Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Trochę informacji na temat Komara 2350

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nudziarz
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:50, 12 Paź 2010    Temat postu: Trochę informacji na temat Komara 2350

Witam

Dorwałem Komarka 2350 prosto ze stodoły. Plany oczywiste odrestaurować.

Potrzebne mi wszelkie info na temat:

1. Oryginalnego lakieru jakie były rodzaje dokładny kolor zdjęcia oryginalnego lakieru

2. Wszelkich info na temat naprawy amortyzatora czytałem, że przy dużych przebiegach zawieszenie się "psuje"

3. Informacji na temat remontu silnika jakie części najlepiej używać chodzi głównie o łożyska simeringi rozmiary itd

4. Schematów wszystkiego co się da do tej wersji

5. Wiem że istnieje katalog części zamiennych i serwis motoroweru Komar 2350 szukałem ale są tylko skany na których przynajmniej ja mało widzę

6. Wiem, że tłumik maluje się farbą żaroodporną, ale gdzie ją kupić?

EDIT

7. Jakie najlepiej świece do tego silnika kupować ?



Jak coś jeszcze będę potrzebował dam znać


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nudziarz dnia Wto 18:06, 12 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtekwrc
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieruszów

PostWysłany: Śro 3:01, 13 Paź 2010    Temat postu:

Teą mam komara w tej wersji Wink
1. oryginalny lakier zielony xD (podaj e-mail to ci wyślę foty mojego w org. lakierze)
2. a co masz zepsute? (nie rozumiem twej potrzeby naprawienia czegoś co jest dobre)
3.Najlepiej używać części nowych pochodzących z lat 70-tych, tak samo jak w jawkach.
4.jest tego pełno w internecie
5.-
6.farbę kupisz w każdym sklepie z lakierami samochodowymi
7. Takie jak do jawki. Ja latem jeżdżę na 95, a jesienią i wiosną na 75 lub 85


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek1818
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)

PostWysłany: Śro 6:07, 13 Paź 2010    Temat postu:

Kumpel ma dwa takie komarki. Kolor niebieski i czerwony. A co do tłumika - był chrom i były całkiem czarne malowane żaroodporną farbą. Lepiej wygląda chrom, ale taniej wyjdzie pomalować żaroodporną farbą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nudziarz
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:31, 13 Paź 2010    Temat postu:

Piotrek1818 a ten twój kolega ma w 100% oryginalny lakier ? Jak tak to mógłbyś mi załatwić zdjęcie niebieskiego koloru w dużym przybliżeniu ?


Oryginalne części będzie ciężko załatwić, ale tłok wał cylinder sobie załatwię używane ale oryginalne.

Kolejny zestaw pytań Wink

8. Jakie były wymiary łożysk w silniku S38 i simeringów?

9. Jakie były wymiary łożysk w kole przednik i tylnym i jak się je wymienia bo koła ledwo co się toczą.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nudziarz dnia Śro 18:33, 13 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Trojan
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Staszów/Kielce

PostWysłany: Śro 19:32, 13 Paź 2010    Temat postu:

Gratuluje nabytku - z którego jest on roku?

Oryginalnym lakierem Komarka 2350 na 100% był błękit i seledyn, dużo widziałem też na realu i na necie czerwonych i pomarańczowych komarków. Tylko że kolor zależał też chyba od rocznika (tak mi się wydaje)...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nudziarz
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:50, 14 Paź 2010    Temat postu:

Rocznik 1976 rok starszy od mojej Jawki Smile

10. Jak wyciągnąć ośkę od kopki ? tam gdzie jest ta duża sprężyna bo nie chce żeby mi gdzieś odskoczyła ta sprężynka itp.

Proszę o szybką odpowiedź


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtekwrc
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieruszów

PostWysłany: Pią 10:22, 15 Paź 2010    Temat postu:

kolor oryginał był na 100% zielony. A niebieski z seledynowym tyczy sie starszej wersji 2330 i jeszcze sztywniaka (nie pamiętam numeru)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin