzi o to, że ja nie mam śruby regulacji wolnych obrotów!!! ale jakoś jeździ jawka. Ja też myślę, że tam potrzebna jest śruba, ale tata, który też miał jawke kiedyś, mówi że nie trzeba :/. A jakie były by objawy jeżdżenia bez tej śruby regulacji wolnych obrotów?? Może prawie całkowity brak siły?? U mnie właśnie to jest... Wogóle nie ma siły, zanim na 1 wrzuce, musze się odepchnąć i wogóle mocy nie ma. Czy to jest wina tej śruby? Poprzedni właściciel napisał mi na gg żebym przeczyścił dysze i gaźnik, ale nie na biegu dobrze gazuje i wogóle... Prosze o pomoc. Sory bartek że robie OT z twojego tematu, ale może to się przydać przy ABC. Jak nie, to przepraszam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 9:23, 25 Mar 2007    Temat postu:

Silnik będzie dostawał lewe powietrze przez otwór po śrubie. Zatkaj ją palcem i zobacz jak chodzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bąbel021
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świetokrzyskie

PostWysłany: Nie 9:32, 25 Mar 2007    Temat postu:

no pewnie ze musi byc sruba wolnych obrotow po pierwsze lewe powietrze bedzie dostawal czyli spadek mocy a po drugie nie mozesz regulowac obrotow pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adek755
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Nie 9:44, 25 Mar 2007    Temat postu:

Ok dziękuje. Już zamykam ten mini OT. Kontynuujcie temat bartka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartek_00
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 10:30, 25 Mar 2007    Temat postu:

Widze ze kolega Jawkowicz zaszalal i postaral sie bardzo za co dziekuje ! Opis kapitalny Smile I pytanie odnoscnie obrazka



Jak sciagne zawleczke to potem musze cos jeszcze odkrecic ? zeby to sciagnac ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 3 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin