simson 50ccm
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zuzia
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pon 7:18, 07 Gru 2009    Temat postu:

Tu są fajne cylindry, tylko jakie ceny: [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:13, 07 Gru 2009    Temat postu:

Taniej wychodzi mocniejsze moto kupic Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Pon 16:40, 07 Gru 2009    Temat postu:

galakty napisał:
Taniej wychodzi mocniejsze moto kupic Wink


heh no masz racje.
Simson w dobrym stanie: dajmy tam 2000zł
Tuning: no dajmy 2000zł
2000+2000=4000zł
Dokładasz trochę i masz mocniejsze moto np: używke jakiejś Yamahy, Aprilli.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:26, 07 Gru 2009    Temat postu:

No dokladnie...

Pierwsze lepsze ogloszenie za 4k [link widoczny dla zalogowanych]

Ale i tak sa fani simsonow i wrzucaja w nie mnostwo kasy... po co? Moze dla satysfakcji...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakuj
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Cieszyn - okolice

PostWysłany: Pon 19:31, 07 Gru 2009    Temat postu:

MAcq : Ledwo zobaczył simson 17 z i 110 i od razu jedzie a nie czyta Wink

Tu chodzi mi o simsona mojego kolegi powtórzę zestaw :
cylek 60 DDR , 5 dużych płuków , membrana , tłok z dziurą , 1 pierścieniowy , gaźnik 19 , tłumik Aoa1 , zebatka 15z , głowica planowana , zapłon BATERYJNY .... On rozchulał go na prostej wg GPSu do 95 jak ja jechalem to wycisnąłem 90 ale jeszcze troszkę by pociagnął .... WG Nawigacji TOM TOMa a nie jakieś badziewie z biedronki ..... Jak już wspominałem rwał na koło do 3 ..... 9 - 10 km na na zestawie 60 rzt ale do tego potrzeba osprzętu , gaźnik , tłumik spawak lub leo i jeszcze jakies pierdoły , ale te zestwy nie są zbyt trwałe przez moje ręcę przewinęły się juz 2 takie kity oba zatarte , w jednym pierścien poszedł , w drugim zabezpieczenie wyleciało . Oba nie miały zrobione nawet 300 km ..... Tak więc pojeździjcie panowie simsonami z różnym tuningiem a potem opowiadajcie Wink Zwykła 60 almotu ma moze 0,5 max 1 km wiecej w porónaniu do zwykłęgo węgra 50/2 . A w porónaniu z DDRem 50 pewnie jest remis .
Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 20:38, 07 Gru 2009    Temat postu:

A co mnie ku*wa obchodzą simsony Twoich kolegów, piszemy o seryjnych, a Ty drukujesz co tam Twoi koledzy nie maja...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Wto 10:08, 08 Gru 2009    Temat postu:

Simson w oryginale bez "tuningu" nie pójdzie więcej niż 65 - 70km/h. Z tym że na 4 biegu czuć moc silnik pracuje tak że aż radość człowieka ogarnia Wink wiem co mówię bo udało mi się kupić simsona który nie jest zniszczony nikt nie wprowadzał do niego przeróbek i teraz ja mogę cieszyć się oryginałem. A moje zdane na temat v-maxu po tuningu jest takie co z tego że coś tam podrasujesz i simek idzie ci 90 jak żywotność silnika jest króciutka. I takie małe motto niech żyje oryginał!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakuj
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Cieszyn - okolice

PostWysłany: Wto 13:17, 08 Gru 2009    Temat postu:

Macq : Napisałem o serii w 1 poście na 2 stronie ... To co później pisałem dotyczyło tuningu i różnych głupot które się pojawiały ..... Chciałem tylko rozwiać wątpliwości a tu jak zwykle wyskakujesz .....

Piotrek : Co do żywotności silnika : Wszystko zależy od kitu , hardcorowe 90 mają remont co 5 tyś ale np. spokojniejsze 80/2 lub 70/4 dojedzie do tych 10 lub nawet więcej o ile nie będzie wysoko strojony i katowany .... Wszystko zależy od jakości i zakresu przeróbek ....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 14:57, 08 Gru 2009    Temat postu:

Sprawa została wyczerpana, zamykam, bo się wyzabijacie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin