Wsk 125 irytujący problem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek1818
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)

PostWysłany: Sob 12:12, 12 Cze 2010    Temat postu: Wsk 125 irytujący problem

Ano, witam. WSK już prawie skończona, co dzień ją odpalam żeby se pochodziła. No i irytuje mnie to, że co dnia jak ją odpalam najpierw wskakuje na max obroty i musze fajkę wyciągać, a potem jak wyjmę i włożę iglice to dopiero dobrze jest i ma niskie obroty. W czym leży problem? Dodam, że dziś zauważyłem, ze iglica jest lekko krzywa przy rowkach. Do tego blokuje się na dole gaźnika, tam gdzie tkwi.

Drugi problem to kopniak, który no nie ukrywam... ślizga się. A mianowicie - ząbki na kopniaku oraz na wałku jakby się ocierały a nie zazębiały. I kopniak sobie tak się ślizga. Dopiero jak ręką zacznę "kopać" to przy samym dole łapie i mogę odpalić.
Czy ktoś jest na tyle łaskaw by ujawnić mi sekrety tych problemów? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadek333
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:15, 12 Cze 2010    Temat postu:

Piszesz WSK-a prawie skonczona żeby coś skonczyc trzeba coś zacząc Ja bym jej remont zrobil i tyle a co do problemow to w kopniaku masz półksiężyc wyje*** i jak masz iglice krzywa to ja wymień.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek1818
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)

PostWysłany: Sob 12:29, 12 Cze 2010    Temat postu:

Omg, silnik jest po remoncie jakbyś nie wiedział. Jak masz takie mądrości pisać to się powstrzymaj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zuzia
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Sob 14:01, 12 Cze 2010    Temat postu:

Tarcze sprzęgłowe też zmieniałeś ? Spróbuj trochę podregulować to sprzęgło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakuj
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Cieszyn - okolice

PostWysłany: Sob 15:48, 12 Cze 2010    Temat postu:

co do 1 to zmień iglice albo całą kpl. przepustnice wymień ....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Sob 16:42, 12 Cze 2010    Temat postu:

a teraz się odezwie spec od WSK Smile co do gaźnika to tak jak mówi hakuj, co do ślizgania się kopki, mam to samo w mojej, po prostu zębatka na koszu sprzęgłowym odpowiedzialna za "kopanie" odskakuje od kosza sprzęgłowego. Powód? słaba sprężyna dociskowa, lub wyjechany już kosz przez co zębatka ma luzy i odskakuje. Jest jeszcze jedna możliwa przyczyna, kosz oparty jest na tulejce, i ona może być już na tyle wyjechana, że kosz w stosunku do półksiężyca jest pod pewnym katem, i najnormalniej w świecie przeskakuje. A no i zapomniałbym o najoczywistszym, wyjechane ząbki na koszu i zębatce kosza Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek1818
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)

PostWysłany: Sob 17:54, 12 Cze 2010    Temat postu:

Nie było mnie cały dzień ale sprostuje pare rzeczy.
Tarcze są nówki, właściwie jak całe sprzęgło. Linek żadnych nie mam po podłączanych więc ze sprzęgłem nic nie robiłem. Sprężyna dociskowa nie pamiętam czy była zmieniana, ale jeśli nie to była dobra (ojciec kiedyś miał WSK to coś tam wiedział).
Iglica jest też nowa... chodź dosyć krótko się sprawowała jako dobra.
Zębatki na koszu... no nie wiem, może rzeczywiście są zjechane. Chociaż jak silnik odpalany był w piwnicy to nie było problemów z tym, aby odpalił. Nic się nie ślizgało. Ale dziękuję wszystkim za odpowiedzi Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin