Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Tłok komar

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
riley2pl
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kożuchów

PostWysłany: Wto 17:16, 21 Gru 2010    Temat postu: Tłok komar

Witam robię remont swojego komarka i wyciągnołem silnik z ramy i mam kilka pytań.
Cylinder wraz z głowicą zaszły czymś czarno-brązowym-miedzianym i napewno nie jest to rdza i jak usunąć to z (nie wiem jak to się nazywa te żeberka na cylindrze) tych żeberek aby cylinder był czysty bo reszte silnika wypolerowałem na błysk tylko to mi zostało.I teraz takie pytanko jeszcze mam otóż zdjąłem cały cylinder wraz z głowicą i słyszałem że poleruje się tłok i jakies kanały czy coś i silnik jest mocniejszy przez to czy to prawda i jak to zrobić można filc na wiertarke lub boscha i wypolerować tak jak silnik czy jak?I jeszcze jedno na główce tłoka jest taka warstwa kilkumilimetrowa jakby sadzy czy jakiegoś nalotu i tak samo na głowicy w dołku gdzie wchodzi tłok jak to usunąć i czy zmieni to pracę silnika?Nie potrafiłeem lepiej wyjaśnić swoich pytań ale jak ktoś nie zrozumiał to moge wysłać zdjęcia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mlody1432
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:53, 21 Gru 2010    Temat postu:

Kanały płuczące poleruje się dla lepszego przepływu mieszanki, denko tłoka oczyść z nagaru i wypoleruj, to samo w przypadku komory spalania w głowicy, przez ten zabieg polepszy się równomierne rozprowadzanie "wybuchu" mieszanki na denko tłoka i nagar nie będzie się tak szybko osadzał.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
riley2pl
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kożuchów

PostWysłany: Wto 19:13, 21 Gru 2010    Temat postu:

A co z polerką tłoka jak i czym i co poprawi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 19:40, 21 Gru 2010    Temat postu:

Papierem ściernym poleruj aż do lusterka lub też multiszlifierką z odpowiednią końcówką.
Zabieg polerowania denka tłoka da Ci tak jak wyżej jest opisane- nie osadzanie się nagaru, łatwiejsze rozprowadzenie ognia wybuchu w komorze spalania łatwiejsze odprowadzenie ciepła no i zmniejszenie prawdopodobieństwa wystąpienia samozapłonu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 0:18, 22 Gru 2010    Temat postu:

papierem o bardzo drobnej ziarnistości oczywiście, do kanałów dobry jest patent z kołkiem rozporowym i papierem przewleczonym na końcu zamontowane na wiertarce, a jeśli chodzi o czyszczenie żeberek to zależy jaki efekt chcesz uzyskać, najpierw proponuję myjkę ciśnieniowa i ciepłą wodę w później zależy od cierpliwości i tego czego oczekujesz, możesz szkiełkować, przejechać elektrokorundem, wełną stalową...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Śro 9:53, 22 Gru 2010    Temat postu: Re: Tłok komar

riley2pl napisał:
Witam robię remont swojego komarka i wyciągnołem silnik z ramy i mam kilka pytań.
Cylinder wraz z głowicą zaszły czymś czarno-brązowym-miedzianym i napewno nie jest to rdza i jak usunąć to z (nie wiem jak to się nazywa te żeberka na cylindrze) tych żeberek aby cylinder był czysty bo reszte silnika wypolerowałem na błysk tylko to mi zostało.I teraz takie pytanko jeszcze mam otóż zdjąłem cały cylinder wraz z głowicą i słyszałem że poleruje się tłok i jakies kanały czy coś i silnik jest mocniejszy przez to czy to prawda i jak to zrobić można filc na wiertarke lub boscha i wypolerować tak jak silnik czy jak?I jeszcze jedno na główce tłoka jest taka warstwa kilkumilimetrowa jakby sadzy czy jakiegoś nalotu i tak samo na głowicy w dołku gdzie wchodzi tłok jak to usunąć i czy zmieni to pracę silnika?Nie potrafiłeem lepiej wyjaśnić swoich pytań ale jak ktoś nie zrozumiał to moge wysłać zdjęcia

najszybciej doczyścisz ją spryskując ją preparatem K2 AKRA . jest stosunkowo tani i sprawdzony przeze mnie na silniku . zarówno od jawki jak i od osobówek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin