Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 20:58, 31 Maj 2010 Temat postu: Układ cylindrów.. |
|
|
Cześć Wam. Nie chce mi się rozpisywać, wiec przechodzę od razu do rzeczy, a mianowicie, jaka będzie charakterystyka silnika 2t w poszczególnych układach cylindrów: L-twin, V-twin, rzędowo, czy boxer? Chodzi mi tu o to w którym układzie silnik wykręci najwyższe obroty maxymalne oraz żeby miał troszke momentu. Wyliczenie wydechu oraz zasilanie nie wchodzą w temat. pozdro i czekam na jakieś wypowiedzi..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez plusminus dnia Pon 21:00, 31 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
sorber
Tata:)

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Pon 21:54, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
rzedówa na obroty, v-ka na moment.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 10:13, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
A jaka jest charakterystyka L-ki? Bo ta mnie najbardziej ciekawi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sorber
Tata:)

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Czw 0:23, 03 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
taka jak v-ki. jest to po prostu V-ka tylko że ma cylindry rozwarte pod kątem 90 stopni.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 7:28, 03 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki Ci sorber za zaciekawienie się tematem. Będę dalej myślał, a wskazówki mi pomogły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|