Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hondansr70
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Pią 9:14, 18 Cze 2010 Temat postu: Wybór łożysk |
|
|
Witam Chciałbym zakupić łożyska na wał o rozmiarze 62/28 i nie wiem jakiej wybrać firmy która jest najlepsza?? i jeszcze jaki luz wybrać c3 czy c4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tadek333
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:12, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
SKF
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 12:02, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli te łożyska są do motoru no to luz c3, lecz jeśli obroty w tym miejscu przekraczają 14 obr/min poleciłbym zastosować już luz c4. Najlepiej szukaj łożysk z teflonem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 19:43, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Plusminus, 14 obr/min to chyba tylko nie przekraczają wały silników parowych stosowanych do napędu różnych badziewi w XIX wieku )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 13:31, 19 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
macq napisał: | Plusminus, 14 obr/min to chyba tylko nie przekraczają wały silników parowych stosowanych do napędu różnych badziewi w XIX wieku ) |
Znajdź mi dokumenty potwierdzające Twoją tezę..
Jak sam zresztą napisałeś jakiś czas temu w innym temacie
macq napisał: | Każde łożysko- nawet nowe ma luz. Jego wartość zależy m.in od prędkości obrotowej wału. Wyróżniamy:
C3- Do 16000 obr/min
C4- Do 20000 obr/min, mają większy luz jak C3
|
Chociaż w wysilonych silnikach poleciłbym już od tych 15 tys zastosować luz c4.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez plusminus dnia Sob 13:32, 19 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 12:48, 20 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
14 obr/min to nie jest 14 tys obr/min Wiem, upierdliwy jestem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|