12czy13
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tara512
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: łowicz

PostWysłany: Pon 15:42, 21 Gru 2009    Temat postu:

Jeśli mówimy o oryginalnym silniku jawki nie dławionym to zębatka zdawcza ma 12z 11z było do dławionych silników tylko tak że nie zajechana jawka odblokowana z palcem w dupie powinna śmigać na 13z bo to tylko 1 ząbek różnicy od oryginału.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Javer
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kozienice

PostWysłany: Pią 20:39, 25 Gru 2009    Temat postu:

no ja to mam w ogarze 12z i nie mam zamiaru zmieniać, kopa ma v-max z 70 i gitara

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
edhar
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Medaliki

PostWysłany: Nie 2:08, 03 Sty 2010    Temat postu:

moj ogar ze zblokowanym krućcem i nie szczelnym wydechem na łączeniu kolanka z tlumikiem leciał 60-65 km/h a teorytycznie mial lecieć tylko 45... wiec to i tak duzo. a zębate mialem właśnie 11z

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin