Wsk 150
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sikorek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Woźniki

PostWysłany: Nie 1:02, 17 Lut 2013    Temat postu:

Holipa
Nie nażekają bo bo możę wiedzą jak sobe z tym poradzić Razz
ale tak jak mówiłem, nie będe drążyć tego tematu bo zabradzo WSK się nie zajmuje Very Happy
ale z wagą możliwe Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 3:54, 17 Lut 2013    Temat postu:

Pierwsze SHL 150 i WSK 150 miały jedną tarczę mniej, później zmodyfikowali sprzęgło w SHL i dodali tą jedną tarczę, z produkcji WSK zrezygnowali a na końcu w SHL montowali takie jak w 175 czyli takie ze sprężyną centralną. Jestem pewien tego na 90% tylko nie mogę sobie przypomnieć z jakiej książki to było, w "Motocykle Polskie" słowa o tym nie ma... ale znajdę ! kiedyś...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie 7:52, 17 Lut 2013    Temat postu:

moskit122 ot i widzisz. to jest sensowna odpowiedź. wiem że były dwa rodzaje sprzęgła w S06 , nawet mam oba te rodzaje , ale nie pomyślałem że to przez złe działanie modyfikowali je

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 14:08, 17 Lut 2013    Temat postu:

były 3 rodzaje Smile Ty masz pewnie to z kilkoma sprężynami jak w WSK 125 i to z centralną sprężyną jak w M11 Smile ja ogólnie jeszcze mam z takim wspaniałym seggerkiem wewnętrznym który na końcach ma tylko z jednej strony podcięcie zamiast oczek do ściśnięcia, srubokrętem pół godziny mi zajęło wymontowanie Smile w WSK 175 już dawali normalne seggery. Nie jestem pewien ale różnice też mogą wynikać z miejsca produkcji, SHL były robione w KZWM i w WFM tylko nigdy nie orientowałem się co i kiedy i gdzie było robione.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie 19:12, 17 Lut 2013    Temat postu:

sam nie wiem które z tych trzech wymienionych mam , ale wiem że w dwóch silnikach wygląda to inaczej.

co ciekawsze oba co jakiś czas jeżdżą i niema żadnych niepokojących objawów.
może w przypadku większego zużycia coś się zacznie dziać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin