Rieju RS1 - wysokie obroty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DoM@R96
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Sob 18:50, 24 Mar 2012    Temat postu: Rieju RS1 - wysokie obroty

Mam mały problem z moim Rieju po wymianie gaźnika. Po odpaleniu silnik wskakuje na 9tyś obrotów i nic się nie da z tym zrobić. Próbowałem jakoś to wyregulować, bawiłem się iglicą i nic. Wszystko wskazuje na lewe powietrze. Mam taki gaźnik jak w tym temacie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy przez te "dzyndzle" oznaczone jako 5 i 7 może zasysać lewe powietrze ?? Bo u mnie nic tam nie jest podłączone. Z góry dzięki za odpowiedzi Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Sob 19:19, 24 Mar 2012    Temat postu:

a linka to się nigdzie nie zacięła? po dodaniu gazu się przydławia czy nie?
u mnie w rs się linka zacieła i tak właśnie wchodziła zaraz na 8.5 tys obr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 19:26, 24 Mar 2012    Temat postu:

Masz podpisane na dole, ze 5 i 7 jest to wejście na ciecz chłodzącą..
Na pewno dobrze wkładasz przepustnicę? Wydaje mi się, ze blokuje Ci się ona w pewnym momencie.. Lewe powietrze można sprawdzić poprzez próbę z dezodorantem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DoM@R96
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Sob 20:21, 24 Mar 2012    Temat postu:

Jutro zobaczę jak z tą przepustnicą, ale chyba to nie to, bo manetka gazu chodzi normalnie i odbija tak jak zawsze. Dzisiaj nie miałem czasu, żeby to ogarnąć. A ta metoda z dezodorantem to na czym polega ?? Wink Dla pewności jutro zaślepię te wejścia, może pomoże.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DoM@R96 dnia Sob 20:25, 24 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie 7:49, 25 Mar 2012    Temat postu:

japierdziele kombinatory. są króćce do chłodzenia/grzania wodą to mają być podpięte a nie zaślepione.
nie poto ktoś zaprojektował gaźnik takim jakim jest żeby teraz jakieś magiki zaślepiali kanały wodne


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DoM@R96
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Nie 7:57, 25 Mar 2012    Temat postu:

Tylko jest mały problem, nie mam czego tam podłączyć. Smile Zaślepiłem to, problem zniknął, więc jednak teoria holipy jest błędna. Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 11:21, 25 Mar 2012    Temat postu:

ale to nie powinno mieć żadnego znaczenia bo skoro tam miała być woda to na pewno nie powinno być żadnego przejścia z kanałów do gaźnika, na moje gaźnik jest uszkodzony bo jeśli byś podłączył wodę to dostawała by się do gaźnika tak jak dostawało się lewe powietrze, ale skoro działa i nie przeszkadza Ci to to zostaw.
I poczytaj o gaźnikach motocyklowych bo Twoje działanie z iglicą było zupełnie bezsensowne, iglica odpowiada za skład mieszanki na średnim i średnio-wysokim poziomie obrotów a nie za wysokość obrotów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DoM@R96
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Nie 16:45, 25 Mar 2012    Temat postu:

Problem jednak nie zniknął :/ Na rozrusznik nie odpala w ogóle, na pych ma problemy. Jak już odpali to przygasa i nie reaguje na dodawanie gazu, po wciśnięciu sprzęgła wkręca się na 6 tysięcy obrotów. Nie mam pojęcia co to może być, linka na pewno jest w porządku...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 16:54, 25 Mar 2012    Temat postu:

Więc dezodorant w łapę i pryskasz w okolicach gdzie moze brać lewe powietrze, jeżeli wzrośnie na obrotach jeszcze to znaczy ze tam bierze lewe..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DoM@R96
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Nie 16:57, 25 Mar 2012    Temat postu:

Jutro się za to wezmę. Dzięki za szybką odpowiedź Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie 17:24, 25 Mar 2012    Temat postu:

moja teoria nie jest błędna. ja mówię z punktu widzenia mechanika. jeśli są jakieś podejścia to nie powinny być zaślepiane. a jeśli podmieniasz gaźnik (wynika z tego że tak) to dobieraj taki żeby nie trzeba było zaślepiać kanałów wodnych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 17:29, 25 Mar 2012    Temat postu:

I tak większość jeździ z zaślepionymi kanałami podgrzewacza.. Więc to nie robi różnicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 21:43, 25 Mar 2012    Temat postu:

z tego co pamiętam grzane gaźniki więcej problemów robiły niż z tego było korzyści, w XJ-tach wielu odłączało to bo tylko silnik na zimno wariował a mocy jakoś wielce to nie podnosiło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Pogawędki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin