WSK 125 pomocy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Hajnówa

PostWysłany: Wto 18:27, 20 Kwi 2010    Temat postu: WSK 125 pomocy

1 problem jesst z ustawieniem zaplonu opiszcie mi dokladnie jak to powinno sie robic jak czytalem wczesniej to na jakims precie trzeba bylo zaznaczac jakies krecki ale nie zkminilem o co kaman jak ktos moglby to napisac byl bym wdzieczny;)
2 problem jest taki ze nie wiem jak popodlaczac tez trzy kable z prawej strony silnika jak ktos by mugl niech zrobi zdjecie wewnatrz i nazewnatrz silnika z tymi kabelkami po zdjeciu magneta :)Prosze o szybka odpowiedz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrek1221
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gawliki Wielkie

PostWysłany: Wto 20:02, 20 Kwi 2010    Temat postu:

hej gościu masz jak byk napisane JAWA 50 I OGAR 200 FORUM to odrazu wiadomo że nie wsk 125 forum
wpisujesz w google wsk forum i masz
1. wskonline.fora.pl/ wystarczy się zarejestrować i hulaj dusza
2. forum.motodwusuwy.pl/wsk-125-vf7.htm
i tak dalej i tak dalej
Czytać i pisać to ty chyba umiesz bo jak nie to sorry


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 20:41, 20 Kwi 2010    Temat postu:

Kolego piotrek, w pogawędkach można takie tematy zakładać, więc chyba coś tu nie gra z Twojej strony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Hajnówa

PostWysłany: Śro 11:34, 21 Kwi 2010    Temat postu:

Macq ma racje przeciez nie zakadalem tego tematu w tuningu czy gdzies skoro to forum o jawkach i ogarach na tych forach co podales pisza to samo poszukaj pelno tego nie zakladaj tematow. Ale ze pisza tak kazdemu to jest bardzo ciezko cos znalesc a zatem jesli ktos by cos wiedzial i to opisal prosze o szybka odpowiedz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrek1221
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gawliki Wielkie

PostWysłany: Śro 11:49, 21 Kwi 2010    Temat postu:

no dobra ale wątpie że znajdziesz tu jakieś porady
Dział pogawędki to co napiszcie mi 3 strony o tajdze świat zwierząt rośliność itd no jutro
Od takich tematów jest wujek google no chyba że chcecie udzielać takich odpowiedzi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Śro 12:04, 21 Kwi 2010    Temat postu:

właśnie po co się rejestrować dla jednego pytania jak koledzy na forum mogą wiedzieć....... Very Happy
więc tak nie będę mówił językiem profesora tylko takim byś zrozumiał Very Happy
1.więc tak wykręć świece i poszukaj sobie jakiegoś pręta może być śrubowkręt lub gwóźdź.......... (ja będę się stosował do gwoździa)
2.i teraz ten gwóźdź wsadź w otwór po świecy w głowicy, trzymaj go i kop kopką leciutko tak aż ustawisz tłok w GMP (jest to górny martwy punkt) czyli tak by tłok był u góry cylindra a nie na dole ..... kiedy ustawisz tak tłok całkiem u góry to weź pisaka i jak masz żeberka na głowicy i masz wsadzony gwóźdź to jak się kończą żeberka to zaznacz to na gwoździu kreskę (fachowo mówiąc zaznacz przy krawędzi głowicy)
3. wyjmujesz gwoździa i od tej zaznaczonej kreski wymieżasz 3mm i robisz drugą lecz w kierunku łepka gwoździa np (tak jak bY schemat gwoździa i tych kresek Very Happy ) --------|3mm|-----------
4 następnie wkładasz gwoździa spowrotem do głowicy i kopiesz kopką by ta druga zaznaczona kreska była przy krawędzi głowicy (czyli tłok jest ustawiony w 3mm w GMP)
4. następnie kręcisz zapłonem aż platynki się otwożą.......... Very Happy
i zapłon ustawiony.............
pogmatwałem trochę pewnie nie zrozumiesz Razz więc poszukałem i zamieszczam ci watek z innego forum na temat ustawienia zapłonu Very Happy PZDR
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Hajnówa

PostWysłany: Śro 17:10, 21 Kwi 2010    Temat postu:

Nie pawlo jest spoko o to wlasnie mi chodzilo Wink bo wczesniej wiem co i jak Wink wielkie Dzieki i oczywiscie za pomoc masz + no to teraz jak ktos by wiedzial jeszcz ejak te kable polaczyc to juz wogule git by bylo Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrek1221
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gawliki Wielkie

PostWysłany: Śro 18:34, 21 Kwi 2010    Temat postu:

tutaj masz
[link widoczny dla zalogowanych]

zdjęć ci nie dam bo mam wsk rozebraną w mak


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Hajnówa

PostWysłany: Śro 19:02, 21 Kwi 2010    Temat postu:

ja tam ze shematow nic nie czaje xD ale moze pamietasz jak masz te kable popodlaczane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Czw 7:50, 22 Kwi 2010    Temat postu:

Zdejmij sobie pokrywę od strony magneta i powinno być widać te śrubki "z drugiej strony". Na światła wychodzi prąd ze śrubki, do której od cewek podłączone są dwa czerwone przewody, następna śrubka to ładowanie (niestety, nie pamiętam jaki kolor przewodu wychodzi z iskrownika chyba czarny ) i ostatnia śrubka to własnie "gaszenie". Wydaje mi się, że to chyba powinna być ta najwyższa na karterze, pierwsza z góry

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Hajnówa

PostWysłany: Czw 11:56, 22 Kwi 2010    Temat postu:

podlaczylem juz i tak te 2 kable czerwone ida jak patrzysz z gory i masz te trzy otwory to jest najbardziej polewej i na samym dole potem jest bialy kabel on idzie w tem otwor po prawej a ten trzeci niebieski na sama gore po lewej a te na wierzchu silnika co chyba od lampy ida to mam tak ulozoe ze nie mam innego wyjscia jak podlaczyc je tak jak sa ustawionw bo by sie kable stykaly no a temat chyba mozna zamknac chyba ze ktos chcialby cos dopisac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin